Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    válasz Ganzer #1613 üzenetére

    Ez engem is érdekelne, a gyári fólia még szerintem pár hétig húzza rajta (mivel puha, ezért gyűjti az olyan karcokat, amiket a kijelző nem szedne be, de pl. a zsebpiszok miatt keletkező karcoktól megvédi a kijelzőt).

    Véget ért az edigitalos saga is: negyedjére már végre kiadtak egy olyan jótállási jegyet, ami tartalmilag és formailag is megfelel a Samsungnak, és így élő 2 év garanciám van :)
    Azért nem volt egyszerű, többször chateltem a Samsunggal, többször beszéltem telefonon az edigivel és e-maileket is írtam nekik, a vásárláson kívül még kétszer jártam az üzletükben.

    Továbbra is azt gondolom, hogy hivatalos Samsung partnerként azért illett volna elsőre jót adniuk (a garanciajegy formailag megfelelt volna, csak rossz adatokkal nyomtatott matricát ragasztott rá az eladó - viszont az adatokat állítólag a rendszerük generálja, miután bevételezik a boltban a készüléket, ha jó emlékszem arra, amit mondott), itt valamelyik alkalmazott hibázhatott vagy valamelyik process lehet hibás, ha az nem megy (de igazából egyszerű userként engem csak az eredmény érdekel, a miért annyira nem is), ráadásul azért ez már súrolja számomra az extra kényelmetlenség kategóriát, pár órát simán eltöltöttem az ezután való rohangálással.

Új hozzászólás Aktív témák