Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Azert mar finomitjak a kijelenteseket. "Nem szamit ra", "Valoszinutlen" hogy teljesen uj belso egesu motorcsalad jonne, de persze tovabbfejlesztik a meglevoket.
Majd lesz ez meg finomabb is, ha nem jonnek a szamok es az EU is szerintem visszatancol majd az Euro 7 felteteleiben es/vagy a bevezetes idopontjaban, mert nem tehettik felre azt hogy az autoipar mennyire fontos agazat pl. Nemetorszagban es Franciaorszagban is, de kisebb mertekben szinte minden EU-s orszag kotodik az autoiparhoz.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
-
Tigerclaw
nagyúr
A felso kategoria es a premium / sport szegmens kivetelevel, minden gyartonal a hibrid lesz az elsodleges meghajtas a modelljeik kozott, csak a kommunikacio, a PR mas.
A VW es ugy nagyjabol az osszes nemet autogyar a dizelbotrany miatt agresszivebben probalja magat atpozicionalni, legalabb PR szinten egy elkotelezett elektromos autogyartova.
A magasabb arszegmensben varhato teljesen elektromos autokra valo atallas, mert a vasarlokozonseguk nem annyira arerzekeny.
A fosodor marad nagyreszt hibrid a kovetkezo evtizedben. Utanna is lehet hogy meg par evtizedig marad ez a trend, de lehet hogy kozben atalakul a kozlekedesi kultura, hiszen jon az onvezetes, a robottaxik es lehet hogy 1-2 gerenacioval kesobb a szemelyauto birtoklasa mar nem lesz igeny.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
"Hiányozni fog bevétel? Majd vetnek ki adót a benzines és dízel autókra. "
Mult even emeltek a belepo szintu, Suzuki Swift szeru uj autok aran is 1 milliot, az Euro 6 es a CO2 ado miatt. Majdnem 20%-al kevesebb gepjarmuvet adtak el itthon, minden kategoriat beleszamitva. (persze a Covid is besegitett, tagadhatatlanul) Lehet ezt folytatni csak akkor par ev mulva lehuzhatja az autoipar a rolot, meg veluk egyutt mi is, amennyire kotodunk hozzajuk gazdasagilag.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
A suzuki.hu -n lathatod a kedvezmenyes legolcsobb arat. Swift es Ignis eseten ez most 4.260.000 Ft. En 2019 augusztusban vettem es akkor talan forintra pontosan 3.260.000 Ft volt az indulo ara szinten a legolcsobb modellnek, de hasonloan dragult szinte az osszes model a tobbi markanal is.
Persze nem lehet teljesen osszehasonlitani, mert a motort kicsereltek mikro-hibrides verziora, hogy beleferjenek az Euro 6-ba. Semmi extrara nem kell gondolni, mert ugyanaz a teljesitmenykategoria, sot papiron talan 2 loerovel talan meg gyengebb is az uj motor. Csak kicsit jobb a kibocsajtasa es van egy kicsi extra nyomatek par masodpercre a rasegites miatt.
Amugy kivancsi leszek, hogy fejlesztik-e tovabb azt a mikrohibrid vonalat, vagy atternek-e ebben az arszegmensben is a rendes hibridekre.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Tigerclaw #27 üzenetére
Egyebkent pont a 2020 ev eleji arnovekedes okozta azt hogy annyira megalltak az eladasok, hogy az autogyartok visszavettek a gyartasbol nagy mertekben. A lemondott alkatreszek kozott voltak olyanok is amikbe mikrochip kellett, pl. motorvezerlobe, vezetestamogato elektronikaba, infotainment rendszerbe. Amiatt a mikrochipekben utazo cegek lemondtak nemi gyartokapacitasrol. Kesobb viszont kiderult, hogy tul sokat korrigaltak vissza, csakhogy a lemondott chipgyartoi kapacitasra masok azonnal lecsaptak, mert mondjuk notebook, webkamera meg jobban fogyott tavaly. Igy a sajat hibajuk miatt csavaba kerultek az autogyartok. Varhatnak 1-2 evet mire helyreall a dolog, de lehet hogy tobbet is.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Amit irtam semmi kapcsolatban nem volt azzal, hogy az e-auto a hibas barmiert is.
Azt irtam, hogy nem jo otlet azzal kenyszeriteni a vasarlokat az e-auto vasarlasra, hogy novelik mestersegesen a belso egesu motoros autok arat. Azzal pont maga alatt vagna a fat az EU, foleg az autoiparra tamaszkodo tagallamok. Ez kb. az lenne, hogy a csatat megnyertek, de a haborut elveszitettek.
Az artamogatas mellekhataskent azt okozta, hogy a gyartok ne csokkentettek semmit a listaaraikon hosszu evek ota... sot van aki talan novelte is. Lentebb kellene vinni az artamogatas felso hatarat evenkent fel-egy millioval, hogy rajuk kenyszeritsek a listaar csokkenteset.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Az atlagember valoszinuleg nem, de az akkor sem, ha ilyen modon probaljak valtasra birni. Ha nincs ra penz, akkor sem alternativa egy 8-10 millios e-auto, ha benzines alternativa is mar ugyanannyi. Vesz majd hasznaltat, vagy tovabb hasznalja a meglevot, vagy nem vesz semmilyet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Dell notebook topic
- Crypto Trade
- Építő/felújító topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest