Új hozzászólás Aktív témák

  • Kammerer2

    kezdő

    válasz Met #916 üzenetére

    Ebben én nem fedeztem fel hibát, nálam a jelek szerint jól működik.

    ------------------------------------------------------------

    Amiben ellenben fedeztem fel hibát.
    Tavaly egy ideig visszatérő jelenség volt, hogy hívtak, a hívó félnél hosszan "kicsöngött", de nálam nem jutott el odáig, hogy a mobilom elkezdjen csörögni. Ilyen esetekben csak akkor csörgött a mobilom, ha a hívó fél rögtön másodszor is hívott.
    A jelenséget a Telefon app spamszűrő szolgáltatása okozta. Amikor kikapcsoltam ezt a spamszűrős hívásazonosítási opciót, minden helyreállt. Na most a Telefon app másfél héttel ezelőtti frissülése után újra fellépett a jelenség, úgyhogy rögtön ugrottam az app beállításaiba, hogy biztos visszaállította magát spamszűréses hívásazonosításra. És lőn, megváltozott a beállítás módja, az eddigi egy kapcsoló helyett most már két kapcsoló vonatkozik erre, tehát az új kapcsolót is ki kellett iktatnom, és azóta rendben működik megint.

    Amikor korábban fennállt a hibajelenség (ugyebár a spamszűrés bekapcsolt állapotában), azt abból veszegettem észre, hogy a számítógépes hangszóróm cicergett, mutatván, hogy valami van, mégse csörög a mobilom. Amikor nem voltam a számítógép mellett, akkor legfeljebb csak utólag tudtam meg, hogy egyébként hívtak, de "nem vettem fel". Ezt a bekezdést tehát azért írtam, mert másoknál is fennállhat a hiba, és esetleg nem is veszik észre, hogy hiba van. Aki észleli, vagy legalábbis gyanús neki, hogy létezik nála is a jelenség, iktassa ki a spamszűrést a Telefon appban. Vagy a "biztonság kedvéért" mindenki iktassa ki - azzal persze kiteszi magát annak, hogy a nigériai herceg fogja felhívni, hogy segíts neki az öröksége felvételében... :Y

    Lakott sziget-Bogár a hangyabolyban-Válaszd az életet!

Új hozzászólás Aktív témák