-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TiMoN
senior tag
Sziasztok! Bocsánat a kicsit sok írásért!
Segítséget szeretnék kérni egy hiba felkutatásában.
Adott egy s10+ készülék, Telenor és Telekomos simmel. A Telenor a fő sim azon van minden, a Telekomost végül is csak vésztartaléknak használom meg jön be rá pár hívás.
Vacakolt a net (telenor) jeleztem többször is mondták menjek cseréltessek sim kártyát. Megtörtén azóta olyan anomália van, hogy bekapcsolom van net minden oké 4G VoLTE minden megy egy idő után eltűnik a 4g jelzés VoLTE megy hívások mennek, de mobilnet nincs. Átváltok Telekom simre net miatt minden oké. Vissza semmi. Beállítások – kapcsolatok – mobilhálózatok Hozzáférési pontok neve belépek ott megpiszkálom a felületet visszakapom a netet. A beállításokat egyeztettem a Telenorral, minden okés.
Gyári beállítások visszaállítása is meg volt mégis itt ez a hiba.
Hogy küldjem szervizbe, ha a hiba időközönként jön elő? Egyből nem.
Amúgy minden ok a készülékkel Telekom simmel hibátlan. Próbáltam már megcserélni a két simet de akkor is eltűnt a mobilnet… nem értem tanácstalan vagyok.
Telenor annyit mondott, hogy ki cserélik még egyszer a simet ha kérem mert lehet hibását kaptam, de ha ez sem jó akkor szervizbe vigyem be. 2 éves telefon nem szaladgálnék vele már, de nem is értem, hogy mért hagyna igy cserben? Fura nekem ez.
Valaki tapasztalt már hasonlót, esetleg valami ötlet beállítás?
Telenor Hozzáférés pontnál a szolgáltatótól megadott adat van beírva.
Automatikusan megtörtént annyit kértek, hogy állítsam át ipv4 re.
Előre is köszönöm, ha tud valaki segíteni, nyugodtan jöhet privátba is.
T-TiMoN-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest