Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
Szevasztok!
Még "rookie" vagyok, március óta játszom csak, de ez a mostani frissítés valami katasztrófa. Nekem is ki kellett kapcsolni a brake assist-ot, mert kanyarokban egy bicikli is megelőzne... Ráadásul a botok most nem ideálisan, a külső ívről kanyarodnak (=be lehetett vágni eléjük szűken fordulással, picivel későbbi fékezéssel), hanem kanyar előtt átrántják a kocsit belső ívre. Persze ha én teszem ezt, ugyanakkora sebességgel, kisodródom a pi**ába Én nem aranyakra hajtottam, csak baromira élveztem az egész versenyzést, de ez így nagyon gáz lett.
-
-
tailor
őstag
Sziasztok, BÚÉK!
Más is űzi ezt a Corvette C7R championshipet? Csak nekem furcsa, vagy tényleg agresszívebbek itt a botok? Olyan balesetek, kilökések vannak, hogy csak na. Egy kis ráfutásos koccanás = 180 fokkal megpördülve kiesel a kavicságyba Illetve hogy van az, hogy 160-170m hátrányt egy körömbe telik ledolgozni, majd ha megelőzöm, a következő körben 400m-t adok a kollégának...? Eh.. költői kérdés volt csupán. -
tailor
őstag
Utolsó előtti etapban a Daytona elimination megöl. Ha fejreállok sem tudok jobb lenni 4.-nél, 86.2-es kocsival. Bezzeg a 12 körös Melbourne-ben másfél kört adtam a 2. helyezettnek is
-
tailor
őstag
l4ci, Terapeuta, köszönöm! Bevallom, vérszemet kaptam, és végül 87,8-as autóval nyélgázon, csak kipörgésgátlót bekapcsolva sikerült megnyerni a Daytona eliminationt... (izzadtságletörlős smiley)
-
tailor
őstag
Gyerekek, most vagy én hülyültem meg, vagy valamit már megint mókoltak az autókon? Egy fullos Miura mióta csúszik meg a kanyarban 60 km/óránál??!! Hát a Focusszal gyorsabban kanyarodom! Úgy kell vezessek, mint egy nagypapa, egyszerűen nem tudok győzni a Miura showcase eventben Silverstone-ban
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz DigitXT #9484 üzenetére
Igen, csak egy 1,16 g oldalgyorsulást bíró autó kicsit másképp kéne viselkedjen... Na mindegy, végül összehoztam a sikert. Amúgy nem tudjátok, a kocsik fizikája hozzávetőleg az eredeti alapján készült, vagy egyes gyártók fizetnek, hogy a kocsijuk vezethetőbb legyen a játékban? A Ferrarival pl. nagyon rossz a tapasztalatom, olyan hirtelen dobják el a feneküket (458, FF, F12), hogy azt egy '92-es 911 turbo is megirigyelné
-
tailor
őstag
válasz Buster17 #9538 üzenetére
Ilyet is max. egy életunt ifjú arab sejktől várnék, hogy a Pagani meg a Lambó fos autók Az ilyen játékoknak pont az a lényege sztem., hogy "vezethetsz" ilyen kocsikat. Elég kevés embernek porcosodik egy Fiat 500-ra, vagy egy Civicre, gondolom azért nincsenek benne (a valóságban én pl. Forddal járok, és bár a típus benne van a játékban, a szériája után eszemben sincs újrajátszani azt...) Na de no offense, ízlések és pofonok!
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Petya25 #10051 üzenetére
az hogy kiakad az órája már fele sebességnél meg egy csúcs elbaszás
És tényleg Km/h-ban skálázva az óra, látszik, de, hogy miért csak 180-ig, az jó kérdés... Ámerikánus tezsvíreink ezt benézték.
Amúgy nekem bejön ez az RX7, szerintem tök jól vezethető. Még a Skyline GTR Group A tetszett ennyire. Tudom, ízlések és pofonok
Ha már csúszkálás, én a Ferrariktól vagyok teljesen elképedve - na azok aztán az igazi korcsolyagépek, 90-nel bevett kanyarban kicsúszok velük. Szerintem tuti direkt ilyen, ahogy az is, hogy a gyári fényezésen felül nem lehet másmilyenre átfesteni. #száni
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Valóban, az FXX-K az bitang, tapad, mintha az útra ragasztották volna (a P1 GTR mellett a másik nagy kedvencem vezethetőségileg). De a többi Ferka vezetése nevetséges.
A pimpelés amúgy nem zavar, kiélem a hajlamaimat a többi autón De valóban gyári nyomás áll a háttérben - az IRL meg mekkora vicc már, hogy veszel egy autót 50-100+ millióért, és akkor sem tehetsz vele azt, amit akarsz... Sebaj, nem fenyeget az a veszély, hogy nem tudom egyedi színre fényeztetni a 812 Superfastomat -
tailor
őstag
Végigvittem az RX3 kupát... hát gyerekek, a végén szabályosan vért izzadtam az első helyért. Nem értem, máskor nem butítom az AI-t, de itt bizony többször is offline és butítva tudtam csak nyerni (És az miért van amúgy, hogy az első helyen vezető, akit alig bírsz megelőzni, arra előzés után végül több száz métert versz? Feladja a versenyt? )
-
tailor
őstag
Sziasztok!
A "mailbox" nektek sem működik, vagy csak nálam full üres? Indításkor alul mutatja, hogy az ismerőseim melyik pályán vertek meg, de belépve a postaládába teljesen üres...
-
tailor
őstag
Skacok, Formula E-ben a 20 körös new york-i futamot valaki teljesítette már sikeresen? 76%-os akksival indulsz, az körönként 3,8% Lehetetlen annyiból megtenni egy kört, a 18. kör elején kifogyott a szuflám, pedig szépen "vitorlázok" menet közben (amennyit lehet, mert az ellenfelek szemmel láthatóan nyélgázon mennek végig...) Van erre valami trükk? (Manuál gázzal és közepes fékrásegítéssel megyek)
-
tailor
őstag
válasz cappa72 #12377 üzenetére
Hát, minden elismerésem, mert offline is épp, hogy elkezdtem a 20. kört, és kifogyott a szufla Az 1,5%-os fogyasztás nekem elképzelhetetlen: csak a "dhl"-es S-kanyar utáni kigyorsító megesz annyit! Egyszerűen nyomni kell, végig, nyélgázon, mert lehagy az élboly - a 6. körben sikerült előre törnöm, de végig ott voltak mögöttem 5-30 méterre... Szóval elképzelésem sincs, hogy lehet ezt megcsinálni szerencse nélkül...
-
-
tailor
őstag
válasz DigitXT #12383 üzenetére
Közben nekem sikerült!Tegnap behúztam, offline és butított botokkal... maradt a végén kb. 4%-nyi nafta. Most egy darabig nem akarok zümmögést hallani, rotyogó hengereket ide nekem! Amúgy én sem butítok soha, sőt, nem figyelek arra sem, hogy kevéssel nyerjek... De most muszáj volt, mert úgy éreztem, még egy lemerülő kocsi az utolsó körben, és a telóm bánja
Köszönöm még egyszer a tippeket - neked is, cappa72! -
tailor
őstag
Srácok, M$-t milyen szériák adnak? F1, Formula-E és GT3? Nem álltam rá időben, így a GT3-as Porsche nem lesz meg F1-esem sincs (nem is érdekel), de így eléggé gáz a pénzszerzés...
-
tailor
őstag
-
tailor
őstag
Urak, ezeket az új Forma-e autókat nem lehet tuningolni a "sima" eventeknél? Végigskippeltem ma a napot, és gondoltam elkezdem a 2019-20-as szezont - erre látom, hogy nincs fejlesztési lehetőség. Ez az új frissítés hozománya, vagy csak a Forma-e ben lesz ez?
(Amúgy rém szar kocsi, kanyarban 90-nél gázadásra kitör a hátulja... lol)[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Hát, ez az új E-formula szezon egy nagy kalap... Én nem tudom, milyen stratégia kell a vezetéshez, de eddig (persze tuningolt autókkal) az összes e-versenyt meg tudtam nyerni, itt meg elfogy a delej menet közben. Most tartok 7/3. versenynél, 5 körös New York, és ha nem nyomom ki a szemét a kocsinak, nem tudom tartani a lépést - így viszont nem érek végig. Olyan sem nagyon volt eddig, hogy visszaelőztek a többiek, itt meg 2x is... A pilóta már L4-es, de fabatkát sem ér.
Időpocsékolás lett az egész. -
tailor
őstag
válasz Aladdin #12555 üzenetére
Én is offline-ban nyomtam, és 4. helyen, a 4. kör végén ágyesz bugyesz...
Amúgy ha már ennyire rámentek arra, hogy "valós" feeling legyen, lehetne mondjuk időmérő a versenyek előtt, és nem kéne az ember végigszenvedje-végigtörje magát az utolsó helyről minden egyes alkalommal...cappa72: Nem emlékszem már a kérdésekre, cak végigkattintottam...
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz Anulu79 #12569 üzenetére
Igen... de egy idő után az is macerás lesz, hogy rávedd magad a sima versenyekre, nemhogy még csak úgy körözgess
---
Skacok, akik csapatban vagytok: nektek sem mutat semmi elérhető csapatversenyt a játék? A leírások szerint volt a napokban is, de nálam semmi, azt írja, hogy nincs elérhető verseny, nézzek vissza később...
-
tailor
őstag
Kész, nem tudom megcsinálni ezt a pályát. Első körben vesztek 8% akksit. Butítottam a botokat, de akkor is. Vagy balf@sz vagyok, vagy a gép egy szemét, de feladom. C'est la vie.
-
tailor
őstag
Őszintén: már így is túl sok időt cseszek el ezzel a játékkal... F1-ben is pengeélen kell vezetni, ha élesen előzök, akkor a megelőzött meglök, én meg kicsúszok... Most épp annyira felcseszett egy verseny, hogy mérgemben rálocsoltam 1 millió MS-t egy fejlesztési körre, hogy egy _picit_ könnyebb legyen nyernem. Így is a végén kilöktük egymást az elsővel előzés közben... Eddig azért lehetett rendesen nyerni, de ezekben a verseny szériákban giga sz..ás az új módi. (És nem, szerintem nem vezetek itt szarul, a pályákat is ismerem)
[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
Srácok, ez az F1 Invitational Series nektek is ilyen roncsderbi? Konkrétan hatodjára kezdem újra az amcsi pályát, mert folyamatosan kilöknek, megforgatnak, tömegkarambol van az első pár kanyarban... k...a idegesítő
(Az lett a vége megint, hogy offline-ban kezdtem el, úgy túlélhető...)[ Szerkesztve ]
-
tailor
őstag
válasz cappa72 #12606 üzenetére
Köszi, így igaz...
Viszont egy érdekesség: fullra húzott autóval az egy körös amcsi versenyen megyek kb. 1:20-21-et elsőre, 20/36-ra tuningolt verdával pedig - szinte tizedre ugyanennyit Szóval akkor hová/mivé lesz az a temérdek beleölt píz, mert nem köridőbe....?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
- D-Link DIR-842 kétsávos, Gigabites router - Foxpost az árban!
- H96 MAX RK3318 TV okosító - 2/16 GB - Új!
- MacBook Pro 13" 2016, i5 2.0GHz, 8GB Ram, 256GB SSD - rossz saját képernyővel, occón!
- Logitech G502 X vezetékes gaming egér, fehér, akár 25600 DPI
- Garett GRC Maxx okosóra, fekete, Android és iOs kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest