Új hozzászólás Aktív témák

  • bmt50

    senior tag

    válasz gerner1 #7983 üzenetére

    Köszönöm az építő jellegű információkat. Természetesen igaz, hogy nemcsak készülék-oldalról, hanem hálózat-oldalról érkező problémák is okozhatnak hibaképeket! A cikkekben leírt fallback-et én is tapasztaltam, mikor a gyenge vezetékes internet sávszélességet próbáltam kompenzálni a Telekom gyorsító szolgáltatásával. A sávszélességet növelő mobilinternet sim kártya egyszerűen nem tudott csatlakozni az esti órákban, hogy rásegítsen, mert túl sokan "lógtak" a közeli tornyon. :((( A Telekom a hibát elismerte, de ígéreteken kívül mást nem kaptam.
    Azonban felhívnám figyelmedet a tényre, hogy Szajo kolléga barátnőjének telefonja nem a hívás felépülésének idején, hanem a hívás bontása után fagy ki, illetve nem VoLTE módot használ, ÉS a környezetében lévő más telefonok ezt a hibát nem produkálják. Innen nézve ez sajnos készülékhiba.
    Nem célom addig forgatni a szavakat, amíg igazam lesz. Ha valamit nem jól tudok, el szoktam ismerni. Postjaimban most is a segítő szándék vezetett.
    Abban maximálisan egyet érthetünk szerintem, hogy ezeket a szolgáltatókat nem a betlehemi csillag vezette hazánkba, hanem anyagi haszonszerzés céljából kezdték meg működésüket. Ha kishazánk kormánya adókkal sújtja a piaci szereplőket, nem csoda, ha azok elkezdenek nem fejleszteni, és ott b..sznak ki a kormámyt támogató lakossággal, ahol a törvény engedi. :F

    [ Szerkesztve ]

    Dudálj csak nyugodtan, épp tárazok!!!

Új hozzászólás Aktív témák