Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz tagagaba53 #4147 üzenetére
Látván a videót, nem is tudom mire gondolsz... talán a kormányközép GPS vagy a tükrök hiánya esetleg a járdázás és a bepofátlankodás a lámpáknál, ez fogott meg?
Jöhetne már egy igazán jó megoldás a körülnézésre, amit az SCS nagyon elbaltázott!
Alárendelt úton haladva, kereszteződésbe érve a jobbra/balra nézés két gomb és a probléma az előrenézéssel van, mert az a harmadik. Miért nem lehetett úgy megoldani, hogy a jobb/bal kitekintés után, a gombok elengedésével középre, előre ugorjon a tekintet?
Nekem a DFGT-n sok gomb van, de nyerő lenne ha csak addig néznék valamelyik irányba ameddig nyomom a gombot, ilyen modot nem találtál? -
fagy53
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #4150 üzenetére
Ja, arra is láttam pár megoldást, de én egyszerűbbre gondoltam!
tagagaba53: nagy kár, érdekelt volna az, hogy hogyan sikerült ezt egyszerű beállítással elérni.
Vakegérke: lehet, hogy az egérke vak, de az esze az vág! Sokan nem fogják fel mit is akarok, pedig igyekszem több oldalról megközelítve megfogalmazni, neked sikerült! Más autós játékokban, szimulátorokban simán megy a dolog, mert úgy természetes és itt nem....
Érthetetlen miért kell az előrenézéshez gombot nyomnom, hiszen az a default helyzet! Ügyesen megcsinálták a pásztázó jobbra/balra nézést, de számomra a leglényegesebb, legtöbbet használt a szimpla gyors jobbra/balra kitekintés. -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #4161 üzenetére
Nézegettem a készülő verzióról képeket és " egy eltúlzott képeslap színeit" látom. Nem tudom mi lehet az oka az intenzív színvilágnak, de ez így messze van a valóságtól. Persze sokaktól megkapod a csodálatos jelzőt, de a valóság nem ilyen és kíváncsi lennék arra, hogy feltelepítve a gépemre mit vált ki belőlem?
Tesztelésre különben alkalmatlan vagyok, keveset játszom már az ETS2-vel, túl sok új profilt kellett használnom a sok változtatások miatt, melyekre sajnos szükség van és lesz....
Lehet, hogy megvárom az 1.9 tapaszt és akkor jelentkezem, hogy kipróbálhassam a Brutál 3-at. Várhatóan a TSM is újabb verzióval jön ki és frank007 magyar mapja is bővül, no meg kiváltképp javul.
Addig kíváncsian lesem mások kommentjeit a munkádról. -
fagy53
nagyúr
Üdv!
Kiveséztem a Brutal3-at, én sem vártam meg az 1.9 tapaszt és élve az alkalommal Stewen1967 feltöltését leszedtem , telepítettem és teszteltem.
Két profilt használtam, az eredetit és a TSM-el bővített verziót. Egyiknél sem tapasztaltam problémát, sőt a TSM-nél korábban tapasztalt pár másodperces akadások is megszűntek...
Az "eltúlzott képeslap színei" sajnos nálam is valósak nemcsak a fotókon láttam és ez nekem mínusz....
Az éjszakai vezetés könnyebb lett, de a kéklő égalja és az intenzíven ragyogó csillagok eléggé kiábrándítóak, akárcsak a túlzásba vitt macskaszemek a szalagkorláton. Jók viszont a fények, akár a közvilágítás, akár a járművek / saját, AI / szempontjából, a lámpák fényudvara számomra tökéletes...
A nappali vezetés egyértelműen napszemüveges, ami keményen éleslátásra korrigált, plasztikus képet adó megoldás. Furák a délelőtti / 10 óra / csillagok, de kellemes, hogy javult a távolbalátás élessége, nem korlátozzák annyira a távoli párák, ködök, mint az eredetiben. Olyan a Brutal 3 mintha egy hidegfront szele söpört volna végig a napsütötte tájon.
Az eredetin van mit javítani, de ez a verzió nekem úgy tűnik átesett a ló másik oldalára, valahol a kettő között az igazság! -
fagy53
nagyúr
válasz atomeec #4503 üzenetére
Az AI mérhetetlen sok hibát követ el, se szeri, se száma a szabálysértéseknek, de sajnos a valóságban is szentségelek eleget és vigyázok másokra! Néha vigyáznak énrám is ....
Ez játék ugyan, de szimulátor lévén tartani kell magunkat a szabályokhoz és etiketthez, mint a valóságban és ez nem FLATOUT!!!
Az SCS próbál javítani az AI viselkedésén, de ezidáig nem sok siker koronázta ebbeli ténykedésüket, ígéret az van, az 1.9 patch állítólag itt is javítgat valamit a vegetáció és egyebek pofozgatása mellett.Stewen1967: nekem a 750 paci is elég ehhez a művelethez /ekézés/, de nem korrekt eljárás!
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #4523 üzenetére
Üdv!
Működik más moddal is pl a frank007 - féle magyar mappal. Más kérdés, hogy míg a Brutal 3 színeit túl intenzívnek találtam /brutál../ és írtam, hogy átestél a ló másik oldalára, itt meg a hangoknál túl intenzív a külső, ami olyan hatású mintha lehúztam volna az összes oldalablakot!
Ezen persze lehet segíteni és találni egy középarányos megoldást ami az eredeti és a Te verziód között van, de azzal már nem tudok mit kezdeni, hogy álló HÉV szerelvény a fülemben éktelen zakatolással és füttyel robog, a frászt hozza rám amikor keresztezem a sínpályát...
Egyébként dícséretes, hogy foglalkozol a hanggal is mert a valóságban is sokat segít a fül és az eredeti játék túlságosan steril volt ezen a téren. Fura, hogy legalábbis számomra, mindig túllősz a célon, pedig a megjelenítésnél és a hangoknál is elég lett volna a kevesebb .
Én személy szerint köszönöm, hogy ennyit foglalkozol a témával és közkinccsé teszed, minden kritikám mellett élvezem a módosításokat... -
fagy53
nagyúr
Én sem látok sok fantáziát a garázsok és sofőrök eszetlen szaportásának, de azzal sem értek egyet, hogy semmi kihívás nincs a velük való foglalatosságban.
Sokan csak a szaporításban gondolkodnak, de megfeledkeznek az alkalmazottak képzéséről ami nem elhanyagolható...
Nekem eleve több profilom van, de 40-es szint és 2-3 garázs, 10 sofőr esetén törlöm a profilt és újat kezdek.
Eddig már sok mindent kipróbáltam a karrier építésben és ez a vállalkozási igényemet kielégíti, a vezetés mint fő szempont mellett. A változatosságról meg különben is gondoskodnak a modderek és az SCS folyton megjelenő tapaszai, amik már egy párszor borítottak mindent! -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #4725 üzenetére
Feltettem a Brutal 6.1-et ami a korábban közölt linked és gondolom ezt pofozgattad azóta.
Játszottam az 1.8.25 patch eredeti hangjaival és meghallgattam valós fülkehangokat több márkánál.
Jók az eredeti ETS 2 hangok....kb annyira jók a valósággal összehasonlítva mint maga az ETS 2!
Tudni kell azt, hogy a fülkehang az nem a külső hang lehalkítva, a hangszigetelés miatt egy komoly aluláteresztőn megy keresztül, így a mély, morgós hangok kerekednek felül, ami az eredeti ETS 2-nél érvényesülnek is, míg a Brutal 6.1 Scania hangja szinte semmiben nem különbözött ha játék közben külső nézetbe mentem át, ue igaz volt pl a DAF hangra is.
Egyértelművé vált számomra, hogy az eredeti kamionhangok jók, de változtatni kell az arányokon, a külső zajokat jobban be kell hozni a fülkébe, elhaladó autók, futómű, szélzaj stb. Mindez megvan az eredetiben csak gyenge a keverés. Köszönet neked azért, hogy lehetővé tetted számomra ennek megismerését, felismerését a Brutal 6.1 közzétételével.
Az éjszakai vezetést már csak a Brutal-lal tudom élvezni, egyszerűen könnyebb mint az eredeti játékban megszokott és jók a napszakok váltakozásának időpontjai...
Nappal a megnövekedett látástávolság vonzó, a színeket változatlanul brutálisan eltúlzottnak érzem, itt némiképp a kontrasztosság kárpótol. -
fagy53
nagyúr
Akkor még nem tudod milyen élvezet a kamionoddal sódert vinni! Kész horror az út még egyenesben is ekkora tempóval...
Más: frank0007 mapja a magyar map, igazi hangulatos semmivel össze nem keverhető magyar unikum. Aki itt él rögtön ráismer a tájra, utakra, házakra még akkor is ha nem minden olyan fényes mint a jól megszerkesztett videóban. A map 12 évvel ezelőtti állapotokat rögzít ezért pl a budapestiek sok mindent nem úgy ismernek ahogyan azt a kamionozás kapcsán tapasztalják. Félig kész bétáról van szó, szidni nem lehet csak dicsérni, együtt kell élni a bugokkal, mert a mienk és egyedülálló!
-
fagy53
nagyúr
válasz #10234880 #4942 üzenetére
Abban igazad van, ha már szimulátor akkor szimulálja ezeket a malőröket is, elvégre a valóságban számtalanszor találkozunk velük. A legfontosabb ok az amit már írtak egy páran, a program kereteibe nem fért bele ez a funkció. a játék grafikus motorja egy 1997-es konstrukció, veled kb egyidős, millió pofozgatáson esett már át és örülhetünk neki, hogy legalább ezt az élményt megadja nekünk. Ha követed a legutóbbi 1.9-es patch bétájának állandó szinte kétnaponkénti verzióit, amik ráadásul legnagyobbrészt az AI viselkedését módosítgatják, láthatod mennyit szenvednek a fejlesztők csak ezzel a fejezettel, míg az általad említett törésmodell nagyobb stúdióknak jobb motorral sem mindig éri meg....
smisa:nem kell mindent elhinni.... nem multi csak soknyelvű.
[ Szerkesztve ]
-
fagy53
nagyúr
válasz tagagaba53 #5088 üzenetére
Ez nemzedéki probléma ott is, a fiatalok mindent igyekeznek megosztani egymással, a legkülönbözőbb témájú képek keringenek a világhálon és senkit nem zavar, hogy jórésze teljesen érdektelen, legfeljebb a gazdájának fontos. Az ETS 2 nagy hibája, hogy nincs multi, így kénytelenek képek tucatjait kitenni egyes fórumokban pl SG.hu pusztán egyfajta mutogatási kényszerből és mohón áhítoznak az elismerésre....
AZ SG.hu-ra eddig feltett képek 90-95%-át nyugodtan lehetne kukázni és legfeljebb a maradék 5-10% bír némi információ tartalommal amit érdemes megnézni.
A nemzedékváltás mindenkori vesztesének kell megtanulnia, hogy széllel szemben nem lehet...
Nagyon komoly pénzek cserélnek gazdát a világon, kihasználva ezt a "mutogatási kényszert". -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #5105 üzenetére
Leszedtem a legutolsó verziódat és a frank007 mapjában nyomulva gratulálok hozzá! Ez a map szintén béta és talán több grafikai anomáliát is tartalmaz mint pl a TSM,így próbára téve a művedet, de egy napos délelőtti Dél Pest - Tata fuvar egészen jó benyomást tett rám, még a brutálos színvilág is mintha csitult volna valamicskét...
Külön öröm volt számomra, hogy eredeti játékhoz belőtt hangképem sem változott, talán a motorhang lett picivel tolakodóbb, de így is tökéletes a hatás.
Az új patch várhatóan a fű részletességét és általában a növényzetet módosítja, én egyelőre a megjelenésig nem piszkálnám ezt a témát! Én még az aktuális hivatalos javítást használom, nem tesztelem az 1.9-et, de várj egy kicsit Te is a módosítgatásokkal, mert ha kijön a végleges javítás úgyis lesz egy pár embernek hasfájása és nem kell első szóra ugrani!
A Brutál most, nekem legalább is, így jó ahogy van. Kösz! -
fagy53
nagyúr
Dől, ne felejtsd el, hogy milyen magasan ülsz! A fülke imbolygását sokkal jobban érezni fent, mint egy autóban vagy motoron, de megnyugodhatsz - a kerekek az úton maradnak....
A jelenlegi gyári fizikája egyébként nem rossz, javított a fülke mozgásán és már nemcsak a sóderes tartálykocsi okoz kellemetlen pillanatokat, hanem társult ehhez a sima konténeres tréler is.
A fülke bólintását én az eredeti és a Kacak féle fizika közé állítottam be, miután tanulmányoztam videókat és a valóságban is lestem az induló, váltó és fékező kollégákat.... -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #6066 üzenetére
"a fényudvar nélküli lámpák és indexek lettek egyetlen egyet kivéve, az utcai lámpákon rajtahagytam de csak azokon." - nagyon helyesen
A gyári mapon mászkáltam ma egy kicsit a Brutál-lal és nagyon megvagyok vele elégedve, sikerült szerintem ebben a véglegesnek tűnő verzióban tompítani a brutálságán és pár dologtól eltekintve tetszik.
- motorhang a fülkében, ezt töröltem, probléma megoldva
- prizmák végtelenje az elválasztó korlátokban, ezt nem piszkáltam, de este zavar mert ilyen a világon nincs, viszont könnyít a vezetésben..
Jó lett a fű, a régi sötétzöld jó, hogy a múlté... -
fagy53
nagyúr
Az szép lenne és értelmetlen.....
Gondoskodni kell, hogy kikapcsoláskor elmentse egy meghajtóra és bekapcsoláskor meg telepítse a ramdiskre, és ha SSD is van a dologban, akkor az nem fog ennek örülni a sok írás, törlés miatt.
A játék során meg semmi előnyét nem látod a dolognak, hisz nem a meghajtóhoz való hozzáférés korlátozza alapvetően a sebességet, hanem a rossz szervezés ami a grafikai motor hibája / 1997-es ! /. Nyilván nem kevés rugdosáson esett már át, de úgy rossz ahogy van.. Szenvednek vele a csehek éppen eleget, egy tisztességes javítás /patch/ elkészítése is nagyon hosszú idő, mert ahogy belenyúlnak és kijavítanak valamit, az máshol egy nemvárt hibát okoz, erről Stewen1967 tudna mesélni! -
fagy53
nagyúr
Bár a játék /ETS2/ jó, a legnagyobb baromság lenne mások miatt csak ezért pénzt költeni rá. Annakidején nyilván olcsón jutottak a PRISM3D motorhoz a csehek, ne mi fizessük ezt most ki!
Vigaszul szolgáljon, hogy bizonyos szint felett hiába növeled a grafikai beállításokat, az eredmény nem fog lenyűgözni és nem tudom milyen erős gép kell neki, hogy az FPS-ek is meglóduljanak....
Együtt lehet élni ezzel a hibákkal, hiányosságokkal, mert tulajdonképpen egy unikum ez a játék és nagyon kíváncsi leszek az amerikai verzíóra, főképp arra, hogy mit javítottak ki az itt jelentkező problémákból.
Egyszer pl már jól megcsinálták a jobbra-balra kinézést két gombbal, az ETS2-nél ez csak három gomb segítségével lehetséges, bizakodom, hogy a következő verzíó ismét a normális, minden szimulátor így működik, utat követi! -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #6304 üzenetére
Nekem az tetszett amikor a fiúk rájöttek, hogy pl felesleges kiszámolni a tárgyakat, textúrázni, kvázi a fal mögé nézni amire a fénykéve ráesik. Ez a röntgen effektus este sok felesleges robotot jelentett.
Sok felesleges kört fut a program ami tetemesen lassít. Az általad említett felesleges részletesség meg hab a tortán! Az avitt motor és a laza programozói hozzáállás együttesen okozza a sokunk által ismert anomáliákat, de valahol kárpótol a játék egyedisége /ebben az előző kiadásokat is beleértem/ és szívesen játszom,játszunk vele. -
fagy53
nagyúr
válasz VegyesTamás #6398 üzenetére
Az adatlapodon lévő konfig. VGA-ja elég harmatos, még akkor is ha a vmem mérete tökéletes. A RAM méreted viszont keskeny...
Ez a csirkefogó játék imádja telepakolni a vmemóriát és ráadásul rendesen lenyúl a rendszermemóriából is.
Inkább GPU függő mintsem CPU a kevés FPS, de erre mondják, hogy nem optimalizált a program szervezése és még finom voltam!
Az 1.4 patch előtt rengeteget akadozott a lassúsága mellett is, de azóta ez javult valamelyest. -
fagy53
nagyúr
válasz VegyesTamás #6427 üzenetére
Egy napon nem lehet említeni az 5450-nel, kicsit butítva a grafikát, meg persze kérdés milyen felbontásban játszol, sokkal jobb lesz mint a jelenlegi és biztosan folyamatosabb lesz a játék vele....
1 GB alá semmiképpen ne menj, mert nagyon kényes az ETS2 a vmem nagyságára! -
fagy53
nagyúr
válasz VegyesTamás #6430 üzenetére
Ennek a játéknak semmi sem "ideális", de azért vannak fokozatok. A jelenlegi kártyád ennek a sornak a legalján van, ezért ne csodálkozz az eredményen. Az 5650 jobb, de még messze van a középmezőnytől, nekem 7770-esem van, de a GTX460 is hasonlóan muzsikál 1680x1050-es felbontásban.
ATi-ban gondolkodva 57xx, 67xx, 77xx elég a konfigodhoz, ill felbontásodhoz és használtan biztosan beleférsz egy 10-15k keretbe, de az 1GB és a GDDR5 meglegyen! -
fagy53
nagyúr
válasz #10234880 #6450 üzenetére
Megy vele minden, mert csak a festés bővült, meg az AI viselkedésén változtattak valamit. Nézd meg a mérete is kicsi...!
A körforgalmi szabályok még a csehekig nem jutottak el, mert patch ide, patch oda, durván és gyorsan berongyolnak a körforgalomba, ahol elsősorban a jobbkezes szabályt tartják elfogadhatónak és nem kevés euro-m bánja ezt! -
fagy53
nagyúr
válasz Feribacsi555 #6476 üzenetére
Ilyenkor célszerű először elmenni aludni....
-
fagy53
nagyúr
válasz Feribacsi555 #6994 üzenetére
Igen, de itt a vételről volt szó és nem a nolimit moddal vetted meg!
[#6990] -
fagy53
nagyúr
válasz Milka 78 #7037 üzenetére
Üdv!
Nem tudom emlékszel-e a Crysis 2007-es megjelenésére? Na, ez ahhoz hasonlít, nem volt olyan VGA széles e világon amellyel full-on szaladt volna a játék. Ekkortájt jelent meg a DiRT is, mindenki kínlódott vele és csak jóval később derült ki, hogy négymagos procival készítették, mindezt akkor amikor még legfeljebb csak hébe-hóba fordult elő ilyesmi, éppen a kétmagos váltás korát éltük....
Sajnos itt nem az éppen aktuális hardver / CPU, VGA, RAM/ a hunyó, hanem a játék motorja, azaz a szoftver a gyenge. Szinte minden téren rosszul teljesít, a nem éppen szuper megjelenítés is mérhetetlen erőforrásokat köt le továbbá jelentősen nehezíti a fejlesztők utólagos munkáját, lásd patch-ek.... -
fagy53
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #7304 üzenetére
+1
Nálam négymagos procinál következetesen két magot használ a játék, ha jól emlékszem az 1.4 előtt még ennyit sem....
Ha csak egy 900°-os kormányt tesz hozzá már egy más világba csöppent, ennek azonnal látja a hasznát míg a multicore ennél a játéknál halottnak a csók... -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #7372 üzenetére
Üdv!
Már régen játszottam vele, mert egy ideje a kormány és köztem kb 15 km van és ez leküzdhetetlen hátrány. Emlékeim szerint tényleg pár FPS különbség volt a gyári és a Brutál között, az utóbbi javára. Egy biztos, a Brutál soha nem korlátozta a képalkotás sebességét, sőt megerősítem azt, hogy javította! -
fagy53
nagyúr
válasz freeknight #7527 üzenetére
Én viszont a joghoz nem értek, de az érvelésedből hiányoznak a közzététellel kapcsolatos jogi vonzatok. A saját magának "hackelt" játék nem fog fájni senkinek, de közzé téve, ha ez ellenszolgáltatás nélküli is, nem hiszem, hogy ne ütközne egy- két paragrafusba...
A megvásárolt, jogdíj, stb. CD tartalmát pl egy presszóban lejátszva, még ha zenés felár nincs is, nem sokáig tehetném következmények nélkül, míg otthon annyiszor játszom le, akárhányszor csak akarom. A helyzet hasonló Stewen1967 esetéhez..... -
fagy53
nagyúr
válasz #70339072 #7548 üzenetére
Nem hinném, hogy bármi problémád lehet valaha ebből a "hackelésből", kis cég /SCS/ nem foglalkozik vele, mivel vélhetően ők is hasonlóképpen nyúlnak le kisebb dolgokat. Az, hogy ezzel foglalkoztunk itt egy keveset, ne vegye el a kedved a további jobbításoktól, ha visszakapom a kormányomat és gépemet letesztelem én is az SCS és a Te munkádat, már alig várom!
-
fagy53
nagyúr
válasz Vakegérke #9313 üzenetére
"MN 6145, 1970 június 15 - 1972 július 12"
Grat! Szép és így már érthetőbb a Vakegérke, bár rám a béna hóember illene...!
Az aktivitásodért meg külön elismerés illet amit itt és más topikban kifejtesz, de sajnos veled együtt már egypáran rontjuk a PH! fiatalos statisztikáját, ejnye-ejnye.. -
fagy53
nagyúr
válasz beleszólok #10242 üzenetére
Kortól és szemüvegtől is függ! Kínlódom vele én is eleget és mindegy, hogy 200 vagy 300% a renderelés, pl a sebességhatárokat jelző táblákat is csak későn veszem észre....
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Nekem 750Ti és még csak nem is FullHD-ben megy a móka, mégis akad, ill. nem megy folyamatosan filmszerűen. Egy ezeréves összevissza gányolt grafikus motor szenved és hiába a korszerűbb hardver, a játékélményt a grafikus motor határozza meg egy bizonyos szint felett...
Az igazán szomorú az ha az ATS is ilyen lesz! -
fagy53
nagyúr
válasz újraregelt #12614 üzenetére
Üdv!
A végigszenvedés már alapból rossz, ez nem egy rossz házasság, ezt élvezni kell...
Valóban szimulátorként adják el, ez nagyrészt igaz, de tökéletes szimulátor semmilyen más műfajban nincsen, miért pont ez legyen a kivétel?
A kezdetektől rengeteg hibát javítottak már ki, de a játékmenetre kis figyelmet fordítottak, ebben igazad van. A csicsázásokat remekül lehet a modokkal elintézni, de a játékmenetet csak a gyártó tudja befolyásolni, illetve szimulációs szempontból helyesen kiadni.
Igaz rétegjáték, de anyagi megfontolásból igyekeztek széles rétegnek megfelelni, ez nagyon látszik a játékon és így kell elfogadni, ez nem egy kamionos oktatóprogram! -
fagy53
nagyúr
válasz Paladin1492 #13581 üzenetére
Remény....ah?!
Többszörösére hízott már a játék a megjelenése óta, a patch-ek száma már követhetetlen és az állandó változtatások állandóan hazavágják az egyébként bevált modokat is. Nem mondom, hogy mindez felesleges volt idáig, mert javult a játék, de fárasztó már ez az állandó változtatgatás..
Mára már nem a fuvarozás teszi ki a játékidőt, hanem az állandó karbantartása a játéknak!
Olyan ez mintha a lakásomat havonta kifesteném és csak ezért járnék haza.. -
Új hozzászólás Aktív témák
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- SSD kibeszélő
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- További aktív témák...