Új hozzászólás Aktív témák
-
Terapeuta
őstag
Sziasztok.
Viszonylag új vagyok a játékban: 50 szint,33 kocsi, kb 1M dollár és 250 arany. Pro/Am szintet kb félig, Nascar All-Stars Seriest teljesen megcsináltam.
Tudnátok tanácsot adni, merre érdemes tovább mennem, melyikkel járok jobban, hogyan tudok gyorsabban fejlődni (napi 1,5 óra játék, automata fék; kormányrásegítés: max, fék: off, traction: on)
- Pro/Am-ben három csak aranyból vásárolható kocsi van...ezeket vegyem meg és csinálgassam végig?
-Nekem sokakkal ellentétben a Nascar tetszik (Richmond kivételével )...ott látok 375 aranyért egy kocsit, arra gyúrnék.
-Esetleg más irány?Tudásilag elég alap vagyok (nekem általában kellenek az aranyos fejlesztések is egy sorozat végig játszásához.Pl: most ProAm/Everyday heroes sorozat 70 % környékén már nehezen nyerhető 911-el, csak pénzes fejlesztéssel (a topik olvasása közben jutottam el arra, hogy fejlesztésre az aranyat kerülöm. Átolvastam az utolsó 1500 hozzászólást, köszönöm a segítséget utólag is
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Nagyon szépen köszönöm a választ. Sajnos igazából nem tudok érdemben farmolgatni, nem nagyon van olyan pálya, ahol érdemben számolódnának a dollárjelek (aranyszerzésre még nincs lehetőségem - Nascaron szoktam az utolsó versenyt lenyomni, de mióta mentem egy "B" időt a szériában, azóta nem tudok nyerni... ). A viki linket köszönöm, próbálok rajta eligazodni.
Próbálok most minél kevesebb idővel nyerni mostanában...két szériában csúnyán elakadtam, és elképzelni sem tudom, hogyan jutok előre....
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én skippeltem a 200km-es feladatot 60+ a kocsi. Nem tudom levágni a sikánt (sosem gyakoroltam, nem is sikerült )
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Szia.
Azt megkérdezhetem, hogy mennyire nehéz ez a sorozat? Arra gondolok, hogy van-e összefüggés a kocsik értéke és a nehézség között. Az utóbbi időben a Jaguárt és a Ferrarit elbuktam, a Ford/Holden meglett.
Én jelenleg ott állok, hogy összegyűlt a pénz az Agerára...meg van még 120 aranyom...tudom, hogy jobb a Regrera, ... de nem szeretnék a két szék közé esni.
Esetleg még azt meg tudnád mondani, hogy van-e benne olyan feladat, amit csak Tilt B módban lehet megcsinálni (azt biztosan bukom)?
Köszönöm.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Nagyon szépen köszönöm. Ha 90.0 az alap, akkor nekem kb 91.5 kell...(és köszönöm, hogy megmutattad, mit kell nézni. Nem fordítottam át igazán a kérdést RR wiki nyelvre, pedig már bújom)
Próbálok matekozni: mondjuk elég sok verseny van, de ha mellette még letolok pár versenyt, akkor kb 300 aranyom lesz. Pénzem nagyjából van. Engine és Drivetrain kivételével ezzel majdnem fel tudom húzni az összeset...amitől félek, hogy napi max 3 órából (a szervízidőket is figyelembe véve) lesz-e elég időm...a végén már látom vannak 5 körös versenyek, azok után gondolom szervíz >> ugrik a 3 óra ....most ezen parázok, hogy időm nem lesz végigtolni.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz Petya25 #8900 üzenetére
Én "beültem" a Regerába, és rájöttem, hogy újra kell tanulnom a játékot . Gyorsan megvettem az Agerát, és elkezdtem tanulgatni: Montrealban már egész jól kapkodom magam. Egyszerűen nem teljesen veszem, mi történik körülöttem: minden annyira gyors. Kb a 918 Spyder-nél még tudom kontrollálni, mi történik.
Természetesen mikor megvettem a kocsit, jöttem rá, hogy: ja, ez amúgy nem ártana a heti TT-hez...de mindegy, szerintem szétidegeltem volna magam. Szóval kell még gyakorolgatni...
Cserében vettem négy kocsit, egyikük a lexus (letudva), de köztük a BMW M3 GT2 ALMS 2010, ettől elérzékenyültem .Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Igen, tetszik ahogy gyorsul, de ahogy fékez...az mégjobban . Bármelyik
botkocsi mellé beérek kanyarban és ahogy mondod: betapad bárhol.
Sajnos a manuálozás biztosan nem fog menni...azt hiszem, a játékot is visszateszem SD-ről (még nem tudom, hová, mert nincs helyem...eddig nem zavart, ha szaggatott, ekkora tempónál viszont - főleg rajtnál, első kanyarok, stb. - egyszerűen lehetetlen jól kijönni, ha közben "gondolkodik".<mindenki>
Egy gyors kérdést engedjetek meg: a "farmolós" pályámon, ahol eddig 8:10 körül/alatt futottak be a botok, most hirtelen 10 másodperccel gyorsabbak lettek, állandóan 8:00 alatt maradnak. Mindig igyekszem 50-100 yardnál nem jobban nyerni és ez mindig sikerült is...ez sajátosság, vagy esetleg szintugrás (már nem 20, hanem 22 aranyat kapok szintugrásnál ) miatt van?.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én még azon a szinten vagyok, hogy a kocsik legyenek meg...azt még talán tudom kezelni, amikor az említett BMW-ből "átülök" pl. ebbe a szuper Altimába és reménykedek, hogy be tudom venni a kanyarokat (nem mindig...így a pályat sem ismerem annyira, hogy hiányozna, de azért tekerek. De olyan mélységig, amely kellene ahhoz, hogy legalább "C" időt fussak, az elég kevés pályánál adott.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8986 üzenetére
Bár én nagyon az elején járok, azt én nem nagyon értem, hogy bármilyen assziszttal hogyan lehet top időt futni: én úgy tudtam, hogy az azért lassítja a verdát. Kevés pályát ismerek közepesnél jobban, ezeknél azért valahogy eltalálom a fékpontot - mondjuk én "A" módban vezetek. Nem tudom, hogyan lehet több másodperc különbség...multiban azért ment el a kedvem az egésztől, mert nem értem, hogy kimaxolt kocsival hogyan tud bárki jobban kigyorsítani, ha egyforma a kocsink....
azt meg teljesen nem értem, hogy ilyen szinten hogyan lehet éles körben TV-t nézniEgyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #8996 üzenetére
Tegnap kipróbáltam egy pályát "időre". Nagyon az van amit mondasz: negyedik körre bekerültem "A"-ba, de még így is maradt vagy 4 másodpercem a "tetejéhez" képest. Ami nagyon keményen számít, miután tényleg belövöm a jó fékpontokat, az az út teljes szélességében való használata: tényleg hihetetlen időket lehet javítani kanyaronként.
Teljesen más élményt ad így a játék, mint amikor az eventeket kell ész nélkül teljesíteni.
Úgyhogy most a jelenlegi projektem úgy néz ki, hogy megcsinálom a CFS-t (most vettem meg a mercit az Euro Supercar-hoz, szóval az még arrébb lesz, F40/F50 Ferrarik megvannak), aztán nekiesek a TT-hez szükséges kocsikhoz, ha azt látom, hogy tudok értékelhető köridőket futni....legalábbis jelenleg itt tartok a wiki olvasgatásában. Ha találok ennél érdekfeszítőbb (és jövedelmezőbb) ágat, akkor újratervezés.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Az biztos, hogy az állandó farmolgatás nem kicsit öli a játékélményt: most én is épp arra gyűjtögetek, hogy a redline tuti meglegyen (elég ellentmondásosak az infók erről a három napról, arra készülök, hogy a kocsit fel tudjam húzni maxra) ): nem fejlesztgetek, csak ami tuti visszajön, vagy GC-ben megtérül, stb. Ez némely kupát megakaszt (ez zavar), de most már kivárom akkor is.
De azért vannak más szálak: most épp azért örülök magamnak, mert 2 napot megcsináltam fejlesztés nélkül az MP4-gyel, van 20 talált aranyam.
Hihetetlen, de a számomra eddig teljesen értelmetlen Dubai pálya ezzel a kocsival értelmet nyert, tetszetősen jönnek az ívek...illetve: az eddigi (és talán az összes többi) kocsira érvényes szabály (fékezz előbb, jobban jársz) ennél a kocsinál kicsit más: tényleg lehet fékezni az utolsó pillanatban...gondolkodok rajta, hogy a CFS után ezt a verdát megszerzem...de hogyan fogom kimaxolni??? Nem hinném, hogy lehet ilyen kocsi a valóságban, de élvezetes vele menni, az biztos.
Időnként "gyorsabb" - nálam ez a Agera, meg a 918 Spyder - autókra pattanok és próbálok időre autózni. Ezek sincsenek maxolva, szóval itt a botok rendesen odavernek: nem baj, gyakorolgatom az íveket.
Kimaxolt kocsikon TT-t farigcsálok, ezt is lehet élvezetesen....Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Amúgy érdekes: nálam igazából ez csak a NASCAR szériában feltünő: máshol azért nem jellemző, hogy mindegyik, vagyis kivétel nélkül az összes kocsi elém akarna szúrni. Mivel itt farmolgatok (még), amikor elbukom a napi bónusz*free agentet, akkor azért elkap az ideg (de már felkészült vagyok).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én naponta 4-et megyek, esetleg 6-ot (Flag Racing American All-Star 65/ Indiana....Daytonát nem merem (pedig jobban tejel), ott sokat bukok, többször nem érek be elsőnek, Indy ilyen szempontból biztosabb). Nyavalygok, de szinte mindig igaz itt is az alapszabály: a fék a mi barátunk (esetleg egy kis kerülő kormánymanőverrel)
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Nem kis segítséget kérnék: tanulgatnám a bot lassítás ( slow bots down) művészetét. Tegnap próbálgattam az Master/Open Sky Challenge TIER5 - Endurance (Brands Hatch). Nem tudom, jól csinálom-e? Net nékül, kijelentkezve.
7.3 km-rel adta be elsőre a pályát. Hagytam lefutni a 60 mp-t, futottam egy másfél kilométeres versenyt (mesze utolsó voltam), majd pár (10-nél több) retry. 5.1-re sikerült levinnem. Utána ismét hagytam lepörögni az időt, de utána se lepörgetéssel, se retry-vel nem tudtam tovább csökkenteni az első helyezett nevét és a megtett távolságát.
Külön érdekes, hogy amikor újra próbáltam (nem retryvel, hanem End>Continue), akkor - bár neten voltam - bedobta 9.1-km-rel
Bújom a wikit, ott is van aki panaszkodik, de sztem valamit elcseszünk.
Mit csinálok rosszul?
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
5.1 egy pályára bőven elég alapból. A redline: origin-ra gyűjtöm az aranyat és közben olvasom a wiki fórumot. Elég szélsőséges hozzászólások: egyik fele szerint nagyon nehéz, másik fele azt mondja, hogy bot lassítás és simaliba, arany sem kell. Itt jött fel az, hogy bizonyos pályán valahol a 2. szakasz környékén 2-3 km-re javasolják levinni az első távolságát, ezzel elejét véve (?) a további nehézségeknek.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Sziasztok.
Megvolt a Redline: Origins. Azoknak volt igaza, akik szerint bot lassítással könnyedén vihető, egy árva fejlesztés nélkül (ezek majd mára készülnek el). Tegnap gyerekfelvigyázás közben, egy ültő helyemben letoltam az utolsó pályáig. Kettőkor már nem volt kedvem nekiállni a 6 körösnek, de ma este azzal kezdek.
Az első kép a 2.2-höz tartozik, szerintem ez volt a legfontosabb a játékmenetben: a továbbiakban egy-egy menetre megjelent HoodooVoodoo és talán Keed07, de alapvetően a képen szerelő botokkal evickéltem végig.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Múlt hét eredeményei:
Meglett a "Marquis World Championship". Egy alkalommal kellett szervízelni: a 10.1-nél. Tettem rá fel aranyos fejlesztéseket, de felesleges volt: egy árva arany nélkül megnyerhető mind a két kocsi.
Megcsináltam a CFS-t. Itt feltoltam mindkét Ferrarit maxra. Még nem jöttem rá, minek. . Eddig ahol "farmoltam", a kocsival egy futam után már nem voltam képes nyerni: azt hittem itt is ez lesz. Hát nem: itt annyit lehet futni egymás után, amennyit csak bír az ember (vagy ameddig ki nem folyik a szeme...nagy ötlet ez az éjszakai LM).
Most a következő cél az Endurance Kings.
Letoltam a Spirit of Ferrarit 75%-ra, hogy beengedjen a Zenithre. Kicsit benéztem ezt az 599-et, nem figyeltem, hogy ez kellhet nekem, így ahelyett, hogy megnyertem volna, megvettem..
Megvan a Zenith is, kinyílt a Road to Le Mans.
Erről nem nagyon értem a wikiben leírtakat...úgyhogy most megint átálltam gyűjtögető módba, 400 arannyal megpróbálok - majd valamikor - nekiugrani.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Köszi, ez nagyon hasznos infó. Pályaügyileg ott tartok, hogy már tudom, hogy következnek egymás után és általában be tudok kanyarodni a kocsival, kavicságy/korlát használata nélkül, csak kicsit komótosan. Ott sajnos még nem tartok, hogy tudatos kanyarvételről beszélhessek. Tegnap F50-el sikerült egy 3:31-es idő (a hosszú egyenesek előtti sikánokat majdnem mind elb@szcsiztam), általában 3:35 környékén vagyok, és gyakorlatilag minden kanyar után káromkodok magamban.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
-
Terapeuta
őstag
válasz #27441408 #9215 üzenetére
Szabad verseny, amiben a verseny paramétereit állítgatod nincs: csak ahogy mondod, feladatok vannak. A versenyeket újra játszhatod, sőt vannak versenyek, amelyeket kifejezetten kívánatos újra játszani.
Én nagyon sokáig (nagyjából még két hete is ) a NASCAR All-Star Series - Flag Racing American All-Star 65 - indianapolisi versenyét nyomtam. Aztán jöhetnek az általad is említett félórás versenyek.A versenyek alapvetően 2-3 körösek, nagyon ritkák a 3-4 körnél hosszabb versenyek (max 10 perc).
Én tabeleten nyomom, azon olyan szakadás, ami idegesítene, nincs. De pl egy éjszakai versenyen, hosszú pályával és sok kocsival (Spa, Le Mans) van, hogy igen döcögősen indul, szaggat a rajtnál..esetenként vernyeny közben is "kihagy"párat.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz maximilian4 #9226 üzenetére
Ha nagyon visszaolvasol, 5000. hozzászólás (pluszminusz párszáz) környékén meg fogod találni a választ. Azt is, hogy 6577-ben a téma le lett zárva.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Hááát...valamilyen intézkedési tervet kell foganatosítanom, hogy az új ismerősök ne okozzanak galibát. Ha csak pár percig be vagyok jelentkezve fb-n és online vagyok, CFS verseny előtt annak ellenére is felhozza az ismerősöket teljes kijelentkezés ellenére (offline+logout fb), ha CFS előtt előzetesen futok pár kört offline/kijelentkezve fb-ből más versenyen úgy, hogy csak botneveket látok...és ennek ellenére CFS-en nagyon sokáig bent is maradnak a kedves ismerősök....
Viszont Elite-ben, a megnyert 100% off McLaren versenysorozatából "ereszd el a hajam"-at csináltam: itt minden létező lehetőséget bekapcsolok,hogy lássalak Benneteket. 6 kör Spa. Még a verseny végére bejátszanak a lekőrözöttek, de két három verseny és azzal sem lesz gond, lehet dühöngeni, feldobni a lebutított botversenyek okozta fásult hangulatot. Ezért már megérte.
@maximilian (9229): Azt mondom én is, hogy ne tedd, én azért írtam le, hogy Neked tényleg ne kelljen.
@Pompi (9230): igen, jogos. Én abból indultam ki, hogy a kérdező azt írta, hogy most tette fel a progit.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én picit próbálgatom a pályát. Leamortizált autóval 11megvan, remélem szervízelt kocsival meglesz. Nekem elsőre tetszik,de hogy mi lesz egy 22-es kupában, azt nemtudom.
Az egyenesekben gyorsak, de kanyarban szerintem nem, szóval ha kanyarban is gyorsak lesznek,akkor lesz ereszd el hajam....
Az zavar, hogy a szűkkanyarokban a hirdetőtáblát látom...lehet nézetet kell váltani...Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9294 üzenetére
Nálam a kormányrásegítés mindig maxon van, utálom rángatni. Magolom a pályát, a kanyarok már nagyjából fejben, de nagyon szűk a pálya, sok kanyarban kényelmetlen az előzés. Zavarnak a "palánkok" is.
Én is rátoltam az első pénzes sort, van 500 aranyam, már megy nálam is a 10 körös, bizakodom.Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
-
Terapeuta
őstag
válasz rumos14 #9322 üzenetére
Én a magam elég középszerű tudásszintemmel két fejlesztés híján mindent beletoltam.
Két event "fogott" meg eléggé: az egyik még Suzukában, ahol elsőként + valamennyi előnnyel kellet verni mindenkit.
A másik az utolsó előtti napon Daytona, szintén nyerni kellett, no off track, és 220 km/h átlag.Nekem mindenütt az volt a bajom, hogy Magnust+Ahmedet (Suzukában talán Santos) piszok gyorsan előzni kellett, mert elhúztak: utána hiába volt akármekkora átlagod, többszáz métert kaptam.
Ellenben ha hamar utána tudtam menni, akkor fordítva: énvertem rájuknyertem 800-1000 méterrel (Suzukában talán 600-ra). Ez szerintem a játék sajátossága mindenütt.Az utolsó napon Spa-n még 4 fejlesztés nem volt meg, LM-ban és Nünburgringen 3, és a végére lett meg az utolsó Engine.
Kicsit bepánikoltam a Daytonás pályán, az igazság az, hogy ott a két kigyorsítót kell nagyon eltalálni, és jól rajtolni.
A kocsi nekem is tetszik, de vezetni szerintem még így sem olyan "elragadó", az utolsó nap utolsó eventjén lehet vágni rendesen, meg is tettem.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Nekem gyakorolni kellett a gépi ellenfelek butítását, aztán egy idő után belejöttem (mivel a hatás nem egyenszilárdságú, néhol/valamikor jobban működik, vagy éppen nem >>meg kell szokni). Mire megszokod, már nem lesz rá szükséged.
Én általában a beadott ellenfelek neveit nézem...onnan rögtön lehet látni, ha baj van
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Sziasztok.
Boldog Új Évet!
Azt szeretném kérdezni, hogy szerintetek - tudom, a kérdés kicsit futurisztikus - a mostani Gauntlet-ben is sokszor kell Tilt B módban menni?
tailor: én a 86-os teljesen leamortizált kocsival nem tudtam megcsinálni, de tényleg egy-két tized híján: a kanyarban nem tudtam utolérni őket...de amíg visszavette a képet (miután kiírja, hogy kiestem), már csak három kocsit láttam magam előtt.
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Én annyiban megvédeném a játékot, hogy egy tableton/mobilon játszható játéktól a "real" faktor nehezen várható el, szerintem a jelenlegi állapot jó egyensúlyban van az élvezhetőséggel. Nem ismerek hasonló szinten lévő játékot ezekre az eszközökre (én androidos vagyok). Alapvetően mindenki "szinte" beállíthatja magának a játék nehézséget...az eventeknek pedig nyilván az a lényege, hogy aki tudja, az olcsóbban megszerezheti az új autókat...akiknek pedig ez nem megy, drágábban (viszont egyszerűbben/könnyebben) van erre lehetősége ...szóval nagyon sokféle igénynek próbál megfelelni a játék...szerintem több sikerrel. Igen, a játékban benne van és látványosan, hogy aki jobban tudja csinálni, az többet is kap (engem a WTTT zavar nagyon...természetesen azért, mert még az alagút végét sem látom, hogy mikor lesz esélyem arra, hogy csak pénzt kapjak érte))
A gold rendszer persze drága, a sok farm kicsit öli a játékot, mert a játékban azért mindenki szeretne haladni, az új kocsikat megszerezni (és már most várom a Toyota Camryt a NASCAR-ba (amiért egy rakat aranyat kérnek majd) ...nekem ez egy picit fura, hogy a piac ezt az árazást elbírja, illetve ilyen magasan áron van a profitmaximum.
Ha lenne ezen a piacon más, hasonló szintű játék, akkor szerintem ebből a játékból is sok "ficsör" ki tudna ugrani.... erre is sor fog kerülni...de nem mostanában...
[ Szerkesztve ]
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9428 üzenetére
Végig olvasva a fórumot, játék közben már nem lepődtem meg, amikor a hunter-en a célban látom magam előtt befutni az elsőt (megtestesítő vonalat) és mégis én nyerek...de amikor farmolás közben azt tapasztalom, hogy valamikor jobb kocsival futok, mint általában (a végsebességem nagyobb), azon elgondolkodtam (eleinte).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
LM-ban nemcsak a végsebesség, hanem ilyenkor - úgy érzem legalábbis - jobban kanyarodik, kigyorsítás jobban megy, íven marad, stb...
igazából arra gondolok, hogy ha egy egyszerű mezei felhasználóként ezeket a hibákat megtalálom, esetleg reprodukálni is tudom (erre lusta vagyok, bár gyanítok valamit), akkor extrém felhasználók esetleg több ilyen hibát ismerhetnek, és tudatosan használhatják
@Laci: igen, azt láttam, hogy az általatok talán tavaly előtt futott eredményeitek tizedekkel jobbak, mint a jelenlegi legjobb idők .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
Na én még csak ott tartok, hogy van a LM eventen nyert 919 Épp most küzdök azzal, hogy összeszedjem a 911-es árát (hogy megnyissa a Mclaren Generation-t)
A téli szünetben nem bírtam magammal: nagyon megtetszett a P1 GTR, úgyhogy a Porsche helyett nemcsak megvettem, de fel is húztam a kocsit maxra....
Amúgy tegnap én is megkaptam az Elite besorolást, jött is a 2*4 GC.
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9435 üzenetére
Ááááá...én ha futnék egy értékelhető kőrt, biztos nem nézném, hogy bugos-e, örülnék, hogy a nevem fent van a szaknévosban . De tény, hogy jobb lenne azzal a tudattal játszani, hogy az elért eredményem tényleg összevethető a többivel, illetve azt tudni, hogy pl a TT listán lévők idejei szintén "tiszta" idő .
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
" kölcsön szokjuk venni a fullra húzott Legjobb autót az adott pályára, és így futunk gyors kört, hogy aztán visszatöltve az "eredeti" állapotot - tényleges aranyinvesztíció nélkül - várjuk a "megérdemelt" (???) jutalmat."
Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy:
1. mentesz a felhőbe
2. a kiválasztott kocsit GC-ből felhúzod magadnak a TT-re maxra
3. megfutod a kört
4. visszatöltöd felhőből a mentést.És ezek után a TT idő megmarad?
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Terapeuta
őstag
válasz DigitXT #9430 üzenetére
Tegnap esti adalék: a Mulsanne első sikánjánál én általában 365-367-ról fékezek (919-es, 95.2 (három engine hiányzik). Tegnap 382-nél néztem a km órára (eddig mindig 375 környékéig ment fel): annyira meglepődtem, hogy az oszlopok helyett azt néztem, hogy nem 282? Neki is vágtam a falhoz...és nem tudom, hogy mitől gyorsult ennyire fel .Gyorsan mentem utána egy 2:45-ös (nem TT kompatibilisen) kanyart, de lehetett volna 2:42-43 (elszúrtam a Porsche kanyargósban).
Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
Új hozzászólás Aktív témák
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5