Új hozzászólás Aktív témák
-
DudeHUN
senior tag
? Azért fejlesztőket is kérdezz már meg a PS3 GPU-ról. Pont, hogy nem volt erősebb, mint a 360-ban lévő ATI. Volt, amiben hatékonyabb volt, de a 360-ban lévő egy modernebb GPU volt és ott volt még az EDRAM. Nem véletlen hisz az RSX egy B terv volt már a Sony-nak anno. Nem veletlen, hogy a multiplat játékok a PS3-on alacsonyabb felbontásban futottak. Amíg a Cell nem lett jobban kihasználva látható hátrányban voltak a PS portok. Rosszabb felbontás és framerate. Aztán ez javult. Sőt, ha a PS3 volt a lead platform, akkor néha már jobban festett 1-2 cím a Sony gépén a gen végén.
Gamer for Life
-
DudeHUN
senior tag
Dehogynem. Ugyanez ment a fórumokon 2007-2008 környékén. A Crysis után meg végképp. Sőt előtte lévő genekben is. PC magazinokban is ment a sírás a PS2/GC/Xbox időkben a konzolok miatt, hogy visszafogják a játékokat. Sőt. Anno látványban ez még nagyobbnak is hatott.
Az viszont tény, hogy az X360 megjelenésének első évében nagyon odavert hardveresen (több magos proci, PC-ben még nem létező GPU, viszonylag sok RAM). PGR3, Gears...[ Szerkesztve ]
Gamer for Life
-
DudeHUN
senior tag
Muszáj is volt, mert nagyon sok mínuszt termelt a PS3. A Sony majdnem beleroppant, hogy a gaming üzletág sem megy. A BD és a Cell tényleg jó elképzelés volt. De a multi címek gyengébbek voltak és mindenki csak szívott vele, hogy az X360 szintjét elérjék a játékokkal. A belsős címek persze jók voltak. De ott is inkább a fejlesztőké az érdem mintsem a Sony-é. Mert a Halo 4 grafikailag bebizonyította, hogy a a Cell meg az RSX ereje mekkora marketing volt a 360-hoz képest.
Gamer for Life