Új hozzászólás Aktív témák

  • vzsryl

    nagyúr

    válasz axioma #27 üzenetére

    Ez bonyolultabb annál, mint ahogy itt vázolod.
    A Renault vezetője már kijelentette, hogy nem éri meg kisautókat gyártani/sokkal drágábbak lesznek, mert az előállítási költsége majdnem ugyanannyi, mint a nagynak, mégis sokkal olcsóbban kell adni.

    Nekem sokáig kompakt autóim voltak (jelenleg is van egy), de tavaly vettem egy nagyot is mellé (4833 mm x 1817 mm x 1462 mm). Egyáltalán nem jelent gondot a terelgetése, és a parkolás sem, viszont a benne lévő hely elképesztően előnyös a mindennapokban. Ettől függetlenül mindkettőnek megvan a maga létjogosultsága. Városi cirkálásra bőven elég egy mini autó is. A SUV-okat, vagy más néven városi terepjárókat pedig ép ésszel fel sem tudom fogni, hogy mire jó. Szmogriadónál ez utóbbiakat tiltanám ki városból, nem az euro 3-as kis Swiftet...

    A telefonos hasonlatod egyáltalán nem állja meg a helyét. Annak idején azért volt menő a pici mobil (egyesek számára), mert nem használták tartalomfogyasztásra, és érdekes volt, hogy milyen komoly technikát bele tudnak zsúfolni egy pár cm-es kis kütyübe. Jelenleg pedig azért menők a nagy tepsik, mert már 99%-ban tartalomfogyasztásra használják őket. Az Iphone 12 mini "bukásán" is látszik, hogy hiába volt mögötte marketing, és a médiában a megszámolhatatlan dicséret, mégse kellett annyi embernek, mint ahogy a sok picsogásból sokan sejtették (maga az Apple is csúnyán beszopta).

    megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Új hozzászólás Aktív témák