Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alamuszi

    senior tag

    válasz manchester85 #81 üzenetére

    "Nem értem, miről beszélsz."

    Akkor elmondom, mint off-ban. Én négy évig voltam szervizes ismerem a kereskedelmet, és a hozzáállást.

    "Ugyanaz az eljárási metódus, mint a T-nél, vodánál vagy akármelyik Apple Store-ban. Bevizsgálják, felküldik az Apple-höz, és kapsz egy új telót. Nem értem, miért látsz ebben összeesküvés elméletet, hisz a hivatalos eljárási módszer szerint zajlik. "

    Ok, ha kinn veszek egy IPhone-t, akkor arról kapok egy olyan számlát, mit bevihetek vitás esetben a fogyasztóvédelemhez. Majd a fogyasztóvédelem erre lép is valamit. Nem, mert nem rendelkezik a számla kibocsájtója Magyarországon érvényes működési engedéllyel Nem ugyanaz. Nem kioktatás, csak érezhetően nem vagy tisztában ezzel.

    "Szóval ha te kiírod a weboldaladra, az nem épp ugyanaz, ez ugyanis nem bolti, hanem hivatalos Apple gariztatás, az Apple jóváhagyásával, és az Apple szab meg mindent."

    Értem és ezek szerint ha az apple-nel nem úgy gondolják, amit te mondasz, és nincs igazuk, mivel nem tudod bizonyítani, hogy Te honnan is vetted ezt a készüléket, a kutya sem fog veled foglalkozni. Ez szerinted frankó? Szerintem nem. Valamint az Apple mint cég nincs is jelen Magyarországon. A reseller nem maga az Apple. Tehát milyen alapon szab meg bármit is? (Hivatalosan?)

    "Most épp azt, hogy ezentúl csak Európán belül eladott készülékeket gariztathat a Starking. "

    Ez nagyon jó. Csak éppen mi alapján. A mi alapjánt úgy értem, hogy milyen feltételekket. Mert ugye erre nem igazán tért ki az a video.

    "Na ehhez mit szólsz?"

    Amit fenn leírtam.

    És hozzáteszem természetesen, hogy SZERINTEM. :)

    [ Szerkesztve ]

    "Technológiai problémák nem fordulnak elő az Apple készülékeinél." - Ulkesh

Új hozzászólás Aktív témák