Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem azt mondta, hogy az Intel IGP-i a csúcsok, csak a megatextúrázás esetében a különálló GPU problémás. Erről beszélt Eric Demers is nemrég, és a lehetőségek kiterjesztése érdekében az új generációs GCN architektúrában bevezetik a Partially Resonant Textures eljárást, és lehetővé teszik a GPU-nak az x86 virtuális címtér és virtuális memória kezelését. Ezzel jöhetnek a teljesen hardveres megatextúrázó és a hardveres textúra streaming algoritmusok. Jelenleg ilyen GPU nem létezik, így az IGP-k számítanak jobbnak az ID Tech 5-ben alkalmazott megatextúrázásban, mivel közvetlenül szerezhetik a rendszermemóriából az adatokat, míg a GPU-k csak közvetve. Ez elsősorban nem a sebességben, hanem a rendszertelen mikroakadásokban mutatkozhat meg, amiket az okoz, hogy a GPU számára jelentősen több idő elérni a szükséges adatokat, mint a rendszermemóriából táplálkozó IGP-nek. Ezért lesz a teljes motor szinkronizálva, vagyis fix 60 fps-re készítve. Fölötte problémás lesz a működés, lehet, hogy nagyobb lesz az fps, de érzésre olyan lesz, mintha akadozna.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
gp Akik nem voltak a helyszínen, azok most végighallgathatják az id Software vezető programozójának beszámolóját a kiállításról.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BestBuy topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Politika
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Max
- Linux kezdőknek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...