Új hozzászólás Aktív témák

  • Horvi

    őstag

    válasz bollokcs80 #3999 üzenetére

    Szia,

    Akkor nagy vonalakban leírom, hogy most hol tart a dolog. Igaz én nem javításra küldtem vissza cuccot hanem nem tetszett a füles aztán azt küldöm vissza. De szerintem nagy vonalakban ott is így meg.

    Kértem RMA-t és arra azt írták, hogy 48 óra alatt elbírálják.
    Ez megtörtént és kaptam 2 e-mailt. Az egyiket az OP küldte a másikat meg a UPS. Van bennük egy link amivel egy szállítói címkét kapsz. Igazából mindegy melyik linket használod, ugyanoda jutsz velük. Ezt kell kinyomtatnod 2 példányban.
    Ha a UPS oldalán csinálod akkor ott lehet kérni futárt meg, hogy kiviszed a csomagot egy UPS pontra. Ezzel a részével nem kell foglalkozni.

    Utána becsomagolod a telót és a csomagolásra ráragasztod az egyik példányt. Aztán jön érte a UPS futár és elviszi. Elvileg a másik példányt alá kell vele íratni.
    Nekem ez úgy nézett ki, hogy jött tegnap a levél 19:15-kor ma meg már itt volt a futár kb 11-kor, hogy vinné a csomagot. Mondom nincs kinyomtatva a papír mert esélyem sem volt rá kb. Azt mondta, hogy ez így jogos, és visszajönnek a cuccért holnap.
    Szóval azt a szállítói címkét mindenképpen ki kell nyomtatni és ráragasztani.

    Egyelőre nálam itt áll a helyzet.

    Hello darkness, my old friend...

Új hozzászólás Aktív témák