Új hozzászólás Aktív témák
-
ROBOTER
addikt
Spatial = térbeli
-
félisten
helyes, küzdjenek is értünk.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Elég redundánsnak tűnik ezt játékba beépíteni, mikor arra ott a DLSS.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Busterftw
veterán
A forrasok es az akkori hirek alapjan nem igy van:
One of the biggest problems with DLSS 1.0 was its per-game deployment, something NVIDIA is trying to fix. The company wrote the following in its blog post:
“The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games.”https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
"One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games."
Szoval nem kell 2.0 ota egyedileg traningeztetni.[ Szerkesztve ]
-
Hmm. Vagyis ha egy játék megkapta a 2.0 frissítést, akkor onnantól az új driver-ekkel automatikusan tovább lép a DLSS verzió? (Tehát pl. ha most elindítom a Control-t a legújabb driver-el, akkor DLSS 2.3-at látok működni?)
Ennek szerintem ellent mond, hogy láttam játék changelog-okban 2.0-tól magasabb DLSS verziót. Illetve a lentebb linkelt listán sincs rajta minden 2.x-es játék felsorolva, mint 2.3[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."