Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
A hátsó meghajtás, dobfék kombót jobbnak tartom, mint a Xiaomi megoldását. Akinek ilyenből könnyedebb kell, annak ott van a G30LE II. Ugyanez a felépítés, csak kisebb akku. Nekem bejött a G30 E II. Aki akarja, az fejlesztheti pl. első, hátsó rugózással (monorim, sharkset).
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Napfénysüti #40 üzenetére
Azért jó lenne némi fejlesztés ezen a téren. A bukó csak egyetlen esetben hasznos. Ha bevered a fejed. Ez ritka eset ahhoz képest, hogy minden más szituban zavaró. Egy motoros bukó esetleg még esőben is hasznos lehet, de a bringás bukók lyukacsosak. Megértem, hogy az emberek nem szeretnek olyan bumszlit hordani, aminek ilyen csekély a funkcionalitása. Lehetne mondjuk olyan szemüveg, ami esésnél bukósisakká fújódik fel, mint egy légzsák.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz rednifegnar #48 üzenetére
Sajnos, ettől összetettebb a szitu. Nekem van a G30 -on kötelezőm, meg rendszámom is, mert Németországban megkötöttem és az itthon is érvényes. Nálunk viszont csak egy, Pintér úrtól eredő állásfoglalás alapján próbálják a rollereket SMKP kategóriába tuszkolni. Mabiszos kötelezőt viszont ha akarnál, akkor sem tudnál kötni, mert a biztosítókat egyáltalán nem érdekli a Pintér úr általi kategóriabesorolás. Villanyrollerre nem kötnek kötelezőt.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
De, az nem hivatalos KFB. SMKP -ra viszont kell Mabiszos KFB. Ha a villanyrollert SMKP kategóriába sorolják, akkor miért nem lehet rá SMKP kötelezőt kötni? Itt homok került a bürokrácia fogaskerekei közé. Egyébként az SMKP besorolással a jogsin és a sisakon kívül más problémák is vannak. Nem hiszem, hogy az autósok örülnének annak, ha kiskerekű, labilis, max. 25 -öt tudó, guruló lélekvesztőket közéjük száműznének. Sztem drasztikusan megnőne a személyi sérüléses balesetek száma, ami nagyon rosszul mutatna az EU -s statisztikában.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Darth_Revan #67 üzenetére
Mi az, hogy ittasan vezet? Közúton egyáltalán nem közlekedhet KFB nélkül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #70 üzenetére
A bringát tudom. Csak a pedelec minősül kerékpárnak. Tehát az, amelyiken nincs gázkar, hanem a tekerésre segít rá max. 25Km/h -ig.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #74 üzenetére
A pesti kitiltás sem egészen úgy van. A közösségi rollerek vannak korlátozva egyes kerületekben. A magán rollerekre nincs külön tilalom.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #77 üzenetére
Jogos. Ez a Várnegyed tiltás nem volt meg. Viszont emberünk meg sem említi a KFB -t, ami szintén kötelező az SMKP -ra.Egyik fórumtársunk megpróbálta. Ennyit az SMKP baromságról.
Halkan jegyzem meg, hogy a MABISZ sincs a jogszabályi helyzet magaslatán, mivel az SMKP nem gépjármű.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Még mindíg ezek a sztereotípiák, hogy a villanybringa = lustaság, kondícióhiány. Ha van 300W saját erőd, azt mindkét bringával le tudod adni. Csak a villany hozzátesz még 300 -at, amitől sokkal intenzívebb lesz az élmény. Olyan dolgokra is figyelni kell, amikre analógon nem. Pl. bizonyos emelkedőnél az analógról leszállsz és tolod. A villanynál meg egyensúlyozol a hanyattesés és az elkaparás között.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #107 üzenetére
A Kissvábhegy tetején lakok, úgyhogy a hazajutáshoz is mászni kell. Nem szeretek autóval közlekedni a városban, ezért a bringa, vagy a roller a fő közlekedési eszközöm. 50 elmúltam. Megnézném, hány ilyen korú tapossa fel az analógot, a hátán a piacon vásároltakkal. Villany nélkül biztos, hogy nem bringával közlekednék. Sokan itt a fórumon elfelejtik, hogy a bringa nem csak sport, hanem közlekedési eszköz is.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #109 üzenetére
Nemtom, hogy azzal mit akart sportolni a hegyen. Terepre 1200W sok és nehéz. Ráadásul sanszos, hogy agymotoros, ami a súlyeloszlás szempontjából is katasztrófa. Emelkedőn egyszerűen hanyatt vágja az 1200W. Egy gyári, középmotoros pedelec mountival símán le lehet gyalázni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #111 üzenetére
Ahogy beef írja. A különbségek a nyomatékban vannak (40-80Nm), illetve az olcsóbbak nem nyomatékszenzorosak. A munkába járást, városi közlekedést akarják támogatni, nem a sportolást. Nincs olyan támogatott villanybringa, amit nyugodt szívvel terepre lehetne vinni.
Átlagos, sík, városi körülményekhez én inkább a G30 -at választanám, mint egy támogatott villanybringát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz kchris78 #114 üzenetére
Az jól hangzik, de sztem az átlagnak egy sportolásra alkalmas e-mtb így is fájdalomküszöb fölött van. Már ha kap egyáltalán, mert ha nem azt veszi, ami épp készleten van, akkor símán várhat rá 1-2 évet. A Covid alatt lecsökkent a gyártó kapacitás, viszont hirtelen megugrott a kereslet.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Az előbb megnéztem, az én Meridámnál 8,5Kg -mal nehezebb a villanyos változat az analógnál. Nem mondom, hogy lefelé nem érezni a plusz súlyt, de bőven kárpótol a fölfeléken. A közelemben több pálya is van. Lehet, hogy még kettőt is ereszkednék, ha fel bírnám taposni. Olyankor jól jön a rásegítés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #128 üzenetére
Ha van II, akkor az I az elődmodell. Ha jól tudom, akkor a motorban is van változtatás. A kormány rögzítője is más. Nem tudom, hogy milyen változtatás kell ahhoz, hogy nálad elődmodellnek minősüljön.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz dredjudge84 #130 üzenetére
Azért nem utódmodell, mert a webshopok nem tudnak (vagy nem akarnak) különbséget tenni? Ha megkötöd rá a német biztosítást és szeretnéd felragasztani rá a rendszámot is tartalmazó, igazoló matricát, akkor rájössz, hogy ez nem ugyanaz a modell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GoldhandRent #136 üzenetére
A motoron levő számból lehet kideríteni, hogy régi, vagy új. De, ez engem nem érdekel. Jön, megy, teszi a dolgát, ennyi. Tojok rá, hogy régi, vagy új.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Kinek, mi a fontos. Nem tudom, hogy 500W bele fog-e férni a készülő jogszabályba. Ha 500 Wattal tud 65Km -t, akkor jó nagy akku lehet benne. Meg, ott a rugózás is. Sztem ez a roller nehéz, mint a sár. Nekem rendszeresen fel kell raknom a kamion felső ágyára, ami cirka 3m magasan van. A G30 is határeset.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G