Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz Jenne #13681 üzenetére

    Azt még hozzátenném, hogy az általad belinkelten mivel emag a forgalmazó, az esetleges garis javíttatást is az emag felé kell jelezni és majd ők intézik. (valahogy...és ki tudja mennyi idő alatt és kérdés az is, hogy kivel és milyen szakszerűen szállítják el és vissza)
    Az általam linkelt helyen vásárolt gépnél gyári a garancia és közvetlenül a gyártói elux oldalon vagy a telefonos elérhetőségükön lehet a garit intézni. Nem mindegy!!
    Rokonunk jár úgy, hogy vett egy Samsung Galaxy A32 telefont az emagnál, de 4 hónap után elromlott és csak az emagon keresztül lehetett a garanciát érvényesíttetni. Nevezetesen, oda kellett vissza vinni, leadni és ők intézték... (két és fél hónapig tartott mire vissza kapta )

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák