Új hozzászólás Aktív témák
-
gerner1
veterán
"Sajnos itt a tény az, hogy az A50 telefon beállításai nem fogják orvosolni a problémát, a többi pedig a szolgáltató és/vagy a telefonszervíz dolga."
- Ez az, amelyhez kevés az infó. Nem véletlen kérdeztem tőle, hogy pl milyen karbantartási műveleteket végeznek, stb..User oldalról, ha random a jelenség (és ha már az "ember" kérdezett), meg lehet tenni (tehát nem kötelező, de van némi 'mozgástér'..) ebben a problémakörben is olyasmiket, amellyel további lehetőségeket tud kizárni, és tesztelni, mivel nem klasszikus értelembe vett készülék fagyásról van szó (maga a készülék müxik...). A problémakört elszenvedők zömének, általában "segített/segít":
- OS gy.tár törlése, majd az appok között a Telefon app gy.tárának a törlése, amelynek értelme a készülék ilyen szempontból történő kizárása az elkészített ellenőrző listáról, azaz pl: "van hová gy.táraznia".
- Ellenőrizni, hogy milyen üzemmódban van használva (pl energiatakarékos üzemmódok, tudnak érdekes szimptómákhoz hozzájárulni...). Tehát, ha mondjuk ilyesmi is megáll (ezt sem tudhatjuk, mert nincs infó), akkor másikat választani az helyett.
- A hálózati beállításokban, átmenetileg, fix 2G -re állítani a készüléket, amellyel kizárható a fallback, és az is, hogy hívás után a magasabb szintű, de -adott esetben- gyenge térerő miatti a 4G -re visszatéréskor ne ragadhasson be az előző hívásnak a bontási session -je.
- Amennyiben olyan az előfizetés, vagy a használati körülmény, hogy van lehetőség (és az aktív is) a VoWiFi -re, akkor azt is érdemes kikapcsolni, átmenetileg.
Ezek után, pár hétig így használni. Jellemzően, egy-egy területen nem tart tovább ~3-5 hétnél, amíg a bázisállomásokon elvégzik amit kell, és a központban is állítanak a hívásfelépülési időlimiten. Ezt követően, némi türelem után, meg lehet próbálni ''visszaállítani a dolgokat'.Szóval, azért van "valami" beállítási lehetőség az A50 -ben is, amit még szerviz előtt az ember megtehet, kipróbálhat,stb,stb. Persze nem kötelező, csak más topikokban (is), már 'áthidalást' adtak a többségnek...
Értelemszerűen, ha a probléma minden hívásnál kivétel nélkül jelen van, és/vagy ezzel együtt teljes (valós) készülék fagyásról van szó ⇒akkor szerviz, mert esélyesebb egy hardver hiba.
Aztán, akadnak egyéb lehetőségek is, de azokhoz szintén nincs infó, így -most- nem lehet "őket" vizsgálni...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Új állapotú Apple iPhone 14 Pro 128 GB, 27 hónap garancia, hivatalos viszonteladó!
- Eladó Samsung A52s plusz töltő 2db tok fólia a kijelzőn!
- ELADÓ Ulefone Armor 24 strapabíró okostelefon, 22000mah, 12GB ram, 120hz
- Új bontatlan Samsung Galaxy S24 Plus 5G Dual SIM független 3 év Garancia
- Samsung Galaxy S10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen