Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz bmt50 #7988 üzenetére

    "Sajnos itt a tény az, hogy az A50 telefon beállításai nem fogják orvosolni a problémát, a többi pedig a szolgáltató és/vagy a telefonszervíz dolga."
    - Ez az, amelyhez kevés az infó. Nem véletlen kérdeztem tőle, hogy pl milyen karbantartási műveleteket végeznek, stb..

    User oldalról, ha random a jelenség (és ha már az "ember" kérdezett), meg lehet tenni (tehát nem kötelező, de van némi 'mozgástér'..) ebben a problémakörben is olyasmiket, amellyel további lehetőségeket tud kizárni, és tesztelni, mivel nem klasszikus értelembe vett készülék fagyásról van szó (maga a készülék müxik...). A problémakört elszenvedők zömének, általában "segített/segít":
    - OS gy.tár törlése, majd az appok között a Telefon app gy.tárának a törlése, amelynek értelme a készülék ilyen szempontból történő kizárása az elkészített ellenőrző listáról, azaz pl: "van hová gy.táraznia".
    - Ellenőrizni, hogy milyen üzemmódban van használva (pl energiatakarékos üzemmódok, tudnak érdekes szimptómákhoz hozzájárulni...). Tehát, ha mondjuk ilyesmi is megáll (ezt sem tudhatjuk, mert nincs infó), akkor másikat választani az helyett.
    - A hálózati beállításokban, átmenetileg, fix 2G -re állítani a készüléket, amellyel kizárható a fallback, és az is, hogy hívás után a magasabb szintű, de -adott esetben- gyenge térerő miatti a 4G -re visszatéréskor ne ragadhasson be az előző hívásnak a bontási session -je.
    - Amennyiben olyan az előfizetés, vagy a használati körülmény, hogy van lehetőség (és az aktív is) a VoWiFi -re, akkor azt is érdemes kikapcsolni, átmenetileg.
    Ezek után, pár hétig így használni. Jellemzően, egy-egy területen nem tart tovább ~3-5 hétnél, amíg a bázisállomásokon elvégzik amit kell, és a központban is állítanak a hívásfelépülési időlimiten. Ezt követően, némi türelem után, meg lehet próbálni ''visszaállítani a dolgokat'.

    Szóval, azért van "valami" beállítási lehetőség az A50 -ben is, amit még szerviz előtt az ember megtehet, kipróbálhat,stb,stb. Persze nem kötelező, csak más topikokban (is), már 'áthidalást' adtak a többségnek...

    Értelemszerűen, ha a probléma minden hívásnál kivétel nélkül jelen van, és/vagy ezzel együtt teljes (valós) készülék fagyásról van szó ⇒akkor szerviz, mert esélyesebb egy hardver hiba.

    Aztán, akadnak egyéb lehetőségek is, de azokhoz szintén nincs infó, így -most- nem lehet "őket" vizsgálni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák