-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
válasz s.Oliv3r #9250 üzenetére
Szerintem A13-mal alapból javult az üzemidő. Nem nagyon követem, bár most újra felraktam az Accubatteryt (régen S7-en használtam, hogy 80%-nál leállítsam a töltést). Töltőpad van sok helyen és azokkal nem számít az üzemidő. Felraktam az app-ot és szomorúan látom, hogy 92%-os az aksim, pedig nem szoktam 100%-ra tölteni és még csak 1 év 4 hónapos a teló. S7 5 évesen is 87%-ot tudott az Accubattery szerint.
Szóval most azt látom, hogy mobilneten készenlétben 3% alatt van az óránkénti merülés (ami sajna ennél a telónál jónak számít, oké a térerő nem a legacélosabb sok helyen). Azt néztem, hogy a deep sleep mobilnettel 70%-a a készenlétnek, wifin meg 90%-a... ez már okozhatja a nagy eltérést a wifis és mobilnetes készenlét között. Wifin 2 óra alatt merül 1%-ot készenlétben. -
Tomtailor85
senior tag
Sziasztok!
Feleségemnek vettem egy S21-es Samsungot. Azt mondták, hogy sima üvegfólia nem jó rá, mert nem fog menni az újjlenyomat olvasó! Ki milyen üvegfóliat tud ajánlani, amivel működik az újjlenyomat olvasó?
-
thedivision2
aktív tag
válasz Tomtailor85 #9253 üzenetére
Szia!
Igen, ezt csak megerősíteni tudom, sima GSM boltos 3 ezer forintos fóliával megszűnt létezni az ujjlenyomat olvasó. Ötletem viszont nincs, hogy mi kellene rá.
[ Szerkesztve ]
-
werszomjas
őstag
válasz Tomtailor85 #9253 üzenetére
Én hydrogel fóliát használok, gond nélkül megy az ujjlenyomat olvasó.
Aliexpress max 1000 huf, méretpontos. Ja és van belőle matt, bárki látja ilyet matt fóliát akar[ Szerkesztve ]
üdv
-
csorbajeno
veterán
válasz Tomtailor85 #9253 üzenetére
Ha újonnan vetted, akkor gyárilag van rajta fólia. Arra vigyázzatok, amíg lehet, mert olyan jót nem fogsz még egyet találni. Nekem még az van rajta, így nem tudok neked másikat ajánlani.
-
nVIPER
senior tag
válasz Tomtailor85 #9253 üzenetére
Keress rá a hozzászólások között, már korábban leírtam vagy 2x. Ezt kell venni, kb. mint a gyári fólia.:
[link] -
Szomj4s
tag
Nálam is előjött az elérhetetlenség a legutóbbi frissítés után. Egyszerűen nem kapcsolható a telefon, mintha semmi nem történne a hívó fél szerint, pedig van térerőm és nem vagyok foglalt. Dual Sim, egyik Yettel (ez biztosan nem működik), a másik Telekom (ezen nem hívnak annyiszor). Van már rá valakinek megoldása?
-
SztiviVander
őstag
válasz thedivision2 #9254 üzenetére
Es felvetted újra fólian keresztül az ujjlenyomatokat? Ugye nem.
-
SztiviVander
őstag
válasz Tomtailor85 #9253 üzenetére
Milyen a nem "sima" üveg? Göröngyös? Amúgy ezerszer volt már itt téma hogy de megy, üvegen át is meg fólian át is.
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
válasz Szomj4s #9259 üzenetére
Halozatmod 5g/4g/... -n van? Ha igen akkor probakepp atraknam 4g/3g/... módba. Hátha az 5g-s mód lehetősége hülyiti meg, még akkor is ha nincs előfizetésed hozzá és nem kapcsolódik 5g-re. Nálam se a telekomos se a vodas kártyával nincs ilyen gond, FR előtt se volt meg azóta se. Simán hívnak mindkettőn. De nekem mindkettő a 4g kezdetű módban van mivel egyikhez sincs 5g-s előfizetés akkor még minek probálkozzon fölöslegesen felkapcsolódni.
[ Szerkesztve ]
-
Szomj4s
tag
válasz SztiviVander #9262 üzenetére
Kipróbáltam, sajnos nem vált be. Ugyanúgy nem elérhető a telefon egy bizonyos idő után. De csak a Yettel-es SIM. A Telekom-os persze elérhető marad...
-
csorbajeno
veterán
Akiknél jelentkezett/fennáll a hiba, milyen szolgáltatónál vannak? Mert én Telekomos vagyok és nincs ilyen problémám.
-
slice14
veterán
válasz csorbajeno #9266 üzenetére
Esetleg még talán még az hogy melyik SIM foglalatban használják?
Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
sgeza
veterán
válasz csorbajeno #9268 üzenetére
1: Vodafone
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK -
#32277248
törölt tag
1: x
2: x
eSIM: telekom
5G: igen
VoWifi: igen
FR: x
Minden ok. -
Luigi962
őstag
1:x
2:x
eSIM: Telekom
5G: igen
VoWifi: nem
Minden OK -
thedivision2
aktív tag
válasz SztiviVander #9260 üzenetére
Persze, hogy próbáltam, az volt az első, de még ott sem érzékeli... "takarja le az egész ujjával blablabla".
-
slice14
veterán
válasz csorbajeno #9268 üzenetére
1: x
2: x
eSIM. Telekom
5G / VoWiFi: Igen / igen
Nem sűrűn telefonálok, de mikor igen, akkor nem tapasztalok problémát.Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
csorbajeno
veterán
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G, csak a munkahelyemen.
Nincs VoWiFi
Minden OKA héten készülök bemenni a Telekomba, újra e-SIM-re váltani, akkor újra referálok majd, de így bármikor bármilyen platformon elérnek és hívni is tudok(tudom, nem szükséges bemenni, de kapcsolatápolás is lesz belőle).
Gyári launcher
Samsung tárcsázóApa S21-e:
1: x
2: x
e-SIM: Telekom
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK[ Szerkesztve ]
-
őstag
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OK"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"
-
Ceree
senior tag
1: Yettel
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
VoLTE igen
VoWifi igen
Random hívásmegszakadás mindkét SIM-en.Másolat_eredetije
-
Ceree
senior tag
-
gainwardgs
addikt
1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OKU.i exynos sajnos van
-
Burt1793
veterán
válasz gainwardgs #9281 üzenetére
Esküszöm veszek egy s23-at minden elvem ellenére, ha snapis lesz és ugyanilyen méretű, csak miattatok. De ha ugyanilyen tökéletes lesz mint ez, akkor falnak megyek.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz gainwardgs #9283 üzenetére
Ha ez igaz, januárban megveszem, de akkor 10 évig bírnia kell!
-
Burt1793
veterán
válasz gainwardgs #9286 üzenetére
Azt nem írják, hogy hány évet bír az alaplap, vagy a háttértár.
-
Szomj4s
tag
1: Yettel
2: TelekomNincs eSIM
5G igen
VoLTE igen
VoWifi igen
A Yettel-es SIM hívásakor random nem vagyok elérhető, SMS-t sem kapok. Nem egyből kisípol, hanem semmi nem történik, nincs csengés sem. Ha hívást kezdeményezek, akkor utána jó egy ideig.Próbáltam a két SIM-et felcserélni, ugyanúgy a Yettel-essel volt probléma.
Próbáltam az 5G-t, a VoLTE-t, VoWifi-t kikapcsolni, de ugyanaz a probléma.
Teljesen meg vagyok lőve... -
sirgeoff
tag
Más telefonnál, de szintén Yettel+Telekom simekkel már olvastam régebben yetis hívás gondokat. Lehet, hogy nem is az S21 tehet róla.
Ugye a yetis vowifi-t kikapcsoltátok? (Még nincs elindítva hivatalosan a szolgáltatás) -
csorbajeno
veterán
Eddig, akinek problémaja adódott, az mind Yettel vagy Yettel+más kombinációt használ. WoWifi ide vagy oda én arra tudok gondolni, hogy egyik-másik torony le lett kapcsolva az 5G-re állás okán és ezért nem tud felépülni a vonal. Én a helyetekben bemennék a Yettelhez, hogy nézzenek már rá a dolgokra, hátha tudnak mondani valami okosságot. Szerintem itt szolgáltatói hiba van.
-
Szomj4s
tag
válasz csorbajeno #9291 üzenetére
Ma beszéltem Yettel ügyintézővel: kérjek új SIM kártyát. Elvileg intézés alatt van, a voLTE-re gyanakszik, de mikor mondtam neki, hogy anélkül is gond van, akkor megadta magát... Bejelentettem Samsung Members-en keresztül is a problémát.
-
bounty123
őstag
válasz Luigi962 #9271 üzenetére
1. Telekom
2. Telekom
nincs 5G/vowifi ki/hívás problémák A13 ótaAz A13 frissítés óta gyakran előfordul, hogy bár csörög a telefon, de ha felveszem, nem hallom a másik felet és ő se engem. Hívás indításnál is ugyanez a helyzet. Szóval ilyenkor nem lehet telefonálni újraindításig. FR és vowifi kikapcsolása se segített. Furcsa mód a munkahelyemen fordul elő a jelenség, otthon (home officeban) akár 4-5 nap alatt se jött elő, munkahelyen az irodában 2 napból kétszer is egymás után.
-
csorbajeno
veterán
válasz bounty123 #9293 üzenetére
Na baszki, borul az elmélet A leírásod alapján viszont továbbra is arra tudok gondolni, amit korábban is írtam, miszerint a tornyok le lettek kapcsolva és nem tud felépülni a vonal. Legalábbis ezt el tudom képzelni szolgáltatótól függetlenül, mert ha jól emlékszem, nemcsak az S21-ek esetén fordul elő.
-
bounty123
őstag
válasz csorbajeno #9294 üzenetére
Node a frissítés előtt mióta megvan a telefon (előrendeléses, szóval jó rég) nem volt soha ilyen gond. Elég egyértelműen ahhoz köthető és másnál is előjött pont azután pont ugyanez. Legalábbis attila.86-nál egész biztosan ugyanez és ugyanígy most jelent meg.
Az nálam nincs, hogy hívás közben megszakad, hanem egyszerűen nem hallja egymást a két hívó fél, pedig mintha létrejött volna a hívás. Egészen addig, míg újra nem indítom a telefont, utána okés egy ideig.
[ Szerkesztve ]
-
realzidane
csendes tag
Sziasztok
A13 frissítés óta akksi üzemidő hogy alakul?
Csináltam egy cache wipeot, de nekem valami nagyon eszi háttérben az akksit. Van erre valami ötlet mitől lehet? Frissítés előtt semmi gond nem volt vele. -
attila.86
tag
válasz realzidane #9297 üzenetére
Nem méregetem, és pláne nem nézek SOT meg egyéb időket, de A13 óta estére mindig 50% alatt vagyok, így töltöm éjszaka, amíg 12-esnél sokszor előfordult (lazább napokon), hogy lefekvéskor 50% felett volt, így akkor nem volt szükséges tölteni, ki is bírta legtöbbször másnap estig.
-
Luigi962
őstag
válasz realzidane #9299 üzenetére
Nekem is szarabb lett A13 óta és nem akarnék FR-t csinálni. A12-n volt SOT 4 óra éjfélre és kb. 20% most SOT 3 óra és 8-10%-on könyörög a töltőért
[ Szerkesztve ]