Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bci22

    csendes tag

    Sziasztok! Már a megjelenés óta szimpatikus volt a Note 9, de annyira megkedveltem az S7 edge-emet, hogy nem vitt rá a lélek soha a váltásra. Most, hogy szegény kék csodám már akku-ügyileg kezd eléggé elhasználódni, úgy döntöttem nyugdíjazom és beújítok egy Note 9-re.
    Leginkább egy szintén kék 8/512GB-os verzió tenne boldoggá. Úgy terveztem, hogy használtan venném, lehetőleg még legalább 1 év garanciával. Azonban sajnálatos módon nem igazán találtam ezeknek a kritériumoknak megfelelőt ezidáig.
    A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mennyire érezném meg a különbséget teljesítményben, ha mondjuk csak egy 6/128GB-osat vennék? A hely minél több annál jobb, de talán a 128GB sem lenne olyan kevés (most ugye 4/32GB van + 64GB MicroSD). Játszani nem nagyon tervezek rajta, nagyjából átlagos felhasználásra kellene (fotó, videó, zene, navigáció, net megosztás, böngészés, stb...). Jól sejtem, hogy semmi eltérést nem érzékelnék szinte?
    Vagy ismertek olyan megbízható helyet, ahol rendes 2 év garival újat tudnék venni nem csillagászati áron (8/512GB verziót)? Előre is köszi, ha valaki megosztja velem a tapasztalatait, és bocsi, ha túl hosszúra sikerült a beköszönésem. :U

  • bci22

    csendes tag

    válasz #24536576 #14321 üzenetére

    Köszi, én is így vélekedem. Holnap ha minden jól megy meg is tekintek egy 6/128GB-osat, aztán lesz ami lesz. :)

  • bci22

    csendes tag

    válasz Balzak83 #21606 üzenetére

    A kritikus helyekhez nem nyúlást nem teljesen értem mire érted. A Samsungok alapvetően hátulról nyílnak, az meg azért igen kritikus lehet, ha a hátsó üveg nem lenne megfelelő minőségben ragasztva. De nagyjából mindegy is mi honnan és hogyan nyílik, ha "rés van a pajzson" mindenképp bejuthat a víz. Egyébként "sufni GSM" is végezhet korrekt munkát, amíg nem látjuk konkrétan mi és hogyan került bele, sosem derül ki az igazság. Hibás alkatrészek pedig mindig voltak és lesznek is, ilyesmibe is bele lehet futni bárhol. (Persze nem mindegy milyen arányban.) De azért ha nem egy igazi kókler dolgozott rajta, feltételezhetően a normál használat mellett nem lesznek problémák vele. Ha meg esetleg cserélve lett a hátsó üveg is (gyárira), akkor tényleg nem kell sok gondtól tartani. Én eleve úgy állok a vízállóság témájához, hogy amíg egy gyártó nem vállal garanciát rá, addig az számomra nincs. Legfeljebb nyugodtabban használom pl. esőben, beviszem fürdőszobába, de direktbe víztől mindenképp távol tartom. :DD Használtat pedig meg se említsük, aminél ki tudja volt-e valaha nyitva már, és ha igen, hogyan.

  • bci22

    csendes tag

    válasz #82935552 #21764 üzenetére

    Más nevében nem tudok nyilatkozni, de a sajátomban annyit elmondhatok, hogy biztosan nem vállalnám el. Még az S3-S4 korszakban csináltunk egy párat, de iszonyat időigényes, iszonyat rizikós művelet. És nincs is annál jobb, mint amikor már a legvégén jár az ember az üveg lefejtésének és akkor reccsen meg a panel... :DDD Tekintettel erre semmi értelmét nem látom csak az üveg cseréjének, mert még ha sikeres is a művelet, annyi idő elmegy vele, hogy árban így is ugyan ott lesz az ember. De tovább megyek, még magát a kijelzőt (azaz az üveg+display kombót) sem nagyon csinálják sokan külön, mert nem olyan nagy az eltérés a már keretre ráépítetthez képest. Cserébe az is sokkal időigényesebb, rizikósabb és ragasztás minőségétől függően kevésbé tartós is lehet. Én ha user lennék és megérne még számomra annyit a készülék magam is inkább a kerettel együtt szerelt kijelzőcserét keresném, ott legfeljebb a hátsó üveg visszaragasztásánál lehet hiba, ami a vízhatlanság szempontjából szerencsésebb, mintha még a kijelző és a keret között is emberi kéz ragasztana...

  • bci22

    csendes tag

    válasz Kampó #21781 üzenetére

    Tehát korábban felment hálózatra, de hívások akkor sem mentek, most pedig már magára a hálózatra sem csatlakozik fel egyáltalán? IMEI-t csekkoltad, hogy nem blacklisted-e?

  • bci22

    csendes tag

    válasz Kampó #21783 üzenetére

    Nyilván nem mai, de mivel a leírásod alapján nálad sosem ment, csak az eladó állítása szerint tökéletes ezért merült fel bennem a dolog.

    Egyszer volt dolgom egy letiltott S7-tel (innen is csókoltatom a drága, "becsületes" román "úriembert" :P), az nagyon hasonló dolgokat produkált. Mindig ellenőriztem az IMEI-t, de itt nagy volt a sietség (legyen ez is tanulság mindenki számára) és csak a szokásos átfogó tesztet csináltam. Plusz nem Magyarországon történt az eset, itt pedig a másik átverése amúgy sem szokás... Délután már jelezte ismerős, hogy nem vagyok elérhető. Nem értettem a dolgot, hisz mellettem volt a telefon jó térerővel végig. Aztán sok más SIM-mel tesztelés után derült ki, hogy valami furcsa anomália miatt egyedül az én SIM-emmel képes időnként teljesen hibátlanul is működni, pedig blacklisted volt... :F Eladónak jeleztem, hogy le van tiltva a telefon, szeretném visszakapni a pénzem. Erre este megjelent másik 3, nálam jóval nagyobb nemzettársával, hogy nyilvánvalóan leejtettem, azért nem működik és tudják ők, hogy nem akarok én problémát. Igazuk volt, számomra sem ért ennyit egy telefon, hiába volt benne akkor még sok pénzem. Végül pihent egy jódarabig a fiókban, aztán egyszer egy törötthöz hozzájutottam ingyen, alaplapot cseréltem és így lett a nagyból "csak" egy kisebb bukta.

    De azóta már látom meglett a probléma valódi oka. A többiekhez hasonlóan én is arra buzdítanálak, hogy ne hagyd annyiban, egy korrekt eladó nem sunnyog, hanem mihamarabb orvosolja a hibát és elnézést kér a kellemetlenségért. Ha egyszer előfordult ilyen, előfordulhat többször is. Nekem eddig az itteni eladókkal csakis pozitív tapasztalataim voltak, ha valami gond volt egy termékkel arról tényleg ők sem tudtak és mindig megtaláltuk a mindenkinek megfelelő megoldást. Jó lenne ha ez megmaradna és nem szaporodnának el itt is a csalók. Hogy egy klasszikust idézzek: "A rosszakat el kell ítélni, akik bűnösök szenvedjenek!" ;]

Új hozzászólás Aktív témák