Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz EquinsuOtcha #20 üzenetére
Látom nem csak nekem tűnt fel az animációk minősége, jól van. Amúgy maga a level design is kifejezetten a bundás főhős adottságaihoz lett igazítva, tényleg macskaként kell gondolkodni (én például percekig kerestem az egyik rácsos ajtónál, hogy hol kell továbbmenni, mire leesett, hogy ja, macskaként simán átférek a rácsok között )
-
Teasüti
nagyúr
válasz EquinsuOtcha #20 üzenetére
Kinőttem a játékokból, szóval AAA címek terén le vagyok maradva. Évi egy-két indie-vel kapcsolódom csak ki néha, az is casual. De ez a fizika és ez az animáció nem alapvetés manapság még? Vmi olyat mutatott a Stray, amit máshol nem láttunk még?
Mert ilyen szintű ütközési modelt már tudott az Aegia is, mielőtt PhysX lett belőle. Az akkori demókban is láttunk már alakzárást szimulálni tárgyak között, szóval nem értem miért olyan nagy szám egy kosár egy macska fején. És ennek már vagy 10 éve. És itt még nincs semmi extra cicoma, mint a szőrzet szimulációja, folyadék szimuláció, esetleg egy kis soft body a lehulló festékes vödrökön, stb.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Gaming notebook topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ukrajnai háború
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- RAM topik
- Acer notebook topic
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest