Új hozzászólás Aktív témák
-
Polllen
nagyúr
Dicséretes, hogy ennyit foglalkoznak a játékkal. Engem rég elvesztettek már, de néha-néha visszanézek.
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Ez már 2013-ban is nagyjából úgy nézett ki, mint ma, vagy folyamatosan szépült a grafika az évek során (akár "nyersen", akár úgy a "művészi mélysége")?
Tegnap tettem fel kipróbálni, mikor láttam ezt az új trailer-t.
Szerintem még mindig nem nekem való játék (korábban sohasem próbáltam), de meglepően jó a látvány ahhoz képest, hogy nem mai darab, ingyenes és alig terheli a gépet. Tetszik a képi stílusa.
Mostanában csak onnan kezdett érdekelni, hogy Bioware hűségből kipróbáltam az Anthem-et, ami nem tetszik, és sokan hasonlítgatták ehhez. Régen is láttam róla képeket vagy trailer-eket, amik alapvetően tetszettek, csak szerintem mikor kicsit olvasgattam róla, akkor elriasztott valami (talán hogy túl sok időt kell belepakolni nagyon sok ismétlődéssel...?).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
wjbhbdux
veterán
Folyamatosan fejlődött, ha megnézed milyen volt 2013-ban [link] (RIP. TB), csak ez az egy fajta pálya volt, amit még most is megtalálhatsz nyomokban, de vesd össze a Jupiterrel amit nemrég újítottak fel, vagy Venuson az Orb Vallis open world zóna is elég jól néz ki.
Sok időt azt bele lehet tenni, hiszen nincs vége a játéknak, Diablo féle örök farmolás a stílusa.
Szerencsére sok random generált pályaelem van, számomra a Destinyvel szemben ezért nyerő a Warframe mert ott minden egyes alkalommal ugyanazt a pályát farmolod az ugyanott álló ellenfelekkel, itt meg más a felépítés és máshonnan jönnek az ellenfelek, a véges pályaelemek tanulhatóak de az csak segít hogy gyorsan haladj.Van pár komolyabb cinematic story quest (The Second Dream, The War Within, The Sacrifice) amihez el lehet jutni idővel, de ezen felül csak magadnak tűzhetsz ki célokat benne. A változatosság a 40 különböző Warframe és több száz fegyver mellett csak azon múlik hogy mit választasz.
/s
-
Ja, az a BETA látom még nagyon másképp nézett ki.
"Van pár komolyabb cinematic story quest"
Engem csak ezek érdekelnek, "végigjátszani a story-t" úgy, hogy közben ignorálom az MMO, co-op, végtelen loot jellegű elemeket (ha és amennyire lehet). De általában egy órán belül után feladom ezeket a játékokat ilyen hozzáállással (pl. Diablo 3, TES: Online és Detiny 2 se húzták tovább). A már említett Anthem-t is csak "márka fanatikusságból" kezdtem, és egy ideig kellemes újdonság volt a repkedés(es harc), viszont a story valahogy egyáltalán nem tudott érdekelni, és a legmozgékonyabb váz sem tűnt nekem annyira rugalmasnak (csak relatívan, miután kipróbáltam egy másikat is).[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Freddzger
csendes tag
Csak a sztoriért játszani a warframe-et felesleges (nem rossz, de rövid a sztoritartalom az eléréséhez szükséges időhöz képest. Azoknak való, akik amúgy is játszanak a játékkal szerintem, azaz ez egy PLUSZ, de önálló értékként nem működik). Nézd meg inkább videókon, szépen össze vannak szedve a youtube-on. Csak ugye a játék ismeretének teljes hiányában nem mond olyan sokat (nincs kötődés, nincs viszonyítás, nincs meglepetés, hogy "ááá, akkor ez azért van?"). Keresgélj, hátha van olyan, ahol a teljesen fogalmatlanoknak is tettek mellé plusz infót.
[ Szerkesztve ]
-
Csak 1-2 órát játszottam, de eddig totál egyjátékos, story alapú dolognak néz ki.
Viszonylag értelmes quest-ek jönnek sorban és sokszor beszélnek hozzá közben.
Viszont máris futottam bele apró hülyeségekbe, pl.: [link] (mondjuk nem olyan nagy dolog ez, csak pont a hasonló bakikkal kapcsolatban hallottam emlegetve a Warframe címet, hogy mennyivel komolyabb, mint az Anthem, úgyhogy picit ironikus, hogy ilyen hamar belefutok hasonlóba.)[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Freddzger
csendes tag
Szólóban is tolható végig, persze (de pl fissure-ben relicet nyitni csapatban érdemes). De az eleje, a közepe és a "vége" egészen másmilyen. Eleinte úgy játsszák az emberek, mint egy FPS-t (már aki, van, aki stealth game-ként tolja ). Aztán kicsit már több cuccal és lehetőségekkel már megy jobban az "irtás", a végén meg a sima térképen előforduló pályák többsége gyakorlatilag vicc kategóriába vált. A végső fázisban a lootolás is megszűnik gyakorlatilag (legalábbis a láda szétverés és a szekrénynyitogatás). Túl sok idő, túl kevés nyereséggel. Éppen ezért az ilyen apróságok, hogy na bumm, pár ellenfél a pályán nem találja az útvonalat vagy beleragadtak a padlóba kb. a "hogy mi, történt valami?" kategória. (Ha éppen megmentendő npc csinál ilyesmit, az már esetleg feltűnik, de erre csak annyit mond akkor már az ember, hogy "eh, bugframe"...)
Az elején még persze ott vannak egymás után a kis minidumák (ezek jókora részére így specifikusan 2 év távlatából nem is emlékszem már ). Ezek szépen kikopnak, egyre kevesebb lesz, egyre inkább kerül át a hangsúly a tömegmészárlásra. Szóval NE a kiinduló 2 óra alapján ítéld meg, nagyon változik a hozzáállás és a játékstílus, ahogy halad előre az ember...
[ Szerkesztve ]