Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
Vegyünk egy egyszerű esetet. Fps, megyek egyenesen előre. A következő képkockán nagyjából az alábbi variációk képzelhetők el:
- továbbra is megyek egyenesen (W),
- megállok ( ),
- hátrálok (S),
- ugrok előre egyet (W+Space),
- állva felugrok (Space),
- hátraugrok (S+Space),
- ugyanez guggolással (három különböző képkocka),
- a további 6 mozgási irány (jobbra, balra, és srégen 4 irányban) szorozva a 3 mozgási lehetőséggel (megyek, guggolva haladok, ugrálok), az 18 további lehetőség, ha jól számolom (és akkor az olyan esetleges apróságokat nem is említettem, hogy ha van sétálás a játékban; valamint a fegyverváltás, lövés, gránátdobás stb. jelentette további variációkat, amivel bőven 100 db felett van a szükséges képkockák száma - pl. sima előremenetel helyett lövök is miközben szaladok előre stb.). Természetesen az ellenfelek mozgását is bele kell kalkulálni, akiknél szintén előre kell gondolkodnia a rendszernek, ami már egy közepes csatánál is ezres nagyságrendet eredményez a variációk tekintetében.Ebben természetesen nincs benne az egérmozgás jelentette plusz (azt szerintem is lehet kezelni nagyobb látószögű képek átküldésével, és az adott pozíciónak megfelelő vágásával, ahogy fentebb írta valaki).
Summa summarum: gépi tanulás ide, tutkó tömörítési algoritmusok oda, elég nehezen hihető, hogy ez a probléma kezelhető a jelzett módon.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest