Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #9026 üzenetére
Egészen a múlt hétig én is láblógatva mentem low fékkel 2:42-es időket LeMans-ban, most kikapcsoltam, mert különben lenyomnak a botok féktávokon meg kanyarokban. Egész jól megyek azóta a többi pályán is, nagyjából megvan, hogy hol kell fékezni. Bár tegnap az Audival az Exclusive szériában eléggé elmértem, néha sokkal hamarabb fékeztem, mert nem tudtam, hogy ilyen jó fék az autón! Azóta kevésbé is csúszkálok velük, nem tudom mit mókoltak a fizikával, de assistokkal sokkal nyúlósabb lett minden, anélkül meg tök jól megyek.
Kíváncsi leszek majd a wttt-re, hogy ott is tudok-e esetleg javulni így...Apropó, az Audi Exclusive TT-k között van egy Indianapolis Speedway, itt elvileg végig lehet menni fékezés nélkül, nekem még nem sikerült hibátlanul, mert a 3. kanyarban mindig megcsúsztam, de ha megtalálod az ideális ívet, akkor az is menne. Csak ugye itt is sokat ad hozzá a végén random. De ez nem Daytona, ahol nem csúszik az autó, itt kanyarodni is kell, ti mennyit mentek itt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- iPhone topik
- Politika
- VPN topic
- EA Sports WRC '23
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Fotók, videók mobillal
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...