Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Én mint laikus ezt nem merném kijelenteni,meg az ellenkezőjét se. Ilyen cikkeknél úgy egymásnak tudnak esni az emberek,hogy számomra teljessen érthetetlen módón nyírják egymást. Mind két oldal jön a saját statisztikájával,amit persze a saját oldala pénzelt. Én pedig mint hozzá nem értő döntsem el,h eljött e a villanyautók kora,vagy ez még csak az előjáték
-
axioma
veterán
En _kicsi_ teslat szeretnek. Utalom hogy attol szep az auto hogy nagy. Igen, ha kicsi de tesla, elfogadom hogy nem kerul (erdemben) kevesebbe mint a "normal" (nekem nagy) valtozat.
Termeszetesen nem varosba, oda boven eleg egy 100-200km hatotavu auto (telen 100, bar a mostani telen 70 es igy is csak ritkabban toltom km miatt mint valamiert elmaradt ejszakai toltes miatt napkozben).
Hanem utazonak se kelljen mar 5 meteres auto! A mai full elektromos kinalatbol (amire jopar ev mulva tudunk a hibridrol valtani) akkor mar inkabb tesla lehetne, mint barmelyik masik friss. Csak ne akarjon mar terepjaronak kinezni es sok tonnat nyomni.
(Azt meg plane nem tudom hova tenni amikor egy full elektromost azert dicsernek, mert nem erezni rajta hogy elektromos, hanem a belsoegesu feelinget hozza....) -
axioma
veterán
Vagyis en nem vagyok ember? ;-)
Amugy nem hiszem, hogy mindenki a nagy autot szereti. Nehezebb vele kozlekedni, parkolni [aktualis szabvany garazshelymeret included], es a fogyasztas is tobb, bar teny, elektromosnal az mar kevesebbet szamit.
Azt viszont nem ertem, miert lenne kisebb a haszon a kisebb kocsin [Mini?]. Ha azt mondanad, hogy a divatoson tobb, azt megertem, de a me'rettol miert kene fuggjon? Plane befektetes-szazalekban. -
axioma
veterán
Azert nincs igazad mert letezik az ugynevezett marketing. Amit tolnak az lesz divatos, azt akarja a tobbseg megvenni.
Masreszt ez egy hulye farokmeregetes - akinek szuksege van ra...
Divatall'andosag'hoz lasd mobiltelo: eloszor a minel kisebb volt a nyero, most meg az egyre nagyobb [igen, van funkcio/hasznalati kulonbseg is, de tegyuk hozza, hogy az autok adatait meg sokkal konnyebben lehet ne'hany jogszaballyal rangatni, illetve a technika fejlodese a kabinteren kivuli reszeket minimalizalhatja]. -
axioma
veterán
Nagyon felreerted. En nem azt mondom hogy barki hulye, hanem hogy nincs valasztasi lehetosege, van aki szeretne csak nem kap, es sok van aki megy a reklamok=tobbseg utan abbol kevesbe lehet baj.
Erdekes, hasznaltan ma'r el nem tudsz adni egy 5+m-es, 3l motoros autot, es hasznaltat joval tobben vesznek. De ha most uj csak bata'r van, 5-15 ev mulva hasznalt se lesz kicsi.
Lehet, hogy te nem erzed, de a gyarto igenis iranyitja a kozizlest. Ha az lenne a reklamban hogy milyen kicsi, akkor azt tenne'k be a vasarlok is a szempontjaink koze.
Azt meg csak tudom hogy mennyire nem mindegy, hogy 3.5 vagy 4.5m autoval kell besorolni, pedig azzal hogy jellemzoen a kevesbe sebessegdinamikus belsoegesuek koze a villanyossal kell befernem, az eleve nagy elony [mindkettonel]. -
GreenGoblin
tag
Azt honnan veszed, hogy a többség mit vesz? Gyors guglizással nekem azt dobta ki, hogy a legkeresettebb autók pl. a corsa, fiesta, polo, golf, mini...ezek kisautók. Szóval bőven lenne igény kis autókra. A baj jelenleg az, hogy annyiért adjak a kis villany autókat, hogy annyiért már inkább az emberek hozzátesznek és vesznek egy alap SUV-ot. Sajnos f@szán beárazták a kicsiket, hogy ne érje meg senkinek.
[ Szerkesztve ]
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
-
axioma
veterán
Szerintem a belsoegesuek rohadtul meg vannak adoztatva a benzinen/dizelen keresztul. Mi tobb, ezzel szokta'k bantani az e-autosokat, hogy kibujnak az adofizetes alol, aztan megy a polemia hogy az utado van benne vagy az uzemanyag eloallitasanak kornyezetkarositasara juto ado... [Mar ha az EV otthon tolt, mert oszlopnal eleg durva dijosszetetel van ott is.]
[ Szerkesztve ]