Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • terror

    tag

    válasz Kroni1 #33693 üzenetére

    Sajnos beállok a sorba én is. Az én S9+ telefonom is csinálja a többek által már panaszolt hibát, miszerint bejövő hívás esetén hiába nyomom meg a hívás fogadása (zöld telefon) ikont, a csörgés ilyenkor abbamarad, de egyszerűen nem kapcsolja össze azonnal a vonalat, nem indul el a hívásidő másodperc számláló sem. Olyan mintha továbbra is jönne befele a hívás (a képernyőn továbbra is a bejövő hívás képernyőt látom), de a vonal nem kapcsolódik össze. Nem épül fel a hívás vonal. Majd kb 8-10 másodperc múlva mégis összekapcsolódik a vonal. Viszont sokszor a 8-10 másodperc "fogadás késleltetés" idő alatt a másik fél megunja és leteszi. Nagyon idegesítő. Ez kb 10 hívásból 2x csinálja. olyan is van, hogy elkezdek beszélni majd 2 mondat után, vagy kimarad pár másodpercig a hang majd ismét visszajön, vagy nagyon zavarossá, darabossá válik a hang, majd kis idő múlva újra jó.
    A telóm most volt 1 éves (2 év garancia van rá). Hivatalos Samsung Experience Store márkaboltban vásároltam ahol hivatalos Samsung Márkaszervíz is működik. Bevittem a fent említett problémával. A szervizes már tudott a problémáról, azt mondta, mostanában tömegesen viszik be hozzájuk az S9 és S9+ telefonokat ezzel a hibával. Már mindent megpróbáltak, gyári full reset és visszaállítás, cache törlés, teljes alaplap csere sem segített !!!, mindenféle ROM csere stb, de nem segített semmi azt mondja. És elmondta, hogy nem csak a Telekom, hanem a Vodafone és Telenor kártyákkal is ezt csinálják az S9 és S9+ telefonok. Mindegy hogy céges vagy privát. És a VOLTE be/ki sem oszt és szoroz a történetben semmit, ezt is letesztelték! Ugyanazzal a SIM kártyákkal teszelték S8-ason, és ott nem jött elő a hiba! Tehát SIM hibákat is kizárták. Illetve a single és a dual simes S9, S9+ is csinálja. Valamint a gyári független és a szolgáltatnál vásárolt telefonokon, gyári független rommal és szolgáltatós rommal is ugyanez a hiba. Azt mondta, hogy már minden végigpróbáltak !

    És ezt mondta szó szerint a hivatalos samsung márkaszervizes: "egyelőre nem tudjuk rá a megoldást" és, hogy "ezzel meg kell sajnos barátkozni".

    Hogy mi ??? Nem akartam elhinni ezt a választ! Egy 200e Ft-os telefonnál pont a hívás fogadása nem működik rendesen ? És ezzel barátkozzak meg ???
    Aztán mondta, hogy ad egy telefonszámot és ezen érdemes bejelenteni a hibát. Minden S9 és S9+ tulajnak akinek hasonló problémája van ezt szokta javasolni, hogy itt jelentse be, hogy a Magyarországi Fő Samsung Service is tudjon minél több ilyen esetről. "Hátha csinálnak majd valamit".

    Ezen a számon kell bejelenteni a fent említett hibát: +36 80 726 7864 (+36 80 SAMSUNG)

    Szerintem mindenki aki ilyen hibát tapasztalt jelentse be ezen a számon. Mindegy, hogy független vagy szolgáltatós, garis vagy már nem garis. De ha garis akkor meg főleg mielőbb!És csak reménykedni tudunk, hogy hátha történik valami.

    Utána néztem interneten az "S9 10sec incoming (receive) call delay issues" és az "S9 incoming (receive) call issues" "S9 incoming calls problem" hibákra rákeresve külföldön is számtalan fórumon panaszkodnak ugyanerre a hibára. Valamelyik országban, ha jól emlékszem az egyik vállalat be is perelte a Samsungot a fent említett hiba miatt. A samsung 2018 óta adogat ki frissítéseket az S9 S9+-ra a hiba megoldásra, de sajnos sikertelenül, mert a hiba nem szűnt meg többeknél sem, ahogy olvastam.

    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]
    [link]

    ThunderDome, TerrorDrome, HardCoreGabba, HardCoreTechno, bembelterror.de, www.rotterdamterrorcorps.com

  • terror

    tag

    válasz osztszoroz #42091 üzenetére

    Köszi az Antutu Benchmark, Battery Health Level Test tippet!
    Az enyém 2 hónap múlva lesz 3 éves, az akkuja az említett teszt szerint 68%-os. Érezhető is, hogy nem bír már annyit mint régen...

    ThunderDome, TerrorDrome, HardCoreGabba, HardCoreTechno, bembelterror.de, www.rotterdamterrorcorps.com

Új hozzászólás Aktív témák