Új hozzászólás Aktív témák

  • TiMoN

    senior tag

    Sziasztok! Bocsánat a kicsit sok írásért! :)

    Segítséget szeretnék kérni egy hiba felkutatásában.
    Adott egy s10+ készülék, Telenor és Telekomos simmel. A Telenor a fő sim azon van minden, a Telekomost végül is csak vésztartaléknak használom meg jön be rá pár hívás.
    Vacakolt a net (telenor) jeleztem többször is mondták menjek cseréltessek sim kártyát. Megtörtén azóta olyan anomália van, hogy bekapcsolom van net minden oké 4G VoLTE minden megy egy idő után eltűnik a 4g jelzés VoLTE megy hívások mennek, de mobilnet nincs. Átváltok Telekom simre net miatt minden oké. Vissza semmi. Beállítások – kapcsolatok – mobilhálózatok Hozzáférési pontok neve belépek ott megpiszkálom a felületet visszakapom a netet. A beállításokat egyeztettem a Telenorral, minden okés.
    Gyári beállítások visszaállítása is meg volt mégis itt ez a hiba.
    Hogy küldjem szervizbe, ha a hiba időközönként jön elő? Egyből nem.
    Amúgy minden ok a készülékkel Telekom simmel hibátlan. Próbáltam már megcserélni a két simet de akkor is eltűnt a mobilnet… nem értem tanácstalan vagyok.
    Telenor annyit mondott, hogy ki cserélik még egyszer a simet ha kérem mert lehet hibását kaptam, de ha ez sem jó akkor szervizbe vigyem be. 2 éves telefon nem szaladgálnék vele már, de nem is értem, hogy mért hagyna igy cserben? Fura nekem ez.
    Valaki tapasztalt már hasonlót, esetleg valami ötlet beállítás?
    Telenor Hozzáférés pontnál a szolgáltatótól megadott adat van beírva.
    Automatikusan megtörtént annyit kértek, hogy állítsam át ipv4 re.
    Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni, nyugodtan jöhet privátba is.

    T

    -TiMoN-

Új hozzászólás Aktív témák