Új hozzászólás Aktív témák

  • RZozo

    aktív tag

    válasz m1garand #756 üzenetére

    Edigital-nál a kommunikáció egy nulla, így náluk nem sikerült mosógép csereprogramban vásárolni.
    Ugyan én már túl vagyok a dolgon, de gondoltam, hogy leírom az ottani tapasztalataimat.

    Még az első napokban megrendeltem tőlük egy mosógépet online. Azonban egyből rá is kérdeztem a rendelésnél, hogy ez működik-e a csereprogramban való vásárlás online rendelés esetén, nem reagáltak rám, így próbáltam őket telefonon hívni, de csak automata fogadott, ahol csak általános tájékoztatásokat kaptam, konkrétumot semmit, majd próbáltam üzenetet küldeni nekik a rendszerükön keresztül, hogy ugyan már szóljanak, ha nem működik online rendelés esetén a MGCS vásárlás, arra sem reagáltak. Időközben megtudtam, hogy náluk online nem működik, némi késéssel felkerült a weboldalukra a tájékoztató üzenet, így bementem személyesen, hogy lemondjam a rendelést, de tájékoztattak, hogy ha online rendeltem, akkor csak online mondhatom le a rendelésem. :F
    Online lemondani már nem tudtam, valahogy nem engedte a rendszer, miután már átadták a futárnak a terméket, megpróbáltam még egyszer üzenetet hagyni, illetve lemondani a rendelésem, de semmi reakció az Edigital részéről.
    Időközben futár már szállította volna ki a terméket. Futárt tájékoztatnom kellett, hogy az Edigital hiányos tájékoztatása miatt a mosógépet nem vehetem át tőlük, így ne szállítsák ki.

    Közben bementem az MM-ba és vettem egy másik mosógépet, amit azóta is elégedetten használunk.

    Még egy érdekesség a végére. Edigital értesített, hogy a mosógép rendelésem teljesült és küldött még egy emailt, amiben kéri, hogy véleményezzem. :)

Új hozzászólás Aktív témák