Új hozzászólás Aktív témák

  • Multi13

    tag

    válasz Gee_- #287 üzenetére

    Sajnos erről nincs infóm, az ügyfélszolgálat sem tudott mondani semmit a miértről. Adtak egy email címet, ahol állítólag kérhetem az indoklást (írtam már nekik, a választ várom jelenleg).
    Közben jött egy sms is a rendelés lemondásról és ott meg azt írták, hogy nem megfelelő adatokat adtam meg és adjam le újra a rendelést. Szóval az is lehet, hogy ez miatt van vagy csak egy standard sms volt részükről, de a valós ok az más!? Jelenleg várom a válaszlevelet...
    Megnéztem most a Telenor oldalán és ugyan úgy meg lehet rendelni, szóval ha vmi gond lenne, akkor feltételezhetően ott sem engedné a rendszer, így lehet én rontottam el vmit és ha így van, akkor sry előre is, csak valahogy egybevágott Fiktivlife írása az esetemmel. :U

    Galaxy Spica -> ZTE Blade 3 -> Galaxy S3 -> Lenovo P70 -> Galaxy A8 -> Galaxy S21 -> Galaxy S24

Új hozzászólás Aktív témák