Új hozzászólás Aktív témák
-
NumberGuy
tag
Nem beszélve arról, hogy ez az ingyenes parkolás is egy olyan bedobott marketing, amelyről mindenki tudja, hogy előbb utóbb meg lesz szüntetve. Továbbá "vicces" lesz szerintem, majd látni olyan autós hirdetéseket, hogy xy autó eladó 10%-os akkupakkal (mint a hardveraprón - laptop eladó 5 percig bírja az aksi - csak míg az utóbbinál tudsz venni pl. után gyártottat, addig az autó esetén ez eléggé nehézkes főleg annak a fényében, (hasra ütök), hogy az autó értékének 80%-át az autónak az akku pakk teszi ki.)
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Füleske
addikt
Az elektromos autóknál ha nem csak városi autónak használod akkor a minél gyorsabb tölthetőség a legfontosabb.
ID.3 (min. Pro verzió), el-Born ki tudja mikor lesznek kaphatóak. Jelenleg a 64 - es Kona/Niro tudja azt amit a Corsa/208 töltésben, ezek persze nagyobb autók, de ez pár millió pluszt is jelent.
Szóval 13 - ért nincsenek sokkal jobb elektromos autók. A sokkal jobb elektromos autó a Model 3, csak az már 17 milliótól indul.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Aztán eladás után további bevétel a kötelező szerviz, illetve az alkatrészellátás." Csak épp nem az OEM-nek.
"Magyarul egy nagyon jól kidolgozott, nem kis haszonnal működő rendszerről kéne váltani."
De, kis haszonnal működő rendszer.
"Nézz meg egy-két modellt, pl. a vw sharan-t.....közel 15 éve ugyan olyan,"
Nem ugyanolyan.
"Vagy mi történik a többi divatos típussal? Háromévente kap egy fészliftet, azaz új hűtőmaszk, esetleg minimális változás a lámpákon, és kész."
Meg millió egy dolog. Amiket nem vernek nagy dobra, nem látható, de a minőségen javít.
"Ami pénzbe kerülne fejlesztés, motor - váltó hozzá sem nagyon nyúlnak. Igaz már nem is nagyon van mit fejleszteni pl. egy dízelen...."
Folyamatosan hozzányúlnak, a piaci verseny miatt is és a jogszabályok miatt is. És rengeteg pénz is megy el erre.#24 troviko: "Az EV-knél, nem beszélhetünk automata váltókról, hanem egyszerűen arról van szó, hogy NINCS váltó, ami egy nagyon jelentős költségcsökkentő tényező."
Vagy mégis van váltó, lásd Porsche, lásd Tesla Roadster. Ez nem azon múlik, hogy mi hajt, hanem azon, hogy milyen karakterisztikát, igényt támasztunk a rendszerrel szemben- és ebbe az is bele tartozik, hogy mekkora és milyen villanymotort választottunk a hajtáshoz.
"Persze ez egy erős HA, de biztosan látható realitás is, az, hogy 5 éven belül itt vannak a szilárdtest, akkuk, kb. 3-5-szörös energiasűrűséggel, és elvileg még a Merci+IBM duónak is van valami csodaakku a tarsolyában."
15 éve folyamatosan öt évnyire van valami szuper akku, évente három legalább. Meg tudod mutatni bármelyiket is a piacon?
#23 & #27 troviko: "Nem értem, hogy miért van az árban egy 3-szoros szorzó. Az akksi drága, de nem ennyire. Mennyibe kerül előállítani egy ekkora akksi pakkot, 2 millió?
Magát az autót olcsóbb legyártani. A villanymotor olcsóbb a belső égésűnél, nincs bonyolult hajtáslánc, váltó, kipufogó rendszer.
Oké van töltőelektronika, az is biztos fél misi."
Meg van ott egy rakat extra kábel, szigetelés, speciális, csak ehhez kellő csavarozások, ahhoz szerszám (és a szerszámok költsége is akár 3-8k€/db szinten mozog), speciális futómű, segédvázzal stb. És nincs rá akkora kereslet, hogy árban közelébe tudjon kerülni a hagyományos modellekhez. Mert rohadt kevés embernek alkalmas a megkötéseivel.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen