Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz szupermacs #75 üzenetére

    Továbbra is irreálisnak tartom az elképzelésedet. Kérdezek egyet: voltál már mobilszolgáltatós boltban? Ott a "napi 8 órában" hetek, hónapok óta dolgozó, képzésre járatott csajok és srácok átlagban mennyire értettek a termékekhez, amiket eladtak? És az aki esetleg értett is hozzájuk, ott volt még fél év múlva vagy elment jobban megfizetett munkára? Na, hasonló a helyzet a hostessekkel is. Akik ráadásul holnap már egy utazás, holnap után meg egy gasztro rendezvényen fognak állni.

    Naivság azt képzelni, hogy ők majd az Asus hardver mellett felkészülnek Málta turisztikai látványosságaiból, a toszkán konyhából, a Marntz erősítőiből, a VW autóiból meg kitudja még mi mindenből. Az sem reális, hogy a kiállítók terméktréninget tartanak nekik, mert olyat inkább csinálnak a saját belső embereikkel és a nagyker partnereikkel. Az ilyen nyílt, végfelhasználóknak tervezett rendezvények nem erről szólnak, csúnyán mondva nincs annyi értékük, hogy ekkora energiát beléjük fecceljenek.

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák