Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    A Hitman az kapott egy javítást, amire a GeForce drivere már nem működik. Ezt írtuk a múltkor. Viszont látszik, hogy az RTX-ek már nem azt az emulációs réteget használják, így jobban működnek, mint a Pascal. Ezekkel nem tudunk mit tenni, mert DX12-ben a driverben érkező specifikus optimalizálás nem program, hanem programverzióhoz szabott, vagyis amint jön egy frissítés a játékhoz, minden driveres trükk odavész, amíg az adott gyártó újra meg nem csinálja. Egyszerűen arról van szó, hogy az NVIDIA nem akar újabb két hónapot áldozni az erőforrásaiból a Hitman új frissítésére.

    (#32) nkmedve: A Hitman az speckó eset. Egyszerűen nem működnek a driverbe épített optimalizálások az új programverzióval. Ez nem olyan mint régen, hogy egyszer ír a gyártó egy profilt a játékra, amit a végletekig tud használni. Ha nagyon belenyúl a meghajtó a DX12 leképezőbe, akkor azt verzióspecifikusan tudja megtenni. Ahogy megváltozik a programverzióval a leképező mindent kezdeni kell újra, majd jöhet egy új profil.

    Az AMD például többször is mondta, hogy ők inkább a PAL-t javítják, ha teljesítményt akarnak nyerni, mert az ICD réteg felett hiába javítanak, ha egy programfrissítés ezeket a javításokat kivégzi. Az NVIDIA például még a DX12-ben is inkább az ICD réteg felett szeret belenyúlni az alkalmazásba, mert többet lehet nyerni. Ez felfogásbeli kérdés amúgy. Most gondolj bele abba, hogy mennyi az esélye, hogy egy program a megjelenése után egy évvel kap egy leképezőt módosító javítást. Alapvetően nem sok, de még ha kap is, akkor is a legtöbb tesztből már rég eltűnt a játék, így nem számít, ha ezzel a fajta optimalizálással bezuhan a teljesítménye. Az AMD elgondolása valójában kevésbé hatékony, ha a nyereséget nézed, és több humánerőforrásba is kerül, viszont előnye, hogy ha egyszer beépítették, akkor onnantól kezdve a nyereség örökké megmarad, a patch-ektől függetlenül.

    Mi tesztelgettük már az SMT-t. Nem változik jelentősen a kikapcsolásával az eredmény. Inkább lassul, ha bukjuk a szálakat. A Hyper-Threading gyakorlatilag bezuhan HD-ben.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Lacc

    aktív tag

    válasz kwzatz #26 üzenetére

    A Hitman az JollyJoker az Intel CPU-k szamara, tenyleg viccess, hogy Windows 10 October update utan (HT-t) letiltva tesztekben - nem PH - a Core i5 8400 is leveri a Ryzen 7 2700X-et.

    De ettol eltekintve jo az eredmeny, tenyleg ennyit tud a Ryzen itt tenni, ugyanis a Hitman nem hasznalja ki az osszes magot.

    Az i7 8700K meg jobb valasztas a jatekokra mint a Ryzen 7 2700X (Ryzen 2700 tulajkent ezt latom, de en munkara hasznalom), ott van benne 6 mag, ami gyors. A riziko az, hogy kitudja hany Spectre fele hiba lesz talalva hozza es mennyi lasitassal jaro frissites megy hozza.

    A jatekok rosszul vannak skalazva tobb magra, ezert is volt nem egy olyan forum vita, hogy mi ertelme, ha csak 5-10% elonye van a HT-nek a jatekokban! Szerintem itt bukik el a PH ervelese, hogy win 10 1809 update legyilkolna teljesitmenyt jatekokban. (Masban tenyleg legyilkolja a performanszt, de a jatekok koszonik jol elvannak)

    Abu85: azt irtam, hogy nem hasznalja ki az osszes magot, nem azt, hogy nem skalazodik. Company of Heroes 2 es CS: GO - ekettovel jatszok neha, nem hasznaljak a 16 szalat, csak az OpenCV es mas progik.

    [ Szerkesztve ]

  • bot1978

    senior tag

    válasz kwzatz #50 üzenetére

    Szerintem ha i3-al tesztelnének csúcs VGA-t mindenki ki lenne borulva. :U
    Nem kicsit hájpos nekem ez a Ryzen story már.
    Ha megnézed szálanként hogyan is néz ki a dolog látszik, hogy 20% alatti a különbség a Ryzen 2700x javára egy mostani i3-hoz képest aminek jóval alacsonyabb az órajele (pl. 8100-hoz képest)

    Mivel az i3 TDP-je az Intelnél 65W GPU-val együtt az AMD-nél meg 105W GPU nélkül a 2700X. Szóval bőven emelheted az i3 órajelét, mire annyit fogyaszt majd, mint az AMD gyárilag, alapon. Ahogy emeled az i3 gyári órajelét el is olvad a szálankénti különbség a tuningtól.
    Lehet erre mondani, hogy az AMD-t is lehet húzni, csak ahhoz alaplap meg azon jó VRM is kell, hogy egy alapból 105W-os CPU-t húzni tudj nem beszélve a hűtőről, ami nem két forint.

    Szóval az most egyik részről oké, hogy végre lehet olcsó i3 helyett AMD-t is venni játszani, amire rá lehet fogni, hogy jobb, csak ettől még ezzel csúcs VGA-t tesztelni? Ehh? Mer’ez a Ryzen annyira jó érted. Rámérünk az összes szálon és kihozzuk, hogy háromszor erősebb, ha akarjuk, csak ettől még ez elmélet marad. A gyakorlat meg…

    Ez a ma „már 4 szálnál több kell játszani” dolog kicsit… kicsit olyan haggyámátesvíreménisebbőlélek
    Nem lett rossz ez a Ryzen 2700X, de olyan nagyon jó se.

    Nem nagyon drága, de az i3 sem volt drága lényegében soha. Vegyen 2700X Ryzent aki akar, hajrá, de 2080Ti tesztet tán nem ezzel kéne.
    Szerintem.

  • XboxPlayer

    tag

    válasz kwzatz #50 üzenetére

    Dehogy fut jobban.. 4 mag már rég kevés játékokra.. ki sem tudja hajtani a 1080ti.t maxon.

    Üdv, Krisztián

Új hozzászólás Aktív témák