Új hozzászólás Aktív témák
-
autotaxmo
őstag
válasz anonymus89 #1601 üzenetére
Jaaa, akkor modositottak, mert eddig buds prot adtak mindegyik galaxy s22 telefonhoz. Most latom, hogy mar csak galaxy s22 pluszhoz jar a pro 🥴 es mèg 335-rol felvittek az arat 350-re 😳. Lehet hogy a hasznalt autok utan a telefonok lesznek a kovetkezo jo befektetesek? 😂
-
papi77
addikt
Használ valaki otp simple appot s22+ on?
Nekem az érintéses fizetés nem akar működni!Az első: NOKIA 1611
-
Vitaqo
senior tag
Ma voltam a vodafone-nál. Hát ez egy rakás **ar. Nincs semmilyük a boltban. És megmondani se tudják, hogy mikor lesz. Az üzletnek nincs telefonszáma, ahol érdeklödni lehet. Káosz.
-
petesejt
aktív tag
<morfondír ON>
Alaposan kimerültek a készletek. Kíváncsi leszek, dobnak-e be valamit az 50 ezres vásárlási utalvány helyett (Media Markt, eMag) június 1-től, vagy hagyják egy kicsit "normál" áron ketyegni. Meg kíváncsi leszek arra is, emelik-e az árát. Jó lenne, ha (legalább) a nyár végére leesne az ára 300 környékére.... Tudom, álmodozok, de hátha.... Még jól megy az S9+, de már nagyon kacsintgatok az S22 felé. Meg várom a Watch 5-öt is, a nyáron érkezik állítólag jobb üzemidővel. Azt még nem tudom, hogy a hűségem lejártával veszem csak meg októberben a párost, vagy simán kp-ra már a nyár végén.... Meglátjuk. Bejön ez a forma végre, nem úgy, mint a korábbiak.
<morfondír OFF>"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
-
Selynelar
aktív tag
Üdv Mindenkinek.
Főként s22+ tulajoktól kérdezném a következőt. Más is tapasztalt olyat,hogy kihangosított hívásnál a felső(füles) hangszóróból nem jön hang? Ha mozgatom a telefont néha meg-meg szólal. Lejátszás és rendes telefonhívásnál működik.
Aggódnom kellene emiatt vagy ez normális?
Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
mrThomi
addikt
Sziasztok. En meg elöljaroban annyit kerdeznek hogy az ujjlenyomat olvason fejlesztettek valamit hatekonysagban es feloldasi sebessegben az s21-hez kepest ? Nekem a samsungoknal valahogy soha nem akarja felismerni ha tul szaraz az ujjam, ellenben egy oppo vagy oneplus mindig pattan egyböl
-
Selynelar
aktív tag
válasz Selynelar #1618 üzenetére
Megtaláltam a választ a kérdésemre. Ez egy beépített boztonsági funkció, hogy ne süketüljön meg gondolom a "user"
"It's a safety feature, cause the phone thinks your putting it up to your ear so it is not playing audio through it to protect your ear from the possibly loud audio."
mrThomi:
S21-hez képest nincs viszonyítási alapom. De S20+-hoz képest mintha gyorsabban feloldaná a telefont és nem kell legalább 5ször 1-2mp ig rajta tartanom az ujjam. Az arcfelismerője viszont mintha laggosabb lenne S20+hoz képest. -
David3
őstag
válasz Selynelar #1620 üzenetére
Oh, hát ezen a körön én is átestem. Sőt, nekem bekavart a WiFi-s meg a mobilnetes hívás, egyszerűen nem hallottam rendesen azt, aki hívott. Nyilván a gyenge internet miatt.
mrThomi: Próbáltad azt az ujjadat "száraz" ujjal többször, akár 5-6x felvenni? Nekem a hüvelykujjam 6x van rögzítve, így mindig felold.
-
Isaac76
tag
Én is azt gondoltam majd akkor cserélek,ha az árak beesnek egy szint alá. Aztán átolvasva az előrendelésnél miket ajánlanak és mekkora összegért tudok kiszállni az előző telóból (S10) , kiszámolva 175e jött ki a sima S22 Szerintem, mikor egy éves lesz sem kapnám meg ennyiért Szóval én határozottan elégedett vagyok
-
-
mrThomi
addikt
Ma jön csak meg a teló, így még nem próbáltam viszont az s10 széria (számomra) botrányosan rossz érzékelése után volt egy ugrás leolvasó téren ami már jobban müködött az s20 szériaban. S21 széria megjelenésénél bejelentették hogy 40% nagyobb lesz így jobb lesz a feloldási arány, ezért kérdeztem csak hogy az S22 nél elhintett e valami ilyesmit a samsung, hogy nagyobb, jobb, más lesz e, de ha maradt az s21 ből akkor sajna ezzel lehetnek problémáim
szerk: nálam teljesen mindegy volt eddig hányazor és nedves vagy száraz ujjal vettem e fel, általában mindig xar volt. Szerintem ez csak egy mítosz, illetve az is hogy a biometrikus beállításoknál az akksi kímélést vagy mi az pontosan ki vettem e
[ Szerkesztve ]
-
Muerte68
addikt
Van valami megoldás arra hogy a zsebemben a telefon ne érzékelje úgy hogy fel akartam oldani?
Vagy ami még jobb hogy mikor kiveszem a zsebemből kiderül hogy belépett mindenhova
Be van kapcsolva hogy zsebben ne csináljon semmit de úgy néz ki hogy nem érdekli
Előveszem és kiírja hogy csak jelszó mert végtelen mennyiségben föl akartam oldani
A Huawei nem csinált ilyen zseboldást ugyanezzel a beállítással ez így elég idegesítő
Ha valaki tud valami megoldást erre megköszönnémLáttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
Csocsesz75
őstag
válasz Muerte68 #1635 üzenetére
Esetleg ha kikapcsolod az érintésérzékenységet a kijelzőbeállításoknál (ha egyáltalán be van kapcsolva) ? Lehet vékony a zsebed anyaga belül és hozzáér a bőrödhöz esetleg és érzékeli mégis, hogy fel akarod oldani. Ebből adódik a következő tippem, fordítsd kijelzővel kifelé a telefont.
-
Muerte68
addikt
válasz Csocsesz75 #1636 üzenetére
Megpróbálom kíváncsi leszek az eredményre
Azért az ilyen dolgokon csiszolhatna a samu meg az ujlenyomat olvasón is lehetne javítani főleg egy top modellnélLáttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
Muerte68
addikt
A dupla kopp be volt kapcsolva, nem is néztem nyilván alapbeállítás ez könnyen lehetett a hunyó, majd kiderül
Az érintés érzékenység nem volt bekapcsolva
Köszönöm a segítséget szerintem ez volt a hunyó, idővel kiderülLáttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
mrThomi
addikt
Hali, valaki tudna gyors segíteni ?
Az autómatikus kitöltés szolgáltatással google-val lenne problémám az appoknál. Chrome böngészőnél nincs gond ott egyből feldobja a mentett jelszavakat, de az appoknál nem és ez eléggé felcsesz. Pl: Ebay, amazon, mobilszolg.applikáció eddig mindig azonnal bedobdta de most nem.Samsung billt használok, a beállitásoknál az aut.kit.szolg. pedig google-re van állítva
-
Gabosh
csendes tag
Hali, nagyon elgondolkodtam az S10e cseréjén, előjött már néhány betegsége a telefonnak és méretben az S22 tökéletes lenne. A 256Gb-s jobban tetszik, de a 128Gb-sel is megtudnék barátkozni.
Telekomtól 270.000 környéke lenne az előfizummal, viszont érdeklődök hogy tudtok-e jó ajánlatot vagy érdemes lehet-e várni?
Nem tudom hogy a Samsung készülékbeváltása személyesen hogy működik, de szívesen beáldoznám az s10e-met egy jobb kedvezményért.Köszi előre is!
-
thomas92
aktív tag
-
Gabosh
csendes tag
válasz thomas92 #1643 üzenetére
Dejó! nagyon köszönöm!
Ha ezen felül tudnék még 10%-ot szerezni valahonnan a kupon kódok halmozhatók?Egyébként a készülékbeszámítással kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Ilyenkor van néhány napom áttölteni a telefonról az adatokat az újra ha kihozták, vagy azonnal kellene cserélni?
A meghatározott összeghez képest mennyire szoktak eltérni?
Az utalás mennyi idő alatt szokott megérkezni?Az S10E-t kijelölve 56.176 Ft-ot határozott meg.
Köszönöm előre is!
-
thomas92
aktív tag
Van még a SAMAJUS10, de ha használod a SAMLIVE15-tel együtt, akkor rosszabb árat kapsz. (Elvileg nem lehet mással együtt használni a SAMAJUS10-et.) Szóval a SAMLIVE15-tel jársz legjobban. Másról nem tudok, ami működne. Esetleg ha tudsz szerezni még valahol ajánlói kódot.
Ha van időd visszaolvasni, akkor ott sokan írták le a tapasztalatokat a készülékbeszámításról.
Miután megkaptad az új telefont, lesz időd lementeni az adatokat.
Az olvasottak alapján nem nagyon szoktak eltérni az előzetes kalkulációtól.
-
vicze
félisten
"méretben az S22 tökéletes lenne."
Mint S10e-ről váltó annyit hozzátennék, hogy a S22 lényegesen vastagabb és emiatt sokkal kényelmetlenebb használni számomra az S10e-hez képest. Minden irányban az a pár mm sajnos sokat jelent.
Persze ez 100%-osan kézméret függő, úgyhogy lehet neked jó lesz. Ha van lehetőséged próbáld ki egy boltban. -
mrThomi
addikt
Sziasztok.
Azt hiszem pár napja volt róla szó hogy valakinek pár hetes készülékén már a telefon oldalán körbe megjelentek hajszálkarcok/pontokba festéklevállás pedig a samsung úgy hirdeti hogy sokkal ellenálóbb anyagot használtak. Adott egy 2 hónapos készülék, Zöld, Saturnos(nem magyarország) készülék számlával, garanciával.
Az Az lenne a kérdésem hogy ez garanciális ügy ? Lenne valami esély, hogy 2 hónap után helyben cserélik, vagy a Saturnak vissza kell küldeni a samuhoz majd ők ezt bevizsgálják ? A telefon soha nem volt leejtve, csak a tokok voltak rajta cserélve. Mi erre a protokoll tudja valaki ?
Nem biztos hogy lenne kedvem 4 hetet várni mire bevizsgálja a samu aztán visszaküldik hogy nem rendeltetés szerű használat.
Köszi ha megosztjátok a tapasztalatokat.
-
petesejt
aktív tag
válasz RangerFox #1648 üzenetére
Bárhol is hallottad, olvastad ezt, az félrevezetés! Idézet a békéltető testület honlapjáról:
"az esztétikai probléma (különösen a nagy értékű tartós fogyasztási cikkek, például bútorok, műszaki cikkek, stb.) is okot adhat a fogyasztó minőségi kifogására, hiszen a rendeltetésszerű használat mellett ez lényeges tulajdonsága a terméknek, hisz az már visszaköszön általában annak magas vételárában, épp ezért a tudatos fogyasztói döntést is jelentős mértékben befolyásolja"
Írják ezt egy olyan bejegyzésben, ami épp arról szól, milyen gyakran utasítják vissza a vállalkozások jogszerűtlenül a minőségi kifogást arra hivatkozva, hogy "csak" esztétikai hiba. A lényeg: nem tehetik meg. A rendeltetésszerű használat mellett jelentkező esztétikai problémák ugyanúgy minőségi kifogásnak minősülnek, mintha elromlana.
És mivel nem kötelező tokot vásárolni, ez vonatkozik a zsebben hordozásra is, ezt bármelyik bíróság életszerűnek fogja értelmezni. (Persze nyilván nem kulcscsomóval, pénzzel, vagy smirglipapírral egy zsebben használva.)
A teljes cikk itt olvasható.
[ Szerkesztve ]
"Ne félj a haláltól! A stressz minden napodat elrontja, a halál csak egyet fog." - SH
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB, Normál, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen