Új hozzászólás Aktív témák
-
Grande Ale
őstag
Fiamnak vettem egy ilyen fülest, hétfőn jött meg.
Tegnap szólt, hogy mintha a bal halkabban szólna.
Valóban, meghallgatják többen, észrevehető.
Felhívtam a samsungot, közelben nincs szerviz, ahová le lehetne adni, adjam fel a postán, az partner, tudni fognak róla, hogy mit kell csinálni, hová kell küldeni. A postán persze fogalmuk nincs...
Idáig jutott a Samsung, hogy egy garis termékért nem küld futart?
Foglalkoznak ezzel egyáltalán, érdemes visszaküldeni, vagy azt mondják, hogy szól, ez ilyen és kész?
Eléggé csalódott vagyok... -
Grande Ale
őstag
Azért kellene tudniuk, mert a Samsung ügyfélszolgálat ezt az információt adta.
Sőt, ezért is:
[link]
Gondolhatod, hogy nem magamtól találtam ki ezeket az információkat, sőt, ugyanúgy hitetlenkedtem, mint te..
Na ettől függetlenul nem tudják, és ez nekem mint vásárlónak, akinek garanciális panasza van, igencsak kellemetlen. A samsungnak nem lepattintania kellene a vevőt a postahoz, hanem intézkednie.
Kérdésedre a válasz: ezért kellene futart küldenie......
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs