Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolee11

    senior tag

    részben osztom katt véleményét, az 1.1-es patch előtt a játékot szépen le is töröltem, mert az irányíthatatlan kategória volt. Itt szó szerint komoly fizikai hiányosságokra kell gondolni, amit szerencsére javitottak az 1.1-es csomaggal. A pacht után viszont kifejezetten tetszett, és még ma is lefutok pár versenyt, mert az ellenfelek nagyon bénák, ha már ismerjük a pályát még serious fokozaton is simán lehet őket verni, kivéve pár pályát ahol nem lehet sehol beférni, előzni csak úgy lehet ha töröd az autót. Ez komoly hiányosság, van 3 kör és előzz meg 11 autót, úgy hogy "Monaco-i" pályán kell versenyezni, beférni sehol, csak ha erőszakkal kifékezel, bevágsz.
    Neten játszani, esélytelen, annyi láma van, h hihetetlen, versenyezni nem tudnak, de telecsapni hátulról a kanyarban na ahhoz értenek.
    Am összességében szerintem is az egyik legjobb arcade.

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz katt777 #28 üzenetére

    Nekem speciel tetszik, és annyira nem véletlen az a fizika, csak köze nincs valósághoz. Mint írtam 1.1-es csomag előtt számomra is játszhatatlan fos volt, de a patch érezhetően javított. A legjobban az idegesített, hogy rángatja az autót.
    De még a 1-.2-es csomag után is sok hülyeség van ami alkalmanként iszonyat feldühít: pl. amit te is írsz, hogy tapadnak és utolérnek akkor is ha keresztbe állítom és 200-300 méterre is lemarad, de neki elég fél pálya és beér, de ez a kisebb gond, az már sokkal dühítőbb, hogy ha neked koccan hátulról és kanyarodni szeretnél akkor az autó mintha nem reagálna arra, hogy én éppen kanyarodnék.
    És mi a hiba? tök egyszerű ha megnézi az ember az autó középpontosan forog egy képzeletbeli függőleges tengely körül, ez határozza meg gondolom az irányvektorokat, de ha egy másik jármű akadályozza ezt a tengely körüli forgást akkor nem tud megváltozni az irányvektor értéke így nem is kanyarodik. Hát csak gratulálni tudok a programozóknak, mert ekkora bakit ritkán látni. Persze ez az én elméletem és megoldásom, de igen valószínű, hogy igazam van.

    [ Szerkesztve ]

    no brain, no problem

  • Zolee11

    senior tag

    válasz manutdzoli #33 üzenetére

    Ami az előzések mellett szól,jól kell ismerni a pályát és az autót,féktávokon ha jó vagy elég jól meg tudsz érkezni az ellenfélre
    Ez így van a legtöbb pályán, de van egynéhány városi zárt pálya, bukóterek nélkül, na én erre gondoltam, itt 2 kör kell ahhoz, hogy eloszoljon annyira a mezőny, hogy normálisan előzni lehessen, hogy megtudj érkezni féktávra és kifékezd, node az első két körben kiszámíthatatlan a többi jármű fékútja, sokszor szinte teljesen megállnak, mert annyira akadályozzák egymást. No én erre értem, hogy itt csak töréssel, koccolásokkal és durva bevágásokkal lehet előrébb jutni, mert ilyen pályákon nem elég 3 kör, legalább 5-6 kellene, persze állítani nem lehet.
    Tehát hibapont.

    no brain, no problem

Új hozzászólás Aktív témák