Új hozzászólás Aktív témák
-
Zozzy94
tag
válasz Zé_Mester #340 üzenetére
Offline-ban is próbáltam már elindítani,de úgy sem volt jó sajnos.Viszont ezt a kényszerleállításos dolgot kipróbálom,hátha...
DigitXT: Rekordom az 6000 méter volt suzuka-n,Nissan GTR-rel, nevetséges....mondjuk az is csak egyszer sikerült és csak offline-ba
[ Szerkesztve ]
iPhone 12 Pro Max 256GB & AirPods Pro2
-
DigitXT
félisten
-
Zozzy94
tag
-
Dr V
őstag
válasz Zé_Mester #655 üzenetére
Ha fullon van a kocsid akkor tényleg gáz, amúgy meg sztem számít ennyit a tuning. Leginkább a végsebesség miatt. Mindig -30al kell számolni a valóságban. Még a gold profil előtt emlékszem, h hiába mentem tökéletesen, verseny közben Indianapolisban az egyenesben lehagyott az előttemlevő, pedig egyszerre kezdtük az egyenest, egyforma sebességgel.
Most az Audi TT Rssel nyomulok, de valami überszar kocsi... nem gyorsul (100ig még talán, de fölötte...), nincs féke, és repül a kanyarban. A Nissan sylvia az ellenfele sztem... Egy TTnek többet kéne tudnia. MIndezt full tuninggal. Még jó, h hamarosan megjön az M3, remélem azzal már lehet menni is
-
Dr V
őstag
válasz Zé_Mester #657 üzenetére
Arra a ford nekem jobban bejött. kb 250el kezd a kanyar és faltól falig tágítsd az ívet. Ha nagyon nem megy akkor jelentkezz ki a facebokból és úgy menni fog. Ha nem jön össze egy verseny, pl endurance (2.:18km 1.:27km és verd meg ha tudod...) akkor kijelentkezek és úgy könnyebb ellenfeleket ad be.
Szervoval és espvel szoktam menni, most kezdem a full manuál fékre való átszokást.A crew az mire jó?
@szmarHa az EA Games vagyonosodási vizsgálatot folytatna nálad, milve magyaráznád azt a töménytelen goldot és pénz? A cirka 100millámmal csórónak érzem magamat melletted
-
Dexxter182
tag
válasz Zé_Mester #657 üzenetére
Nekem úgy sikerült megcsinálnom, hogy ha rajt után sikerült egyből 1-2. helyre bejutni, ha csak egy kicsit is beragadsz vége!
Tökéletes rajt, egyből behúzol a belső sávba az utolsó autó előtt, aztán kis ívben még a kisebb sebesség miatt könnyen mindenkit be tudsz előzni.... ha abszolute nem érintkezel egy autóval sem... Nekem is kb 30 rajtom volt ott mire sikerült. (gt500-al)
Utána már csak biztonsági játék, és mindig be kell állni a támadó autó eléNincs az a nagyon finom gulyásleves, amit ne lehetne elrontani egy csipetnyi szarral... @ http://ubisali.blog.hu/
-
DigitXT
félisten
válasz Zé_Mester #655 üzenetére
A dijazas maradt ahogy eddig
Szerintem nőtt bizonyos futamokon! Megint lehet 20K felett keresni,
trükközés nélkül. Ha erre rájön a menedzser bónusza, meg mondjuk
a napi bónusz, akkor egész jó kis összeg kijön. És nem is a "döntő"
futamok voltak az adott szériában, csak a 2/3-a felé. (Korábban 13K
körül volt a max. egy ilyesmi versenyen: ahhoz képest sokkal jobb!)A szerelős bónusz is jópofa. A hibátlan autó akár egy baromi hosszú
Endurance etap végén is hibátlan marad! Nem kell szerelésre költeni,
bár az nem sok pénz már, és várakozni. Igaz, hogy ha épp nem adja
ingyen, akkor 1 gold felbérelni: olcsóbb, mint a 10 gold instant javítás.
Persze nem mindig használom, mivel a változatosság gyönyörködtet.22s-el lassabb lett mint az elso emberke
Annyi különbség nincs a tuningos, és a sima kocsi közt. Max. 2-3 s.
Egyértelmű a dolog. (Ezt csak a korábbi HSZ-ekre reakcióként.)