Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gerner1

    veterán

    válasz Ubul86 #7534 üzenetére

    Kijelző beégés = garanciában cserélik a kijelzőt , amíg a hivatalos garancia érvényés (1+1év). Ez érvényes az összes Samsung mobiltelefonra, amelyet a hazai hivatalaos értékesítési hálózatban adtak/adnak el.

    Beviheted a mobilszolgáltatóhoz is, de azt érdemes tudni, hogy egyik sem üzemeltet szervizt. Így, a náluk leadott készülék is a szerződött szervizbe (többnyire a TMX) kerül tovább küldésre (extra idő..). Tehát, ha közvetlenül beviszed bármelyik hivatalos Samsung szervizbe, akkor hamarabb kapod vissza. Szabályos meghatalmazással, te is eljárhatsz a 'meghatalmazó' nevében.

    Garanciát nem tudsz le tölteni (csak garancia jegy nyomtatványt, amely bianco állapotban semmit nem ér...). Garancia érvényesség jogosságát, csak hiteltérdemlően igazolni lehet, a vásárláskor kapott dokumentumokkal.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák