-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
csozsoka
csendes tag
Szia!
Igen, jelentkezik, sőt a hálózatról is ledobált több esetben, viszont az esetemben sim kártya hiba volt, kicserélték a szolgáltatónál, így talán stabil, de egyszer ledobott utána is, ezidáig nem tapasztaltam hasonlót, de térerő probléma az bizony van. (Telekom)Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
Multi13
tag
-
jacis
nagyúr
Sajnos ezt a szerviz sem fogja tudni megcsinálni. Az S20 széria (enyém is ilyen) is híresen vacak térerő szempontjából ami úgy tűnik öröklődött az S21 szériába is. Én azt gondolom hogy a Samsung által beépített gsm modem valami elcseszett konstrukció lehet amit nem javítottak.
[ Szerkesztve ]
iPhone 15 Pro Max,; Samsung Galaxy Z Fold 5; GoPro 8 black, XBOX Series S, Samsung Galaxy Watch 4
-
Gabesz87
addikt
Miért használná valaki full fényerőn végig? Ha csak nem kint van az ember végig verőfényes napsütésben. Mire 5G meg elterjed rendesen, mint a 4G, addigra Galaxy S25 lesz
Nekem még nincs meg a teló, de azért bízom benne, hogy normál, átlagos, visszafogottabb használattal többet bír majd valamivel.
-
senior tag
Felejtsd el az 5G-t. Próbáld meg egy napig 3G/2G-n használni (esetleg LTE/3G/2G-n), és írd meg a tapasztalatokat. Azt is figyeld meg, hogy a böngészés lassabb-e, a hívások hangminősége rosszabb-e. Ez alapján döntsd el, milyen beállítással használod...
Én S9 / S7-et is 3G/2G beállítással használom, és pár havonta próbaképpen átállítom LTE/3G/2G-re. Sebességben és hangminőségben nem érzek különbséget, de van pár eldugott hely, ahol az LTE térerő jobb, mint a 3G (évi 1-2 alkalommal, az Isten háta mögött). Fogyasztásban mindig rosszabb volt eddig az LTE (4G)... Single SIM, Vodafone. -
Jadro
veterán
Nem gondolnám hogy Telekom a hibás, Telenor tapasztalat is van az előzményekben. Viszont a pálcikázás az olyan nesze semmi fogd meg jól. Biztos van rá program ami pontosabb vételi értéket mutat, érdemes azzal méricskélni. (Esetleg szerviz menüben erre valami...)
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
groy80
csendes tag
Még egy kicsit raktam bele: [kép]
Wifi is és mobilnet(vodafone tv azon ment), AOD folyamatosan bekapcsolva, BT(órával összekötve).
Szerintem ennél több nem is kell az embernek, csak ne rontsák el frissítéssel
[ Szerkesztve ]
Galaxy S1 > S2 > S5 > S7 edge > S10 > S21 > S23
-
realzidane
csendes tag
Itt a telekomnál biztos, hogy van valami probléma, mert nálam 2 tkomos SIM is azt csinálja, hogy nem cseng ki a teló, csak jön egy nem fogadott SMS, miközben ott van az íróasztalon a teló.
Durván 3 hónapja kezdődött, 2x már szóltam, semmi érdemi válasz nem jött. S9 volt, factory reset is volt, céges és saját számra is ugyanúgy. Cseréltünk SIMet is, most váltottam S21-re, hátha a teló a gond, de ma pl megint jött egy ilyen. Ebből gondolom, hogy inkább hálózati gond lesz itt. Úgyhogy ma ment a 3. panasz is, hogy nézzenek utána a hálózatnak. -
csozsoka
csendes tag
Szia! Szintén.
Én az akksi üzemidejével elégedett vagyok, meg úgy összességében az egész telefon jól sikerült, nagyjából hasonlóképp használtam én is, de sajnos nálam is a térerő és a mobilinternet dobálása, szakadása a probléma, ami aggasztó és emiatt csalódott is vagyok.
Korábbi hozzászólásaimban kifejtettem, de tömören és röviden a lényeg, hogy a telefon hálózat kezelő rendszerével baj van, nem is kicsi és lehet, hogy emiatt élek a 14 napon belüli elállási jogommal és vissza a feladónak az s21-et. Megengedhetetlen egy prémium kategóriás eszköznél, hogy ilyen jellegű hibával kínlódjunk többen, mert ez a probléma nem csak nálam van jelen és az sem biztos, hogy a Samsung hibája ez. Engem már csak az érdekelne, hogy érdemes e várni egy frissítésre, vagy megoldhatja e a problémát egy gyári visszaállítás...? Nem szeretnék fizetni egy olyan eszközért, aminek instabil a hálózatkezelője, vagy heteket a szervizbe van...[ Szerkesztve ]
Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
csozsoka
csendes tag
Hát a képernyőidő nekem többre jött ki, olyan 7 óra környékén, ezzel én elégedett is vagyok. Én a navigációval próbáltam többnyire, de persze a szokásos közösségi appokkal együtt...stb összességében az s8+ után sokkal jobb üzemidőt és felhasználói élményt értem el.
Akkor nem próbálkozom a visszaállítással, nincs kedvem feleslegesen elvégezni.
Én is a szoftveres frissítésben bízom, ma is jeleztem a problémát a Samsung Members-en keresztül, eddig válasz nem érkezett! A szolgáltatóval nem bokszolok, mert már lassan utálnak, naponta lefutottam feleslegesen a köröket, semmi érdemleges ötlet, problémamegoldás nincs, csak hárítanak, meg szervizbe küldenének a telefonnal.Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
csozsoka
csendes tag
Többnyire igen, de az always on display nem volt kapcsolva, de a 7 óra az a max, attól inkább kevesebbre jött ki, olyan 6, 6.5 óra volt inkább az átlag.
Nem nyírom öltönyben a füvet. Nem megyek gumicsizmában a színházba, nem eszem bicskával a fagylaltot. Galaxy S23 Ultra, Galaxy Watch5, meg még isten tudja mennyi kütyü... :)
-
rbertkrl
aktív tag
Ilyesmi nem volt nálam, de bevittem szervízbe a tegnapi napon. Ha firmwaret frissítenek, akkor valószínűleg szimplán megyek egy kört vele és vissza is viszem nekik. Jelentkezem majd a hírekkel. A végére járok a térerő problémának vagy így, vagy úgy.
Az ámokfutás a jövő tömegsportja.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 plus 128GB Független.
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB Phantom Black, Megkímélt Állapotú, Hibátlan Működésű, Garanciális
- Megkímélt Samsung Galaxy S21 5G 8/128GB Dual Sim Kártyafüggetlen, fekete színben, garanciával!
- Előfizetéses Samsung, Huawei, Apple, Xiaomi felvásárlás! Használt/ ÚJ!
- Samsung Galaxy S21 5G 128GB Phantom Violet, Újszerű Állapotú, Karcmentes, Lila, Garanciális