Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz forumpista #37 üzenetére

    Biztos sok használt dízellel jártál az elmúlt 20 évben, nekem csak azok voltak, mindenféle, egyikkel se volt baj, se a 12 éves 280 ezret futottal, se a 4 éves 140 ezret futottal, sőt, az összes motorra nem költöttem 500-at, de még kettőstömegűre, turbóra se kellett ennyi. Ciki, de injektor bajom sose volt, nagynyomású bajom sose volt, se egr, se más, pedig megyek ezekkel eleget, évi 45-50 ezret biztosan, és most is 4 autóm van, amiből kettő dízel. Most volt egy 2015-ös transit connecten kettőstömegű csere, 79 ezerért vettem az alkatrészt hivatalos számlás áron, 80 volt a kuplungszett, 60 volt a szerelés, vissza lehet számolni, ha csak a felét írnám a dízel oldlaára, mert szerinted a benzinesen még a kuplung se megy tönkre, akkor is visszajön üzemanyagban pár hónap alatt... Utoljára 5 éve volt turbócsere 300 ezer km-nél egy másik autómon, 46 ezer volt az új középrész, 8 a tömítésszett, otthon kicseréltük, mentem +100 ezret, utána adtam el. Ja, hogy a boltban 250 egy komplett turbó, és te ilyenekből számolsz? :D Miért cseréltem volna ki a komplett turbót, ha csak a középrész ment tönkre? :D

    És mint írtam, ugyanazon autók benzines változataihoz képest a 350-es üzemanyagárnál is megvolt a 700ft/100 km, vagyis egy 15 ezres szervizintervallum alatt 100 ezret nem tankoltam a dízelbe, miközben a benzinesbe megtettem volna.
    Ja, csak halkan mondom, autóalkatrészekkel foglalkozom 205 óta, gondolom te meg autószerelő lehetsz 25 éve, hogy ennyi komoly érvet soroltál fel..

    Hagyjuk, azt se tudod, miről beszélsz... :D

    [ Szerkesztve ]

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák