Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz laceszgamer #2 üzenetére

    Nálam pont fordítva volt. A GTA Online morzsolódott le, mert alig volt benne egy pár Heist, a PD2-be meg csak az van.

    Főleg azok voltak jók, mikor egy Contractor összes feladatát letoltuk történeti sorrendben. Az esetenként 6-8 in-game napot jelentett, napontként egy kisebb Heist-tal. Bár tény, hogy mostanra annyi meg annyi Heist került a játékba, hogy csak úgy belefogva nem könnyű. Nincs, ami fogja az ember kezét, a legtöbb DLC-kontentnek a kiadásakor mögé rittyentett kis Hype adta meg a hátterét. A PD2-re azok emlékeznek vissza igazán pozitívan, akik benne voltak ezekben az annual Hype-Event-ekben. Minden évben a játék szülinapján csaptak egy-egy ilyen eventet, amikor össze lehetett a haverokkal gyűlni és egy héten át dagonyázni az újdonságokban. Az évközi DLC-k is úgy jöttek, hogy kaptál egy mail-t/figyelmeztetést ,hogy valami jön. Egy Teaser trailerrel ,esetleg képpel, aztán hétről hétre kaptál infót, sztorit, majd jött a kontent és belemerülhettél.

    A GTA5-ben ez azért más, mert ott maga a Heist, főleg a Single részben elég erőteljesen story-driven. Maga a történetszál fogja a kezed, végig tudod miért vagy ott és mit kell csinálnod. Ez a PD2-ből a kezdetektől fogva hiányzik. Eleve nem része a játéknak. Ennek persze az az oka, hogy az eredeti játékot kb egy tucatnyian csinálták, egy össz-vissz 6 cssak hangos pályát tartalmazó első részt követően. Kvázi Indie a cucc. Aztán a második részre akkora lett a kereslet, hogy már elővételben visszahozta a teljes fejlesztési költséget. De a tényleges Hypre-ra megjelenés után még éveket kellett várni, addig szinte semmi nem volt. Aztán létrehozták a Community-t, ahova elkezdték toborozni az embereket. Az első Hype-event az 1 millió tag elérését célozta meg és azt hiszem 100.000-enként volt valami új kontent, ami kinyílt, mint valami Strech Goal. Ez talán a második vagy harmadik születésnapon volt... Aztán minden születésnap alkalmával rendeztek valami ilyesmit és kajálta a nép.

    Csak remélni merem, hogy a harmadik résznek már komolyabb sztorit kerekítenek, több, összefüggőbb melóval. Emlékszem milyen sóvárogva néztük a 3-napos munkák vázlatnézeténél a halványan látszó Day4, Day5, Day6 és Day7 feliratokat... Egy komplexebb 3-napos meló simán tartott 1-2 órán át, ha el is rontottuk akkor lehetett még több napismétléssel.

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák