Új hozzászólás Aktív témák
-
nyisziati
veterán
válasz Aprósólyom #2 üzenetére
Szerintem elég sokmindent repülőn küldenek már.
Egyébként meg ez inkább logisztikai bázis lenne, a dömpingáru útvonala nem hiszem, hogy változna.
Ha meg mégis, akkor sem kéne nagyon átvariálni a dolgokat.Ha jól tudom, már most is úgy dolgoznak a ruhaiparosok, hogy a hajóra felpakolják az alapanyagokat meg a varrónőket, és mire odaérnek, kész a legyártott áru.
[ Szerkesztve ]
-
Solten
addikt
válasz Aprósólyom #2 üzenetére
Rotterdam, Hamburg, Antwerpen a legnagyobb (forgalmat tekintve) kontener kikotok, oda megy a cucc java kinabol.
A ceg csak egy europai raktarat keres, a konkurencianak pl van Spanyolorszagban.Saor Alba
-
szp1
addikt
válasz Aprósólyom #31 üzenetére
Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
szp1
addikt
válasz Aprósólyom #36 üzenetére
Ez jó kérdés...de majd megoldjuk ezt is !!!!!!!
Az erőszak a gyengék végső menedéke. (Isaac Asimov : Alapítvány), "Az ember okos, de nagy tömegben buta és hisztérikus állattá válik. ( MiB, K ügynök )
-
tomcat78
őstag
válasz Aprósólyom #36 üzenetére
Némi szarkazmussal....vesszen Trianon,problem solved
Amúgy meg gazdaságilag biztosan sokat jelentene a dolog az országnak.Remélhetőleg nem csak egy szűk rétegnek...."Adjatok hatalmat, hogy elvehessem tőletek. Rakjátok a fegyvert a szátokba, aztán lőjetek!" Tkyd...
-
tatabike
őstag
válasz Aprósólyom #31 üzenetére
Észak felől Kínából Európába hajó? Vicces, esetleg tengeralattjáró. Tudod, ott van az Északi sark, és elég sok arrafelé a befagyott felület...
Kínából a Szuezi-csatornán át jönnek a hajók. És nem kalimpálnak fel se az Adrián, se máshol, megkerülik Európát, és mennek Hollandiába, Németországba, Franciaországba.
Mindent szállítanak, én pl. Hollandiából Madridba bedobozolt ruhákat, meg mindenféle textilből készült cuccokat vittem. Gyűjtőnéven kínai motyónak hívjuk. Kamionsofőr vagyok.Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
#06658560
törölt tag
válasz Aprósólyom #36 üzenetére
Az orosz vasút pölö sokat dobhat a latba. Addig, amíg a széles nyomtávot nem Ausztriáig vagy a lengyelekhez, csehekhez viszik.
-
petipetya
nagyúr
válasz Aprósólyom #36 üzenetére
Stadionok már vannak, nagyjaink építeni fognak tengert és kikötőt is. Nincs lehetetlen.
"nincs rá lezsóidő"
-
noPublicFG
senior tag
válasz Aprósólyom #31 üzenetére
Hollandiában a legkedvezőbb a vámolás, ezért oda fut minden hajó.
(#44) Crash Diet
A vasúti fuvarozás, csak akkor jó, ha nem áll meg. Sajnos hamar eltűnik egy két konténer országonként.[ Szerkesztve ]
plus ça change, plus c'est la même chose
-
#06658560
törölt tag
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Próbáltál már hullámzó tengeren varrni?
-
L3zl13
nagyúr
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Tudod mekkora egy konténerhajó? Azért akkora mert csak így tudják olcsóvá tenni a szállítást.
Viszont egy konténerhajón nem megoldható, hogy menet közben kinyitogassák a konténereket, kivegyék az alapanyagot és visszapakolják a készterméket.
Helyette akkor egy olyan hajót kéne használniuk. ahol az alapanyag bármikor hozzáférhető és a fedélzeten tudják pakolgatni, csomagolni stb. + Képes befogadni többszáz varrónőt, van rajta hely a varrodának stb. Ez nagyon megdrágítaná a szállítási költségeket, miközben az extra haszon amit ezzel szereznek minimális.Aki hülye, haljon meg!
-
tatabike
őstag
válasz Aprósólyom #58 üzenetére
Varróhajók? Nos, azért nem éri meg, mert egyrészt ott van maga a varrodai munkás, mint alkalmazott, minden nyűgjével bajával. Ennie kell, laknia valahol, ha beteg orvos kell neki, ellátás, stb. Vezetők kellenek föléjük, akik irányítják a munkát. Raktárosok, anyagmozgatók, a gépekhez karbantartók, tartalék alkatrészek, szerszámok, ezeknek megint lakó/pihenőhely, kaja, ellátás, stb... Ez csak a humán erőforrás, folytassam még, miért nem érné meg?
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
-
ViZion
félisten
válasz Aprósólyom #80 üzenetére
Nincs olyan hajó, ami 1 hónap alatt behozná. Ráadásul a sebességgel is variálnak, marha lassan mennek a hajók, mert X% plussz sebességhez mittomén 2×X üzemanyag kell. Volt erről TV-ben is műsor, h átálltak erre a lassú tempóra (van vmi neve is, de nem ugrik be) régen, így gazdaságos.
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy
-
azbest
félisten
válasz Aprósólyom #80 üzenetére
Előfordulnak már olyan egyedi rendelések is, amikor kombinált szálltást van és csak európába érve kap hagyományos postai nyomkövetést, odáig meg együtt jön sok küldemény. De még az sem teljesen biztos, hogy hajó, mert ahhoz képest túl hamar van európában. Egy hónap simán van az út hajóval és még csak utána bontódik többfelé.
Például a legutóbbi, kilapított küldeményem hajóval jöhetett, látszik a nyomkövetésben egy több, mint egy hónapos lépés (ems azonosító kinézetű, de kínai epacket volt).Egyébként dobott ki a google egy érdekes oldalt a különböző hajózási útvonalakról kínából
(#82) Kopi31415
az árruszállítás mennyiségileg valószínűleg tényleg főleg hajóval történik. De az egyedi kisker forgalomnál lehet több a repülő, mint a hajó. A nagykerek nagy rendelési valószínű, hogy inkább hajóval mennek.[ Szerkesztve ]
-
ztoldy
senior tag
válasz Aprósólyom #85 üzenetére
Netes források alapján van majdnem 20ezres is. [link]
[ Szerkesztve ]
https://www.refundo.hu/?ref=175161
Új hozzászólás Aktív témák
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Spórolós topik
- Politika
- PlayStation 5
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...