-
Fototrend
Ha nem működik az OTA update:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csozsoka
csendes tag
Hát a képernyőidő nekem többre jött ki, olyan 7 óra környékén, ezzel én elégedett is vagyok. Én a navigációval próbáltam többnyire, de persze a szokásos közösségi appokkal együtt...stb összességében az s8+ után sokkal jobb üzemidőt és felhasználói élményt értem el.
Akkor nem próbálkozom a visszaállítással, nincs kedvem feleslegesen elvégezni.
Én is a szoftveres frissítésben bízom, ma is jeleztem a problémát a Samsung Members-en keresztül, eddig válasz nem érkezett! A szolgáltatóval nem bokszolok, mert már lassan utálnak, naponta lefutottam feleslegesen a köröket, semmi érdemleges ötlet, problémamegoldás nincs, csak hárítanak, meg szervizbe küldenének a telefonnal. -
csozsoka
csendes tag
Szia! Szintén.
Én az akksi üzemidejével elégedett vagyok, meg úgy összességében az egész telefon jól sikerült, nagyjából hasonlóképp használtam én is, de sajnos nálam is a térerő és a mobilinternet dobálása, szakadása a probléma, ami aggasztó és emiatt csalódott is vagyok.
Korábbi hozzászólásaimban kifejtettem, de tömören és röviden a lényeg, hogy a telefon hálózat kezelő rendszerével baj van, nem is kicsi és lehet, hogy emiatt élek a 14 napon belüli elállási jogommal és vissza a feladónak az s21-et.
Megengedhetetlen egy prémium kategóriás eszköznél, hogy ilyen jellegű hibával kínlódjunk többen, mert ez a probléma nem csak nálam van jelen és az sem biztos, hogy a Samsung hibája ez. Engem már csak az érdekelne, hogy érdemes e várni egy frissítésre, vagy megoldhatja e a problémát egy gyári visszaállítás...? Nem szeretnék fizetni egy olyan eszközért, aminek instabil a hálózatkezelője, vagy heteket a szervizbe van... 
-
realzidane
csendes tag
Itt a telekomnál biztos, hogy van valami probléma, mert nálam 2 tkomos SIM is azt csinálja, hogy nem cseng ki a teló, csak jön egy nem fogadott SMS, miközben ott van az íróasztalon a teló.
Durván 3 hónapja kezdődött, 2x már szóltam, semmi érdemi válasz nem jött. S9 volt, factory reset is volt, céges és saját számra is ugyanúgy. Cseréltünk SIMet is, most váltottam S21-re, hátha a teló a gond, de ma pl megint jött egy ilyen. Ebből gondolom, hogy inkább hálózati gond lesz itt. Úgyhogy ma ment a 3. panasz is, hogy nézzenek utána a hálózatnak. -
Jadro
veterán
-
Felejtsd el az 5G-t. Próbáld meg egy napig 3G/2G-n használni (esetleg LTE/3G/2G-n), és írd meg a tapasztalatokat. Azt is figyeld meg, hogy a böngészés lassabb-e, a hívások hangminősége rosszabb-e. Ez alapján döntsd el, milyen beállítással használod...
Én S9 / S7-et is 3G/2G beállítással használom, és pár havonta próbaképpen átállítom LTE/3G/2G-re. Sebességben és hangminőségben nem érzek különbséget, de van pár eldugott hely, ahol az LTE térerő jobb, mint a 3G (évi 1-2 alkalommal, az Isten háta mögött). Fogyasztásban mindig rosszabb volt eddig az LTE (4G)... Single SIM, Vodafone. -
Gabesz87
veterán
Miért használná valaki full fényerőn végig? Ha csak nem kint van az ember végig verőfényes napsütésben. Mire 5G meg elterjed rendesen, mint a 4G, addigra Galaxy S25 lesz

Nekem még nincs meg a teló, de azért bízom benne, hogy normál, átlagos, visszafogottabb használattal többet bír majd valamivel.
-
jacis
nagyúr
Sajnos ezt a szerviz sem fogja tudni megcsinálni. Az S20 széria (enyém is ilyen) is híresen vacak térerő szempontjából ami úgy tűnik öröklődött az S21 szériába is. Én azt gondolom hogy a Samsung által beépített gsm modem valami elcseszett konstrukció lehet amit nem javítottak.
-
csozsoka
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Műholdas AI chippel fedné le a bolygót a Samsung
- Xbox tulajok OFF topicja
- Motoros topic
- One mobilszolgáltatások
- Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kuponkunyeráló
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- S21 Ultra 256GB/12GB Dual Sim, Kártyafüggetlen, újszerű állapot, garanciás
- Samsung Galaxy S21 Ultra / 12GB RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy S21 Ultra (12GB / 128GB) eladó
- Samsung Galaxy S21 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21 Plus 8/128GB gyári független szép
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga X390 - i7-8565U I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Nokia 8 Sirocco / 6/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Samsung Galaxy A56 5G / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / BONTATLAN
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook Studio x360 Gen5 Intel Xeon E-2176M
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Megengedhetetlen egy prémium kategóriás eszköznél, hogy ilyen jellegű hibával kínlódjunk többen, mert ez a probléma nem csak nálam van jelen és az sem biztos, hogy a Samsung hibája ez. Engem már csak az érdekelne, hogy érdemes e várni egy frissítésre, vagy megoldhatja e a problémát egy gyári visszaállítás...? Nem szeretnék fizetni egy olyan eszközért, aminek instabil a hálózatkezelője, vagy heteket a szervizbe van...


