Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • quailstorm

    nagyúr

    válasz vicze #34 üzenetére

    Na akkor tételesen:
    Z2520, ez van a cikk alanyában, SGX. SGX-hez még linux drivert se adtak anno Ubuntuhoz, mikor a SmartQ akarta...
    Rogue architektúrás IGP van a Nexus playerben.
    Hiába x86, nagyon sok más feltételnek is teljesülnie kell, hogy legyen kitkat.
    Tehát a feltételek amik kellenek: legyen droid 5 x86, ez már van és lesz. Legyen droid 5 driverezettség a Z2520-ra, ami már elavult, Intelből én ezt nem nézem ki.
    Legyen szándéka a gyártónak a cuccra tolni a frissítést.

    Én nem látom a nagyon nagy esélyt. Persze ha nyíltabb lenne a dolog otthon megoldanák, mint ahogy Novathor U8500-on is szalad a CM11, gyárilag meg csak 4.1.2 van/volt támogatva. De ahhoz ki kéne adni a kernel forrásokat és a drivereket.

    kód részleg

    Most a tiszta java kódot felejtsd el. Nem nagyon van olyan játék amire ez igaz. KOMOLYABB játékra gondoltam, nem xy kirakó vagy 3 felhasználó letöltötte vérpistike akármire.
    Ott van az apk-n belül a lib mappában hogy mire fordították le. Anno ARMv6 időkben ismert motorokhoz, pl Unityhez volt ARMv6 és ARMv7 lib. Ha kicserélted a fejlesztő által ARMv7 onlynak titulált appjában a libet ARMv6-ra, nagy eséllyel ment egy ZTE Blade-en, mondjuk az se volt ritka hogy bugzott, de az jellemzően nem grafikai volt, hanem játékmenet.

    Flappy bird meg ékes példája, hogy egy apk-ban benne van az ARMv6-V7 és x86 verzió is. Igen még a flappy SEM JAVA JÁTÉK.

    Ez a felhőben átfordítás ez nagyon tetszik. Jó biztos van ilyen is. A valóság inkább az Android SDK PC-re írt verziójához hasonló kőkemény emuláció, és az LLE, a low level emuláció keverése, ahol a megfeleléseket direkt x86 kódra váltja ahogy írtad. Azért ez még mobilon nem jó, nincs alatta vas. Komoly PC-n egy Wii emulátor is keveri a kettőt, full emulációban nyilván semmire se mennél.
    Mert amúgy ha ez felhőből jönne csak, akkor nem működne net nélkül apk fájlból telepítve az ARM-re fordított cucc, és menne (jobban) a playből telepített ARM-es cucc.
    Nem fordít itt senki semmit sehova, max futásidőben.

    Bluestacks nagyban hasonlít egy Intel által tervezett droid működéséhez, plusz van benne egy szépen meghaxolt OpenGL köztes driver. Hivatalosan nincs köze hozzá, de azokon az imageken alapul. Ja és ugyanazokkal a gondokkal küzd mint egy Grand X In például...
    Nagyon durva nézni rajta 0,1FPS-sel egy 2D-s ARM-re írt játékot.

    (#36) babkukta: nem volt lemerülve véletlen? Amúgy a kiállítási darabok jelentősen értékcsökkentek a felhasználók szokásai miatt. Amit lehet azt ártanak neki.

    [ Szerkesztve ]

  • quailstorm

    nagyúr

    válasz vicze #34 üzenetére

    Na elolvastam amit linkeltél. Azt írja amit én.
    "translating ARM code to x86 code on the fly"
    "Binary translation is typically noticeably slower than running native code"

    tehát elindítod az appot, észreveszi hogy ARM, proci koppon, betegre fordítja magát mert őneki most el kell játszani, hogy tud ARM kódot futtatni, aztán sok esetben belefullad és vagy kifagy vagy megunod és kilépsz

    ha olyan az ARM kód még egy komoly PC-t is megizzaszt az emuláció

    [ Szerkesztve ]

  • quailstorm

    nagyúr

    válasz vicze #49 üzenetére

    Azt én értem amit a Bluestacksre mondasz, de az én 4magos gépemen amit az produkál, az hasonlít a bináris fordítóhoz teljesítményben, ami meg az Atomon fut (azt tudom, hogy az Intel-féle nem publikus fordító sokkal jobb). Mert ugye az sokkal sokkal gyengébb.
    Alapvetően játékra, mint ahogy a MA! teszt is mutatja, nem alkalmas. Irodai, vagy egyéb appokra igen, mert legalább elfut. Bár azok meg inkább javaban írottak.
    Asphalt 6 is elmegy a gépemen bluestacksben 24FPS körül, pedig az az ARM verzió és érződik is. Asphalt 7 meg el se indul. Attól függ mit tud kezdeni a kóddal, hogy mi a végeredmény.

    Az meg örömhír, hogyha az Intel ennyit öl bele. Bocs nem néztem utána, de nem vártam volna egyáltalán. Amit Windowson művelnek (műveltek) támogatás címén azok után semmiképp. Z2760-os bulira és a WIn8-ra tuti emlékszel...

    Az x86 elterjedt támogatása meg megy valóban. Unreal is lesz/van De nehéz lesz, meg tovább töredezi a platformot. Viszont az Intel meg piaci részt akar. Majd kiderül mi lesz ebből.

  • kenand

    veterán

    válasz vicze #49 üzenetére

    Sajnos ettől még nem biztos, hogy az a TESCO táblára is lesz 5.0....

Új hozzászólás Aktív témák