Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h-yle

    addikt

    válasz mrlujoak #8 üzenetére

    A konzoloknál pont fordítva van. Minden héten (hónapban) más a menő, más fogy. Kb. az első 2-3 héten megy el a nagy része a játékoknak.

    A mobilokon viszont sokszor egy játék (játékok) uralják az eladási listák élét akár éveken keresztül. Ez annak köszönhető, hogy alapvetően más közönség veszi a két eszközt, és más a kultúra, kommunikáció is. Amíg egy nagy AAA konzol cím mögött 50-100 milliós marketing kampányok állnak, addig egy kis mobilos game max szájhagyomány útján tud ismertségre szert tenni (kezdetekben).
    Ezért konzolon a megjelenés napján mindenki tudja, hogy kijött a játék, akit érdekel (és van pénze) meg is veszi.

    Ezzel ellentétben ha mobilra jelenik meg valami, azt a legtöbben onnan tudják meg, hogy az app store-ban egyre előkelőbb helyre kerül a program, vagy egy ismerős készülékén kipróbálják/látják.

    Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

Új hozzászólás Aktív témák