Új hozzászólás Aktív témák
-
e-newsee
addikt
Hát nem tudom. Ez egy összességében normális ügyintézés volt az emagról hallott egy-két sztori ellenére.
Oké a kommunikáció a vásárló felé hagyott némi kívánnivalót maga után, de az év végét is kalkulálva, amikor az ajándékvásárlások miatt jó eséllyel a garanciális ügyek mennyisége is megnő, szerintem rendben volt.
Ellenben, ha ugyanezt próbálod elintézni mondjuk a kék alapon sárga csillagos, segítőkész "szakértőkkel" operáló üzletláncban (a sarkon), akkor kb így alakult volna a történet:
-bemész, hogy hibás
-megkérdőjelezik, hogy nem te tetted-e tönkre a tévé alaplapját, és "illedelmesen" felhívják a figyelmedet, hogy ha úgy ítéli meg a szerviz, hogy nem jogos a garancia, akkor a javítást neked kell állni, szóval vallj színt, vagy így jártál
-ott hagyod a cuccot, megígérik, hogy szólnak, ha változás van
-egy hét múlva érdeklődsz, hogy mizu, de az üzletben:
a) Nem tudnak semmit az ügyről, az üzletvezető pedig "nincs bent"
b) Azt mondják, hogy elküldték, de lehet, hogy még ott porosodik az üzletvezető irodájában a sarokban
c) Azt mondják, hogy "mondtuk, hogy szólunk, ha van valami, nem kell feleslegesen érdeklődni"
-újabb egy hét múlva már biztosra mondják, hogy elküldték, de az állapotról nem tudnak semmit, mert ők csak elküldik a szerviznek. Ha kivered a hisztit, és fenyegetsz a fogyasztóvédelemmel, akkor "telefonálnak" egyet, majd közlik, hogy igen, tényleg megérkezett, már javítják.
-újabb egy hét után érdeklődsz (mikor még mindig semmi infó), hogy akkor adják meg a szerviz elérhetőségét, amire azt mondják, hogy a partnereikről nem adhatnak ki ilyen infót
-egyszer csak kapsz a szerviztől egy emailt, hogy ma kapták meg a cuccost, és nekiálltak javítani
-az üzletben azt mondják, hogy nem értik, miért csak most ért oda, ők már régen elküldték
-újabb hét (esetleg 2-3), mire nagy nehezen utoléred a szervizt az e-mailben lévő elérhetőségek valamelyikén, ahol közlik, hogy kész a cucc, már rég visszaküldték a boltba
-bemész a boltba, ahova nem érkezett semmi. Biztos a futár, meg csúszás, meg hát nemzeti ünnep, oké, hogy szombat, de tudod, na.
-pár ilyen napi szintű üzletbe járás, és reklamálás/vitatkozás után egyszer csak felhívnak, hogy megérkezett, átveheted.
-bemész, hazaviszed, működik, boldog vagy
-megnézed a szervizlapot, és látod, hogy a telefonokban bemondott dátumokból semmi sem igaz
És mindez országon belül zajlott le, magyar forgalmazó által magyar kereskedelmi egységen keresztül egy magyar szervizzel.
Ehhez képest a cikk leír egy viszonylag gördülékenyen lezajlott jogos garanciális ügyintézést pozitív végeredménnyel, ami határokon átívelt, ráadásul a két fél magyar és román volt. Szerintem ez bőven jó."Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autós topik
- PlayStation 5
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD