Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fehércápa

    aktív tag

    válasz bylow #2175 üzenetére

    Egy időben állandóan balhéztam,ha ilyesmi volt,de ma már tudom semmi értelme.
    Magyarországon olyan,hogy fogyasztóvédelem,nem létezik.
    Egy csomó panaszkönyvbe írtam azidőtájt, egyre se érkezett még csak reakció sem.
    Sőt,egyszer a kermi ellenem döntött egy olyan ügyben,amiben teljesen egyértelműen igazam volt. Visszavittem valamit,elküldték kerminek,amire az a válasz jött,hogy nincs igazam,mert a hiba a vásárlás után keletkezett.
    Felhívtam az eljáró ügyintézőt (kb olyan 300 telefonhívásból egyszer felvette) , elmondtam,hogy valamit félreértett,persze,hogy a hiba a vásárlás után keletkezett,tudtommal onnan él a garancia,meg nem tudom,hogy valaki reklamált-e már olyan ruha miatt,amit még nem vett meg,de kötve hiszem.
    A válasz az volt,hogy pereljek :D
    Így azt a 10ezret is buktam,amit a bolt kompenzációként kapásból felajánlott,merthogy teljesen egyértelműen nekem volt igazam.
    Na bocs a sok offért, a lényeg,hogy azóta én mindent szépen elfogadok,ha nagy gáz van szólok,de igazából kímélem az idegrendszerem,tök fölösleges bármiért balhét csinálni.
    Magyarország...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák