Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kgymac

    őstag

    válasz ntglaci #7342 üzenetére

    Hasonló eredménnyel nekem is meglett, de nálam némi arany is bánta (kb.200 az upgrade gyorsítás a kevés szabadidő miatt). Kissé ko:cso:go:k voltak a majmok, mert ugyan csak pénzes az összes fejlesztés, de ha kivárom, csak az event utolsó napján lehetett volna sikerrel versenyezni a boss efutamokon. Csak az első boss futam volt easy, a másodiktól hard, a negyediktől extreme, nem is jutottam a 19. futamon túl. Beletoltam kb. 150 aranyat, de ugyanúgy max 4. lettem, mint alap autóval (richmond, boss). Közben mentettem is sajnos, mert zavart, hogy minden frissítést újra kellett indítani. A második körben volt utoljára medium boss futamom, utána mindegyik hard/extrem. Az utolsó két körben csak extrem boss futamom volt (kb 275000 pont felett), 24/27-es kocsival (bár így is sikerült elhúzni 300-900m-re, majd 50m előny alatt nyerni).
    A kilökéses taktika itt is ment, ha alap volt a kocsi, tényleg elhúztak az ellenfelek. Upgradelt kocsival azért 1-2 körön belül utolérhetőek voltak, de a bossok szintje alig emelkedett szvsz. A richmondi futam nehezebb lett,csak belső íven tudtam előzni, de csak megcsúszás nélkül. 1-2 futam kellett, míg ráéreztem, hogy is kéne csinálni (a 19. futamban még nem ment :(, de sajna a fejlesztés sem segített ). Látványos baleseteket láttam daytonában is, simán kifordítottak/falra kentek/kiszorítottak a pályán kívülre a "figyelmes" botok (nem szambáztam be egyik elé sem, ők jöttek nekem minden esetben, úgy mentek, mintha ott sem lettem volna). Balesetet (amit nem én okoztam) utoljára le mansban a rajtnál vagy spában az első kanyar utáni egyenesben láttam, alig lehetett kikerülni. Ha kicsit is koccantam, már behozhatatlan előnyre tettek szert a vezető botok, utols sem lehett érni őket a futam végéig. Mentés/visszatöltés kell, mert az utóbbira elég gyakran volt szükség. Az event utolsó 2 körében sok speed snap-et kaptam (nem boss futamokon), ott is kellett pár próbálkozás, hogy ne 10-20 km/h-val nyerjek.

    szerk: tc on, low fék, kivéve snap, ott a full fék jobban bejött, mert alig lettem gyorsabb, mint a 2.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák