Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enemy

    aktív tag

    A Márkával elég komoly problémáim vannak!
    Más gyártók egy adott típus hiba miatt készülék teljes sorozatát hívják vissza.
    Egy Boltban dolgozom. Saját notim is MSI az előző is az volt és csak azért vettem másodszor is azt mert azt hittem kétszer nem üt csalánba a mennykű.

    Első notimba kapásból rossz volt az egyik usb. Majd a HDD kezdett elszorakozni. egy idő után nem volt hajlandó betőlteni. Később a wifi mintha nem is lett volna telepítve eltünt. A kaszni egyenesen szar.. a kijelző a lezárok miatt ugy nézett ki mint egy szamárfüles könyv.
    Az első alkalommal az usb port cseréje után a hangszoró takaró fedél egyik körme letört. igy kaptam vissza.

    Második noti..
    Második notit a fenti megfontolásból vettem. talán másodszor nem szopok vele..
    Első hiba ami a dec 20. -ai vásárlás után feltünt az az hogy a kijelző egyik káva részénél az összefogató patent el volt törve. Ez minden kinyitásnál egy kattanásssal sárt .
    Gar szervíz csere. Állítólag cserélve lett. No személyes beszélgetés keretein belül elmondanám az észrevételeimet és evvel kapcsolatban a kétségeimet.
    Aztán jött amire nem is számítottam. Eltört a kijelző káva. a csavarnál . Mindig ésszel volt nyitva . Hát ha valaki akkor én vigyáztam rá.
    Szervíz.. már bazira untam azt hogy a szervíz 1-2 hétre magáévá teszi a gépemet igy igyekeztem egyeztetni. A szervíz Tragikus..
    Ebből a márkából hetente 100 db beérkezik a szervízbe kb 25 db ez a széria . 15 db ez a típus és kb 8 db ugyan ugy itt törött!
    NEkem azt irták mondták hogy be kell vinni hogy lássák a hibát. Hát könyörgöm.. Ha egy szervízbe dolgozom akkor van némi rutin.
    Én ugyan nem vagyok mérnők. De kb 10 év gyakorlatom van. nem kérkedek de nem szeretem ha hülyének néznek.
    A gépben lévő HDD minden kikapcsoláskor akkorát kattan mint régen a Quantum HDD-k.
    Sokszor menet közben is . Nos ezen a f.. talicskán te egyszerű ember tartanál adatot ami fontos.. és te mint hozzáértő ? Nem!
    Azt mondták ez ilyen.. hát saját pénzemen vettem bele egy samsung hdd-t.
    A véleményem az hogy a támogatás és a szervíz háttér semmit sem ér.
    Megtaláltam egy a magyarországi forgalmazó termékmanagerét. kb 2 hónapja irtam egy levelet melyben eddigi nem jó tapasztalataimat leirtam. válaszra sem méltattak.

    „Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)

Új hozzászólás Aktív témák