Új hozzászólás Aktív témák
-
DriderG
tag
Turbosquid-ről vette a modellt, itt írja le: http://www.replicadb4.com/page/Design
Nekem is az volt az első dolog ami feltűnt, hogy miután a cross section támasztékokat kiszedte (egyébként nem fér be sem ő sem a motor, váltó stb.), mi fogja tartani az egészet? Mondjuk, ahogy nézem nem olyan erős szerkezet az eredeti sem, a motortérnél kell erősítenie, illetve keresztben a műszerfalnál és a hátsó ülések mögött: http://astonmotorsport.com/images/100_0833.jpg[ Szerkesztve ]
-
DriderG
tag
válasz #06658560 #12 üzenetére
Szerintem egyszerű blueprint alapján készült a max-os modell: http://www.the-blueprints.com/blueprints/cars/astonmartin/17476/view/aston_martin_db4_%281961%29/
-
DriderG
tag
Szerintem egy viszonylag alacsony poligonszámú modell NURMS-el meghúzva. A Turbosquid-en általában hasonló poligonmodellek szoktak lenni. A TurboSmooth nem biztos, hogy ront az illeszkedésen, ha jól van megcsinálva, itt sem látok centis eltérést. Persze CAD-ben csak felületmodellezés van, de ott is lehet pontatlanul dolgozni. Blueprint helyett milyen alternatívát ismersz? Nem hiszem, hogy kinyírja magát, mivel tuti rak alá egy vázat, amit a donor Skyline-ra hegeszt fel.
-
DriderG
tag
válasz Teréz Atya #19 üzenetére
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2009/10/28/rendorok_csaptak_le_a_ferrari_masolatra/
Én erre az esetre emlékszem, amikor replikát zúzattak be emiatt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen