Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vandit.

    addikt

    Szerintem meg SÜN. ;]
    Én nem veszek bérletet jegyet évente párszor, de nem is fogok venni ezentúl sem. Volt az a pont, hogy meguntam a BKV mocskosságait és nem vagyok/voltam tovább hajlandó jegyet bérletet venni. Erre jön majd a tipikál szöveg, hogy ne használd meg ne lopj, de ez túlságosan nem hat meg. Jó lenne, ha öntudatra ébrednének az emberek végre a BKV kapcsolatban és nem birka módjára bólogatnának még akkor is, ha majd 15k lesz a bérlet, de legalább mocskos a busz, már ha jön egyáltalán vagy nem gyullad ki stb.... :U

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    válasz bullseye #105 üzenetére

    Köszönjük emese... :U :K

    [ Szerkesztve ]

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    válasz Dany007 #107 üzenetére

    Figyi. Itt nem valamiről van szó, hanem konkrétan a bkv-ról...
    Ha vhol száraz a kenyér átmegyek másik boltba és ott veszem meg - hogy példával is éljek - és ne csak személyeskedjek, mint egyesek. :U
    A bkv-val mi a helyzet? Van más alternatívád? Nincs. Ja, de van gyalogolj, biciklizz stb. demagóg fasságokat szokták hangoztatni a bkv fanok. ...és azok a családok, akik nem tudják kigazdálkodni a pofátlanul magas bérlet árát? Akiknek dönteni kell, hogy eszik a gyerek vagy inkább bérletet vesznek? Kicsit el kéne gondolkodni pár embernek, lehet, hogy nem ez a legjobb módszer, amit én csinálok, de ez van. Inkább lenne összefogás, odamenni az akácfához és tüntetni például, hátha észbe kapnak...Emelett, ha nem lenne sok ember ennyire beszari, akkor lehetne úgy bojkottálni, hogy senki nem vesz jegyet bérletet, de ehhez gyávák az emberek inkább fizetnek még akkor is, ha majd 15 lesza bérlet és 500 a jegy, ennél szarabb "szolgáltatás" mellett. Ez itt a baj... ...és ez nem a becsületességről szól legfőképp, mert ettől függetelnül nem lopok a boltban soha nem is loptam és nem is fogok, de ez amit a bkv megenged magának kicsit sok. Szerencsére nem csak én látom így. Persze a bevett szövegük az, hogy a bliccelők okozzák a kárt a hülyék meg be is kajálják, mert gondolkodni már nehéz lenne. Nagyságrendileg kisebb kárt okoznak, mint a kifizetett végkielégítések, prémiumok stb. Amikor vettem bérletet, akkor is is ugyanilyen szar volt, miért venném továbbra is? Meguntam sajna... Evvan.
    Majd, ha lesz szolgáltatás is, akkor újra venni fogom, de ez hogy elvisz A-ból B-be elég kevés, pláne amikor le is robban az ember alatt v. netán kiég a busz. A csöves és kissebbségi témáról ne is beszéljünk ...és nem kell a hozzáfűzni való, hogy akkor ne használd stb. Ha van elvárás részükről, ilyen aránytalanul magas árakkal, akkor legyen szolgáltatás is. Vagy, ha kiamrad majd egy busz, akkor a bérletes utasok perelhetnek, mert mondjuk elkésnek a munkából és ezért teszem azt kirúgják őket? :U A pofátlanul magas pótdíjazásról nem is szólva és a kamubüntiket se hagyjuk ki... Szóval kb. ennyi.

    Havi 9,6 milliárd jegyből, ha a havi rendszeres bérletesek számát 400.000-re teszed, az + cirka 4 milliárd, plusz a reklámbevétel. Rengeteg dolgozó, géppark, áram, üzemanyag, stb. De akkor is az 14 mrd. Éves szinten 168 mrd + reklám. Erre ad még az állam 80-at. Ezen nem gondolkodott még el senki?

    bullseye: A fasznak kell sarkítani... :U Itt a bkv-ról van szó és nem másról.

    [ Szerkesztve ]

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    válasz dabadab #110 üzenetére

    Hallod? Ki beszélt itt segélyről? Kicsit el vagy tévedve. :( Mondjuk ez nálad megszokott dolog.. Te mindig megmondod a "frankót". :))
    Nagyon rátapintottál a lényegre, ehhez értesz. ;)

    Dany007: Tehát, aki nem tud bérletet vanni, menjen gyalog... Tiszta sor. Hangsúlyozom nem tud és nem nem akar... Azért én megnézném, te hogy nem ennél azért, hogy bérleted legyen. :F
    Nincs itt semmi baj végülis. Mindenkinek átjött miről beszélek, de mindegy. :U Több hozzáfűznivalóm nincs ehhez a témához...

    [ Szerkesztve ]

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    válasz dabadab #112 üzenetére

    Amúgy most hatalmas újdonságot mondtál a finanszírozással kapcsolatban, köszönöm, hogy megosztottad velem ezt a "titkos" infót. :C Esetleg egyéb újdonsággal is tudnál szolgálni? Pl. Hol van a sok-sok mrd.? Ez inkább érdekelne.

    Szerk: ...és milyen választékosan tudod magad kifejezni. :)) Én ilyen arrogáns, következetlen és nagyarcú vagyok sajna... :(

    [ Szerkesztve ]

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    Beszúrom ide is...

    BKV érettségi tétel!!!!

    Az első három kérdés Szalainé Szilágyi Eleonórával kapcsolatos. Minden helyes válasz 3 pontot ér.

    1,) Hány darab használt autóbuszt vásárolhatott volna a BKV, ha Szalainé 100 milliós végkielégítését, 1,2 milliós fizetését, és az ehhez járó 120
    százalékos prémiumot, melyet közel 1 évig kapott, járműbeszerzésre költi, ha
    tudjuk, hogy egy ilyen busz ára 20 millió forint?

    2,) Hány darab vonaljegyet (és/vagy bérletet) kell eladni a BKV
    pénztárosainak, hogy kitermeljék Szalainé fizetését és végkielégítését?

    3,) Ki lehet a felelős azért, hogy Eleonóra az elbocsátást követően továbbra is a cégnél dolgozhatott? (Csak egy helyes válasz van):

    a,) Az akkori vezérigazgató, Balogh Zsolt
    b,) A BKV teljes vezetése. Mindenki, aki tudott erről, és nem szólt
    c,) Magyarországon vagyunk, így senki

    4,) Vajon hány másodperc alatt ég ki teljesen a Rákóczi úton az az Ikarus
    435-ös autóbusz, melynek a motorterében a karbantartás teljes hiánya miatt tűz keletkezett? A megoldáshoz függvénytáblázat használható. (10 pont)

    5,) A Moszkva tér felé közlekedő 22-es busz a Szent János kórháznál fékhiba
    miatt elszabadult. Számítsa ki, hogy az autóbusz hány perc alatt ér a
    Moszkva térre. (Amennyiben lehetséges adja meg a "becsapódás" helyét is) (12
    pont)

    5/a) Ön szerint ki lesz a hibás?

    a,) A vezérigazgató
    b,) A karbantartó
    c,) Természetesen a buszvezető

    6,) Ábrázolja koordináta-rendszerben a BKV jegy és bérletárainak növekedését
    2000-től napjainkig. Más színnel jelölje a szolgáltatás színvonalának
    csökkenését. Milyen arányosság figyelhető meg a jegyárnövekedés és a
    szolgáltatás színvonalának csökkenése között? (20 pont)

    7,) A BKV 5 színésszel kötött szerződést a Nagykörúti villamosok és a 7-es buszcsalád utas-tájékoztató szövegeinek felmondására. Vajon hány darab autóbuszt lehetett volna teljesen kitakarítani, ha tudjuk, hogy a tájékoztatás "fejlesztésére" 5 millió forintot költött a cég, és azt is tudjuk, hogy egy busz kitakarítása 50 ezer forint. (10 pont)

    8,) Tippelős feladat:
    Ön szerint hány embert foglalkoztatnak feleslegesen az Akácfa utcában?
    Tippelje meg azt is, ha ezeket kirúgnánk, mennyi plusz bevételhez jutna a BKV. (7 pont)

    +1 vicc:

    - Hogy köszönnek egymásnak az Akácfa utcában a BKV-sok?

    - Legyen Ön is milliomos!

    dabadab: hogy legyen gepjarmu a feneked alatt es miert nem vagy kepes ehhez minimalis mertekben sem hozzajarulni.
    Mivel dolgozok, ebből kifolyólag adózok is, ezért minimális mértékben én is hozzájárulok. ;)

    [ Szerkesztve ]

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    válasz sasa311 #123 üzenetére

    Azért lehetnél kicsit tényszerűbb. ;)

    ...Mondtam, hogy nincs jegyem, de úgyis leszállok a következő megállóban. Erre teljesen kikeltek magukból. Minősíthetetlen hangnemben közölték, hogy nem szállhatok le, járőrt hívnak és azt ordították, hogy "most megszívod te kis geci, több száz ezret fogsz fizetni". Én ekkor szóltam, hogy márpedig a Móriczon le fogok szállni és mivel közeledett a megálló, elkezdtem készülődni, a táskámat felvenni és indultam volna az ajtó felé, de az egyik elém állt és két kapaszkodót megfogva feltartóztatott, azt mondta, nem mehetek sehová.

    Mivel az utazási feltételekben benne van, hogy ha megszakítod az utazást, akkor nem vagy köteles pótdíjat fizetni sem, ezért nem is értem az ellenőrök viselkedését...

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

  • Vandit.

    addikt

    a bkv vezetésnek szüksége an a bliccelőkre. ezért nem erőltetik az elsőajtós felszállást sem és nem építenek ki beléptetőkapukat se.. nem kéne alkalmazni ellenőröket és elvileg ugye több jegyet/bérletet adnának el..
    de akkor magukra maradnának és még a mostani vakok is felnyitott szemmel kérdeznék, hogy na akkor most, hogy mi utasok ellenőrizhető módon megtettünk a magunk részét, miért szar a tömegközlekedés?
    az egész cég eredeti rendeltetése nem a tömegközlekedés biztosítása hanem, hogy egy újabb feneketlen pénzeszsák legyen pár ember számára. csak úgy mint a máv vagy minden más is az országban.

    A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

Új hozzászólás Aktív témák