Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #120 üzenetére
A GI egy ideje van a játékokban, mert fontos, hogy a lehető legjobban közelíts a valóságos fényviszonyokhoz. A valós időben számolt GI viszont erőforrás-igényes. Lásd DiRT: Showdows és GR: Future Soldier.
A fake GI, az lényegében egy előre számolt dolog. Nem reagál a környezeti változásra, ahogy a valós időben számolt GI, de mégis megpróbál elérni egy szimulált hatást. A fake GI-t természetesen nem kell számolni, mivel előre be van sütve a textúrákba.
Aki kér az kap, de nincs ráerőszakolva senkire. Ezt a fejlesztőnek kell eldöntenie, hogy szeretne-e ilyen effektet.A DiRT Showdown-ban az AL bekapcsolása után lesznek generálva a VPL-ek (virtuális pontfényforrások). Enélkül a GI bekapcsolása nem ér semmit, ezért nem esik a sebesség. Gyakorlatilag az effekt, mint funkció lefut, de 0 VPL került generálásra a forward+ lighting render nélkül, így a semmire fut le. Gyakorlatilag a fázis beékelésén kívül semmi nem történik.
A DiRT Showdown-ban az AL megvan GI nélkül, de a GI nem működik AL nélkül.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- DIGI kábel TV
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Windows 11
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs