Új hozzászólás Aktív témák
-
Brutális eb
addikt
Offline RPG KOTORT most!
Ezt a csilli-villi szines szagos hulladékot huzzák le a klotyón vagy tegyék ingyenessé.
Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
Gergosz2
veterán
hát én a szöveg egy részét képtelen vagyok feldolgozni
[ Szerkesztve ]
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Wolverine
félisten
Mit nem értesz? Komolyan kérdem.
#4: inkább az a agáz, hogy csak vesszőt használt a cikkíró a tagmondatok elválasztására, pedig egyetlen gondolatjel sokat segítene (vagy akár a 2-3 mondatra darabolás).
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Gergosz2
veterán
viszont érkezik majd a már kiadás óta követelt karaktertranszfer, group finder, és legacy perkek, valamint a főleg rp szempontból fontos adaptív gear,
Játéktechnikai szempontból arról van szó, hogy az ún. social gear felveheti a combat gear statjait és bónuszait. Bekerültek továbbá az augment kitek is, amellyel egy normál (nem kritikus sikeres) tárgy is augment slottal rendelkezővé tehető
Azért nem így szoktam beszélni a barátaimmal.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Wolverine
félisten
karaktertranszfer: egy szerverről egy másikra költözteti a karaktered a Bioware, amennyiben kifizeted a szolgáltatás árát
group finder: szerintem ez egyértelmű...
legacy perk: nyilván bizonyos dolgok teljesítéséért kapsz perkeket (máshol ezeket hívhatják achievementnek, accolade-nak, akárminek), és ezt kibővítik egy új kategóriával
social gear: olyan cucc, aminek a kinézete látszik rajtad
combat gear: olyan cucc, aminek a statjai vefolyásolják, milyen erős vagy a harcban
augment slot: egy adott tárgyon levő fejlesztési lehetőség, amelynek léte nem garantált; az augment kit felhasználásával viszont biztosan létezni fog az adott felszerelési darabonEgyéb kérdés? Csak mert ezeket én is úgy írtam, hogy egy percet nem játszottam a SW:TOR-ral...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Tigerclaw
nagyúr
Sajnos az SWTOR újabb példája annak, hogy milyen barmok jutnak vezető, sőt döntő pozícióba egy ilyen óriási projektben. Eleve elcseszték hogy MMO helyett valami MMO szerűt csináltak, ráadásul félkészen adták ki ahogy a legtöbb bukott MMO-t. Ha már rááldoztak több évet, sokmillió dollárt, miért nem tudtak várni még fél évet?????
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Gergosz2
veterán
azért szép magasan tartják az árát , most néztem 12k az alap játék / 8k 60 napos gamecard
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz freelancer #12 üzenetére
Én nem vettem meg, de bosszant hogy sok ember munkáját tönkreteszi valaki, mert nem bír várni még pár hónapot.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Meglivorn
aktív tag
Azt felejti el mindenki, hogy amíg a játék nincs kinnt a placcon, addig viszi a pénzt. Méghozzá nem is keveset napi szinten. Ugyanakkor egy MMO sosincs kész (elég megnzéni egy wow milyen rendszerváltozásokat eszközöl rendszeresen, még 7 év után is).
Az eredeti megjelenés 2011 tavasz lett volna, így is késett több, mint fél évet, a pénzügyesek meg nem viccelnek.Valahol az is gond hogy a WoW olyan szinten torzítja az MMOk megítélését és elvárásait hogy irreális követelményeknek kell megfelelni.
Olyan játékot csinálni, amiben annyi a tartalom már a megjelenés pillanatában, mint a WoWban hat-hét év alatt felhalmozódott, ami kielégíti a hardcore arcok vérpisiltető elvárásait (megjegyzem ők lépnek le leghamarabb, amint kipipálták a contentet) és a nomrál sőt casual játékosok lazább nehézségi igényeit, a PvP elvárásokat, a kezdeti roham alatt a "nemvagyokhajélandósorbaállnilénezértfizettemmégszervert" anyázás után a "minekkellettennyiszerversenkinincssohatessékőketöszevonnimonst" sírást, legyen szemgolyónyalogatóan gyönyörű, de persze fusson el egy kávéfőzőn is...
Lehetetlen.Félreértés ne essék, súlyos hibái vannak a játéknak. Főleg a borzasztó engine (nem a grafika, a teljesítmény és hardver skálázódás). De mindamellett baromi élvezetes tud lenni, iszonyat sok tartalom van benne, és az eltelt fél évben többet pakoltak bele és korrigáltak mint sok más MMOba egy év vagy több idő alatt.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Meglivorn #14 üzenetére
Igen, addig viszi a pénzt. Ezt nevezik befektetésnek. Viszont ha félkészen adják ki, akkor le is mondhatnak a pénzükről. Utólag nem lehet javítani. Hiába lesz indulàs után fél évvel vagy akár negyedévvel később sokkal jobb, máris elvesztette örökre az előfizetők nagy részét.
Az egyébként egy nagy félreértés, hogy a wow eddigi összes tartalmával kell vetélkednie a konkurenciának, mert elég lenne annyi is, ami a wowban indulásakor megvolt. Egyébként nagyon jól látni, hogy mióta a Blizzard félgőzre kapcsolta a wow fejlesztést, többmillió játékost veszített el. Azt is látni, hogy a wow mellett szinte minden nagyobb induló MMO kapott esélyt többszàzezer, néha millió játékostól, de ha a játék félkész, azt nem tolerálják. A bugokat tudják tolerálni, de a tartalomhiányt nem.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Meglivorn
aktív tag
válasz Tigerclaw #15 üzenetére
"Az egyébként egy nagy félreértés, hogy a wow eddigi összes tartalmával kell vetélkednie a konkurenciának, mert elég lenne annyi is, ami a wowban indulásakor megvolt. "
HAH, Annál sokkal több van. Nem viccelek, nem fanboykodom. Sőt, ha az effektív tartalmat nézed (mert pl. szintezés alatt szinte senki nem jár dungeonba mert nem éri meg, vagy a max. szint alatti , mondjuk 70-80as instákba sem, legfejjebb néha, szórakozni és nosztalgiázni, de kihívást nem jelentenek), akkor még azzal is simán versenyképes.
És sajnos nem, igenis a mai tartalommal kell versenyezni. Gyakori védelem, hogy "de induláskor abban sem volt..." erre pedig a szokásos válasz "De az akkor volt, most meg ez van. És ezzel kell versenyezni mert nem az a kérdés, hogy mi volt 7 éve, hanem hogy X játékban ez van, Yban az." -
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #15 üzenetére
Szvsz a WoW fejlesztése nincs félgőzön és nem is volt soha; és a csúcshoz képest valóban csökkent 2 millióval a játékosszám... csakhogy más MMO-k el sem érték ezt a 2 milliót.
Egyébként ha a WoW ma jelenne meg annyi tartalommal és buggal, mint 2004-ben, akkor könnyen lehet, hogy bukna. (szerk: épp ezért úgy vélem, Meglivornnak igaza van a #14-ben)
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
nagyúr
válasz Tigerclaw #15 üzenetére
@Tigerclaw: nem, 2012ben már nem lehet egy játékot úgy kiadni, mint ahogy a wow indult 2005ben. a piac nincs már ugyanabban a helyzetben, sokkal magasabban van az ingerküszöb, minden téren. kimondottan a wowval akartak konkurálni, onnan akartak játékosokat elcsábítani, szóval igenis legalább közel annyi munkaórát bele kellett volna ölniük.
@Gergosz: velük én sem, ők nem játszanak mmo-kat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Löncsi
őstag
-
nagyúr
pont ezért írtam munkaórát.
mod: másrészről meg igenis a plafont vették célba, szóval nem nagyon lehetett volna elspórolni a dolgokat. vagy igen, de akkor a megváltozott lehetőségekhez igenis hozzá kellett volna igazítani a célokat.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Löncsi
őstag
És akkor dolgoznak napi 30 órában? Blizzard is rengeteget időt ölt bele az évek alatt, legnagyobb játékuk.
Ezt Te sem gondoltad komolyan, vagy ezt nem értem.Zigur
A szoftverfejlesztés egy pont után nem párhuzamosítható hatékonyan.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
nagyúr
2011 végére jött ki a játék, olyan hiányosságokkal, amik messze nem haladták meg azt a pontot, ahol ez a párhuzamosítás vs. hatékonyság dilemma felléphetett volna. néhány példa, a teljesség igénye nélkül:
* guild bank kompletten hiányzott;
* az ui fix volt. az ablakok se átméretezhetőek, se mozgathatóak nem voltak. felnyitottad az invertory-t és a karakterlapot, és úgy nézett ki, mint a diablo 1ben, csak nem takarták ki a teljes képernyőt. ha felcsaptad még mellé a "varázskönyvet", az az elsőnek kinyitott ablakot be is zárta.;
* ah/bróker kényelmetlen használata. kereséskor be kellett állítanod 3 értéket egy legördülő menüből, amellyel behatároltad a keresett tárgy funkcióját, majd el kellett indítanod a keresést, és csak mindezek után adhattál meg név szerinti szűrést. ha egy másmilyen funkciójú tárgyra akartál rákeresni, kezdhetted előröl.
* ide tudom sorolni a karakter transzfert is. ez alapjában véve inkább db szintű folyamat (legalábbis számomra), amihez le kell programozni a megfelelő részt a gui-hoz és billinghez.ezek tipikusan olyan területek, amelyeket a fejlesztés egy adott fázisában elkészítettek, aztán sikeresen úgy maradtak. nem lett volna nagy vaszisztdasz fél évre felvenni n darab kódert, és rövid betanítás után nekiállítani az ilyen feladatoknak. a komfortérzet nagyságrendekkel javult volna.
az ad-hoc és krónikus gameplay problémákról szándékosan nem beszélek, azok nagy része tényleg nem kitesztelhető, csak a produktív üzemben. bár annak illett volna kibukni, hogy a pvp bolygó 20+ játékosnál illetve alatta is átvált képregény üzemmódba. és nem hardvarefüggő.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Löncsi
őstag
Uh, komoly, akkor ezt tényleg elrontották.
Viszont a tartalom mennyisége sose lehet induláskor annyi mint a WoWban jelenleg van. Bár tegyük hozzá, hogy új WoW gamerként nagyrészüket nem is fogod felfedezni, hiszen az alsóbb régiókat hamar átfutod.[ Szerkesztve ]
Elvették a radírját, azt az egész élete egy nagy kompenzálás, hogy ő igenis kan és igenis 2 méteres a fallosza - by stranger28
-
Wolverine
félisten
Amit szintén nem lehet úgy megoldani, hogy akkor felveszünk még x embert, mert annak a vagy a minőség, vagy az egységesség issza meg a levét...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
senior tag
válasz Wolverine #28 üzenetére
Lehet hogy igy van, bár ha az elejétől így tervezik akkor talán.
Mondjuk a Bioware esetében azt lépték meg úgy 2 éve hogy gyakorlatilag az összes embert a Warhammer-től áttették SWTOR-ra, lehet pont emiatt volt.
Pont játszottam akkoriban a WH-el, fura volt hogy teljesen leállt bármi fejlesztés, emiatt nem is vettem SWtor-üt, sejtettem itt is hasonló seggfejségek fognak menni mint a WH-nál, és ahogy olvasom itt is totál amatőrködtek. -
Tigerclaw
nagyúr
válasz Wolverine #18 üzenetére
Mondjuk én nem az eredeti USA wow indulásra gondoltam, hanem az EU-ra, mert én azzal kezdtem, de azóta egyetlenegy MMO-t se találtam annyi tartalommal, amilyen a wow volt anno. Két földrész annyi zónával, hogyha kétszer újrajátszom, teljesen új területeken is szintezhetek. (Most starter accal játszok néha lvl20-ig és tegnap vettem észre, hogy 7 év alatt Durotar-ban még egyszer se jártam) Sok és nagyon jó szinvonalú insta. Grindelni sosem kellett szintezéshez. Endgame tartalom.
Azóta játszottam az alábbiakkal, mindegyikkel az indulásakor. Age of Conan, Lord of the Rings Online, Aion, Rift. Egyik se indult annyi tartalommal, mint a wow az EU-ban ( sőt van amelyik a hosszú évek során se érte el azt a szintet, amit a wow jelentett indulásakor (pl. az Aion ilyen)
Kezdő állapotok:
Age of Conan: lvl. 50-en elfogytak a questek, kevés zóna, sok zóna szó szerint tök üres, csak növényzet van, lvl 50-ig 1db insta (lvl80. szintcap)
Lotro: Kevés zóna, nincs pvp content (amúgy nagyon jó játék, pve-ben veri a wowot is, szvsz)
Aion: Nagyon kevés zóna, grindquestek rendes questek helyett, nagyon kevés és nagyon alacsony szinvonalú insták, minden túl drága, sokat kell farmolni, grindelni
Rift: Kevés zóna, nagyon jól indult, de csak épp annyi terület van amennyi a szintezéshez kell.
Jelenleg wow szintű játék amivel találkoztam, a lotro és a rift. Mindkettő igazi open world MMO vagyis outdoor nincs semmi trükközés. Mindenki ugyanott játszik, nincsenek töltöképernyők.
Azt egyébként továbbra is tartom, hogy nem számít, hogy a wownak már megjelent három kiegészítője, mert a játékosok nagyon nagy részének csak az számít, hogy van-e új content, új insta, új BG. Hiába óriási a wow, ha már régen játszik vele az ember, hihetetlen unalmas. Jön egy új patch, egy új instával, befizet az ember 2-3 hónapra, aztán olyan unalmas, hogy nem fizeti tovább. Persze akik jól tűrik a monotonitást, azok maradnak, de sokmillióan már csak ilyen periódusokra fizetik be. A legtöbb wowos ad esélyt a konkurenciának, de ami kevés az kevés. Ha nincs mit csinálni, azt is otthagyják.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nagyúr
-
Meglivorn
aktív tag
válasz Tigerclaw #30 üzenetére
A WoW-EU kb fél évvel később indult mint az amcsi de lehet, hogy annyi sem. Én azon a nyáron júlisuban kezdtem, haverok unszolására, akik az EU starttal. Tavaj márciusban hagytuk abba.
Az ujrajátszás nem teljesen igaz, mert kénytelen vagy nagyjából ugyanazokat a területeket végigjárni. Az első kb 20 szinten más, mert ott a faj határozza meg az induló zónákat, de utána mindenkit ugyanarra a területre terelnek. Mindig lehet választani két zóna közül, de ahogy haladsz előre egyre inkább muszáj mindkettőt meglátogatni mert nem elég az egyik a szinthez (újabban igen, azért az XPt megnövelték).
Endgame tartalom sem volt olyan nagy, asszem MC már bennt volt a játékban, de Onixia már később került be. Nem voltak battlegroundok. Nem volt napi quest, dungeon finder, a karakterek közötti gyors postázás... Ragnarok Online után váltva a WoW akkor maga volt a csoda, a questjeivel és játékmenetével. És annak ellenére, abbahagytam, nem állítom, hogy nem volt jó, sőt, hogy ne lenne jó. De kezdetben sokkal kevesebb volt benne. Jókor volt, jó helyen és volt ideje kiforrni.És akkor vessük össze: indulás pillanatában:
- 17 bolygó, ebből 3-3 frakció specifikus, a többit végiglátogatod. A két frakció között egyetlen azonos quest nincs. Teljesen új az egész. minden osztály egy külön történetet kapott, az semmiben nem azonos a többivel, kb a szintezés egyharmadát/felét tesz ki (sajna. lehetne sokkal több). A bolygók eleinte tényleg kicsik, kb egy wow zóna méretűek, későb kifejezetten hatalmasak. A Tatooine kb. egyharmadát/negyedét kitevő Dune-see kb. akkora mint Barrens. Amikor én elértem első karakteremmel az 50et, még hozzá sem nyúltam az utolsó két bolygó questjeihez, pedig egyetlen warzoneben nem jártam soha, nem játszottam a space combattal és a flashpointok nagy része is kimaradt sajnos.
- 15 flashpoint (instance) a játékban. Változóan nehezek, vagy hosszúak, volt amin átmentünk mint kés a vajon, volt amiben komolyan figyelni kellett, mit csinálunk. 8 érhető el max. szinten mint Hard Mode insta, ami kifejezetten nehéz lett.
- Induláskor volt 3 battleground, az open world pvp zónát hagyjuk, nekik sem sikerült.
- másfél raid (egy hónappal később ez kiegészült 2re). Az alap nehézségük(story mód) nem nagy szám, a heroic flashpointok nehezebbek, de a Hard módok már kifejezetten kellemesek, az igazi kihívás meg a Nightmare. Az kb. mint a wow hard-mode raidek.
- Minden bolygón teljes raidet igénylő open world boss, és group questek, területek. Folyton szidják a játékot, hogy nem mmo, meg szóló játék. Igen, egyedül fel lehet menni 50ig, ahogy a WoWban is 85ig röhögve. És kezdetben is fel lehetett menni 60ig, én úgy csináltam. (60on, első raidemen tudtam meg mi az a "tank" ). Nem kötelező de a lehetőség ott van.
- Mindezek mellett az olyan kötetlen tevékenységek mint a felfedezgetés, a datacronok összegyüjtése, a codex adatok felkutatása, a space game (fun), daily questek.Egy hónappal később bekerült a második raid kiegészítése, +1 max szintű flashpoint (így lett 16).
Április elején (4 hónappal indulás után) +1 flashpoint, +1 warzone (bg), +1 raid (nehezebb mint eddig bármi, a mi szerverünkön a hard módot még senki nem tudta teljesíteni). A GUI testreszabható, az ablakok mozgathatók, akárhány lehet belőle. Megjelent az altozást segítő Legacy rendszer, új napi questelő zóna.Ha kell, tudom sorolni a hibákat is: az engine szörnyű, felzabálja a gépem, és még kitabolva is pörgeti a procit, alig skálázódik a gép erejével. Csak most jön a group finder, egyes szerverek kihaltak (az enyém spec egész jó), a frakcióegyensúly sok helyen nem létezik (ez aionban is gond pl, de csak a PvPt zavarja ^^°). A világ sokkal daraboltabbnak (insázottabbnak) érződik, mint valójában. Van amin nem lehet segíteni, ahogy a wowban a kontinensek között van töltőképernyő, itt a bolygók között. Amiket a zónákkal vetnek folyton össze. Ami inkább gond, az a sok lift, ami feldarabolja a játékot. Pedig nem külön instéba pakol, csak a karakter pozicióját alakítja (több olyan hely is van, hová egy ilyen "fade-to-black" lifttel mész fel, de simán le tudsz ugrani vissza, ahonnan jöttél). Nincs egy tényleg Global csati, ahol lehetne csapatot keresni, pl questelés közben, csak az adott bolygón/zónában tartózkodókkal lehet beszélni. Emiatt megint csak nehezebb a csapatszervezés, ill. kihaltabbnak is érződik a játék...
Szóval, gondok vannak, ez senki sem volna kétségbe. De hogy ne lenne tartalom, az egészen egyszerűen nem igaz. És a játék tényleg élvezetes, hangulatos, most nézem újra a filmeket HDban és csak pislogok néha ahogy a tájak, elemek, motívumok visszaköszönnek. Hangulatban tökéletesen hozza amit kell.
WoW mellett/után próbáltam Aiont, Age of Conant, LotROt, Eve Online-t, DnDOnline-t. Egyik sem tudott megfogni, bennt tartani a játékban (az aion még a legtovább). Ez igen. -
Szergely83
tag
TERA > all. A kezdeti nehézségek ellenére is
-
#57919488
törölt tag
EA! megfogadtam, hogy olyan játékot amin ez a lógó van soha többet nem veszek. Sims,NFS és Fifa az elsődleges játékuk, a Warhammer online is miattuk bukott meg és ez is meg fog mert annyi eszük sincs, hogy figyeljenek a játékosokra. A Bioware pedig maradjon csak a single player stílusnál, egyedit tudnának csinálni mert értenek hozzá de mikor az a parancs nekik, hogy WoW klónt kell csinálni más környezetben akkor az már bukta. Ráadásul nem sokakat fog meg a story/questek de erre nem lehet építeni egy mmo-t. GW2 ezért lesz az év játéka mert próbálnak újat létrehozni. Ha nem is WoW sikerük lesz de legalább fejlődni fognak majd és nem leépülni.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Meglivorn #32 üzenetére
Már maga az egy nagy hiba, hogy bolygókra lett elosztva a játéktér, de mindenhol csak egy kicsi terület van. Inkább indultak volna 1-2 bolygóval és bolygónként nagyobb területekkel. Sajnos maga a star wars univerzum olyan ami megköveteli a sok bolygót. Mondhatjuk úgy is, hogy túl nagy fába vágták a fejszéjüket.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
nanorambo
őstag
EA-t ismerve pár éven belül free2 play lesz, de úgy, hogy mikrotranzakciós renszerrel és majd azért kell fizetned, hogy szintet léphess... Mert az száz százalék, hogy teljesen ingyenesre nem fogják csinálni akkor már inkább bezárják.
-
Raysen623
addikt
válasz Tigerclaw #35 üzenetére
Remélem nem gondoltad komolyan amit írtál??!!!
Annyira el vagytok szállva a wow fos világától hogy az már nevetséges....
Az SWTOR világa teljesen jó úgy ahogyan van, a kezdő bolygók kisebbek a többi jóval nagyobb ahol hetekig ellehet egy átlagos játékos. Persze a HC-knak minden kevés, és köztudottan szeretik megerőszakolni a játékot és a játékélményt......Tény ami tény vannak hiányosságok, de engem az eddig nem nagyon zavart. Sokkal inkább zavar az idióták tömkelege akik nem tudnak PVP-zni
PVE szempontjából a játék szerintem mindent ver. WoW-nál én speciel 6x felvághattam volna az ereimet szintezés közben.....próbáltam instázással fejlődni DE a dungeon finder egy játékgyilkos volt.....a folyamatos noob-ozás meg idegesítő volt.....sőt nevetséges! Be is fejeztem és jó messzire elhajítottam a játékot......Most júni elején jön a kari transzfer (az ingyenes 1 karaktert mozgató, valószínűleg új szerverre) amit nagyon várok + az 1.3.....jó lesz ez, F2P pedig még jó ideig nem lesz sokak bánatára, de aki erre vár az menjen malmozni nyugodtan.....fikázás megy de hogy kipróbálja vagy netán megvegye az már nem.....akit esetleg érdekel szivesen küldök neki trial meghívót.....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#57919488
törölt tag
válasz Raysen623 #39 üzenetére
Annyira el vagytok szállva a wow fos világától hogy az már nevetséges....
Nem a WoW fos világától vannak elszállva az emberek hanem ami mögötte van, sok játék már nagyobb siker lehetne ha fele annyi támogatást kapott volna mint amire a Blizz figyelt.
Sok mmo-t kipróbáltam és eddig a WoW mindet verte és ez így is lesz a Titan projekt érkezéséig. Star Wars fun ismerőseim is lehúzták ezt a játékot mert félkész, jó lesz de kell még egy fél év (ha az EA addig be nem zárja). -
Raysen623
addikt
válasz #57919488 #41 üzenetére
Maradjunk abban hogy nem áll mögötte semmi. Szánalmas a karakterek harci animációja, soha nem lehet tudni mikor mit csinál pontosan mert több skillnek ugyanaz az animációja....
Én is sok MMO-t kipróbáltam de a wow tetszett közülük a legkevésbé. Sokan vagyunk így....neked tetszik nekünk nem, de nem szeretem ha néhány wow imádó elkezd fikázni más játékot mert neki nem tetszik mert más.....Nem baj ha mással játszanak legalább nyugtunk lesz, mint ahogy nektek is....menjetek pandázni
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
#57919488
törölt tag
válasz Raysen623 #43 üzenetére
Tera is nagyon ígéretes csak nekem túl ázsiai style megint. De érdekes, hogy célozni kell a tank leteszi a pajzsot és xy szögben védi a mögötte állókat. Vannak jobbak az tény, de kis idő elteltével lesz-e hozzá tartalom amiben a WoW verhetetlen? Nem a grafika vagy spellek miatt vannak ott a játékosok de értem, hogy Te mire gondolsz. Csupán nem találtam még hasonló supportal rendelkező mmo-t és a GW2 lehet még nagy esélyes ilyen téren szerintem. MOP pandák meg rendben vannak ha megnézed, hogy Tera-ban milyenre sikerültek
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Raysen623 #39 üzenetére
Nem vagyok elszállva a wowtól, de még ezt a mára erősen hanyatló minőséget se hozza a konkurencia. A Cataclysm kieg szinte céltáblát rajzolt a wow-ra egy nagy "ide lőjetek" felirattal, annyira nem hozta a korábbi minőséget és tartalmat. A talentrendszert elrontották, a gemrendszert elrontották, a kieg elején olyan nehezek voltak a raidinsták, hogy a szokásos raidelő klánok se jutottak egyről a kettőre, később komplett content patch maradt ki, az LFR rendszerben olyanokkal játszott együtt az ember, akiket még egy sima dungeonból is kirugtak volna 5 perc után. Erre mit csinál pl. az EA-Bioware kettős? Kiadja az év egyik legjobban várt játékát olyan állapotban, hogy a többség 1-2 hónap után menekül. Mintha az AoC startját másolták volna. A kommunikációjuk nem is hogy pocsék, de iszonyatosan irritáló, mindent tagadó, mintha semmi gond se lenne. Aztán ne is beszéljünk az olyan dolgokról, hogy az első hónap lejártának hetében eltűnt az account oldalról az előfizetés lemondása gomb, ami akár bug volt, akár szándékos, rengeteg embert riasztott el.
Soha nem szabad félkészen kiadni egy MMO-t.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Raysen623
addikt
Nem igazám Én játszottam vele jópár évet és vártam a megvilágosodást hogy milyen jó lesz meg stb. De nem jött el soha....
A WoW attól ilyen népszerű amúgy hogy túl egyszerű benne minden és még a 12 éves is elvan vele. Menj oda és verd agyon - tömören szólva ennyi. Én ennél azért többet várok....
Egyébként ha újra elolvasod a korábbi hsz-emet akkor talán látod rajta hogy csupán nem tetszésemet fejeztem ki vele kapcsolatban, továbbá írtam pár dolgot ami miatt végképp abbahagytam. Erre Te jöttél a szokásos sablon válaszaiddal......azt hiszed először hallom ezt? Neked tetszik játsz vele, nekem más tetszik játszom azzal....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Raysen623
addikt
válasz Tigerclaw #46 üzenetére
Mondj nekem olyan MMO-t ahonnan a többség 1-2 hónap után nem ment volna el....
Ez egy általános tendencia mindenhol. Aki ugyanis 1-2 hónap után befejezi az rögtön megy utána máshová, majd megint máshová és mindíg elégedetlen majd egyszer csak abbahagyja a játékokat Ezekkel nincs mit kezdeni......Az előfizetés lemondása gombról én nem tudok semmit......de legyen igazad....
Én ilyenekben nem gondolkodtam mivel az első 50-es karim csak 4 hónap után lett meg. Ennyi. Most csinálom a másodikat.....A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Khelben
nagyúr
válasz Raysen623 #47 üzenetére
A WoW attól ilyen népszerű amúgy hogy túl egyszerű benne minden és még a 12 éves is elvan vele
Aha... akkor én vagyok biztos béna, mert néha belefutok olyan dolgokba (hc raid, aréna), amik nekem rohadtul nem egyszerűek Valóban, virágot szedni a 6 éves lányom is szokott benne, de elég érdekes lenne, ha eredményesen tudna battlegroundozni
-
Wolverine
félisten
válasz Raysen623 #47 üzenetére
"A WoW attól ilyen népszerű amúgy hogy túl egyszerű benne minden és még a 12 éves is elvan vele. Menj oda és verd agyon - tömören szólva ennyi. Én ennél azért többet várok...."
A WoW alapjai valóban egyszerűek (ez az egyik előnye); de kellően magas szinten játszva erősen gondolkodni kell benne, és az sem árt, ha megvan a megfelelő WASD-skilled...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Yettel topik
- Ackbar admirálist kínálja egy GeForce-on az NVIDIA
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest