Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #120 üzenetére

    A GI egy ideje van a játékokban, mert fontos, hogy a lehető legjobban közelíts a valóságos fényviszonyokhoz. A valós időben számolt GI viszont erőforrás-igényes. Lásd DiRT: Showdows és GR: Future Soldier.
    A fake GI, az lényegében egy előre számolt dolog. Nem reagál a környezeti változásra, ahogy a valós időben számolt GI, de mégis megpróbál elérni egy szimulált hatást. A fake GI-t természetesen nem kell számolni, mivel előre be van sütve a textúrákba.
    Aki kér az kap, de nincs ráerőszakolva senkire. Ezt a fejlesztőnek kell eldöntenie, hogy szeretne-e ilyen effektet.

    A DiRT Showdown-ban az AL bekapcsolása után lesznek generálva a VPL-ek (virtuális pontfényforrások). Enélkül a GI bekapcsolása nem ér semmit, ezért nem esik a sebesség. Gyakorlatilag az effekt, mint funkció lefut, de 0 VPL került generálásra a forward+ lighting render nélkül, így a semmire fut le. Gyakorlatilag a fázis beékelésén kívül semmi nem történik.
    A DiRT Showdown-ban az AL megvan GI nélkül, de a GI nem működik AL nélkül.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák