Új hozzászólás Aktív témák

  • m1lan

    őstag

    válasz FerencF #20704 üzenetére

    Abban nincsen semmi átverés, hogy felajánlanak olyan termékeket/szolgáltatásokat, amiket a vásárolt készülékhez igénybe tudsz venni. Nem eladók, hanem értékesítők, szóval ez a dolguk.

    Én sem törtem össze eddig egy telefonomat sem, mondjuk mindegyiket tokkal és fóliával védtem. A Note9-re mégis kötöttem biztosítást, mert nem akartam megkockáztatni, hogy egy törött telefon részleteit kelljen fizetnem közel 2 évig, aminek csak a kijelzőjét 90.000 forint körüli összegért tudnám cseréltetni. Telekomnál az alap biztosítást választottam, 2390 forintot fizetek havonta a mai napig. Bármikor lemondható, maximum 5 évig fizethető. Két évre így 57.360 forint a biztosítás, az önrész pedig 28.000 forint lenne. Akárhogy is nézem, még 2 év után is jobban járnék a biztosítóval, mint az önköltséges gyártói szervizzel vagy egy használt telefonnal.

    Egy régi ismerősömnek adtam el telefont, amikor még szolgáltatónál dolgoztam. Minden korábbi készülékét összetörte, de nem hagyta magát rábeszélni a biztosításra, mondván erre már nagyon fog vigyázni. A tudtán kívül mégis kötöttem rá, mert tisztában voltam vele, hogy rövidesen jól fog jönni. Kb. 3 hónap múlva hívott is, hogy elől-hátul összetörte a telefont, hol tudná olcsón megjavíttatni. Gyártói szervizben 65.000 forintjába került volna, így viszont havidíjjal és önrésszel együtt megúszta kb. 20.000 forintból. Baleset bárkivel bármikor történhet, nem egy ördögtől való dolog a biztosítás. Hallottam néhány elutasítós sztorit, ezek jellemzően az ügyfél hibájából történnek, mert nem néznek utána, hogy mire (nem) érvényes. Az elhagyott telefon például nem minősül lopottnak, de a pár hónapos kisgyerekre vagy kutyára fogott telefontörés is kizáró ok.

    [ Szerkesztve ]

    Telekom HU | IPHONE 13 PRO MAX

Új hozzászólás Aktív témák