Új hozzászólás Aktív témák
-
alamuszi
senior tag
válasz
manchester85 #81 üzenetére
"Nem értem, miről beszélsz."
Akkor elmondom, mint off-ban. Én négy évig voltam szervizes ismerem a kereskedelmet, és a hozzáállást.
"Ugyanaz az eljárási metódus, mint a T-nél, vodánál vagy akármelyik Apple Store-ban. Bevizsgálják, felküldik az Apple-höz, és kapsz egy új telót. Nem értem, miért látsz ebben összeesküvés elméletet, hisz a hivatalos eljárási módszer szerint zajlik. "
Ok, ha kinn veszek egy IPhone-t, akkor arról kapok egy olyan számlát, mit bevihetek vitás esetben a fogyasztóvédelemhez. Majd a fogyasztóvédelem erre lép is valamit. Nem, mert nem rendelkezik a számla kibocsájtója Magyarországon érvényes működési engedéllyel Nem ugyanaz. Nem kioktatás, csak érezhetően nem vagy tisztában ezzel.
"Szóval ha te kiírod a weboldaladra, az nem épp ugyanaz, ez ugyanis nem bolti, hanem hivatalos Apple gariztatás, az Apple jóváhagyásával, és az Apple szab meg mindent."
Értem és ezek szerint ha az apple-nel nem úgy gondolják, amit te mondasz, és nincs igazuk, mivel nem tudod bizonyítani, hogy Te honnan is vetted ezt a készüléket, a kutya sem fog veled foglalkozni. Ez szerinted frankó? Szerintem nem. Valamint az Apple mint cég nincs is jelen Magyarországon. A reseller nem maga az Apple. Tehát milyen alapon szab meg bármit is? (Hivatalosan?)
"Most épp azt, hogy ezentúl csak Európán belül eladott készülékeket gariztathat a Starking. "
Ez nagyon jó. Csak éppen mi alapján. A mi alapjánt úgy értem, hogy milyen feltételekket. Mert ugye erre nem igazán tért ki az a video.
"Na ehhez mit szólsz?"
Amit fenn leírtam.
És hozzáteszem természetesen, hogy SZERINTEM.
[ Szerkesztve ]
"Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh
Új hozzászólás Aktív témák
ma Az Apple pénzügyi főigazgatója is egy olcsóbb, feltöltőkártyás csomagban nagyobb közönség számára is elérhető mobiltelefon létezéséről beszélt.